V max skutera

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #163344
    wojtek1999
    Uczestnik
    • Postów: 66
    #163346
    benekpe
    Użytkownik
    • Postów: 1 620

    Jak czerwony, to z 90km/h poleci jak mu zrobisz tuning 🙂
    Dynamic – to na pewno jakiś limitowany model. Widać zacięcie sportowe.
    A tak na poważnie, to tak jak pisze producent – lekka dynamiczna jednostka idealna na warunki miejskie. Po małych i nie do końca legalnych modyfikacjach spokojnie poleci jak pozostałe mu podobne skutery…70 – 90km/h zależy od tego czy z górki, czy z wiatrem, czy pod wiatr, od masy kierownika – od wielu czynników…te pojazdy są wrażliwe na zewnętrzne czynniki – mała górka i zwalnia do 30km/h – ale na prostej i z górki to szatan 🙂
    Ja jedynie teoretyzuje – niestety nie mam kompletnie praktycznej wiedzy. Powielam jedynie zaczytanie opinie kolegów z tego forum.
    Skuterem jeździłem bardzo mało, bo większość czasu stał on w serwisie i czekał na naprawę, więc tak za bardzo wypowiadać się nie mogę.

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #163347
    michalek510
    Użytkownik
    • Postów: 60

    Seryjny około 65 poleci, na więcej nie licz 🙂

    #163355
    benekpe
    Użytkownik
    • Postów: 1 620

    No tak, na seryjnym szału nie ma – ale jak wsadzi większy cylinder to te dodatkowe 25km/h zyska – nie ma bata. Wzrost pojemności o 50%, kilka dodatkowych koników na pewno doda te 25km/h.

    #163357
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 905

    w zasadzie inaczej: seryjny ale odblokowany 2T z napędem na pasek poleci około 70, 4T jako słabsze trochę mniej – około 65. Tyle powinien iść każdy.
    Trafiają sie szybsze sztuki lub sztuki po modyfikacjach napędu (bez ruszania cylindra) i te są trochę szybsze – te powiedzmy 5-7km/h.
    Chinole są nierówne- lepiej złożone, gorzej.Trafi się dobra sztuka i jeszcze się ładnie dotrze to będzie śmigać ponad 70.

    Magiczną skrzynką jest tu napęd i przekazanie momentu obrotowego przez pasek na koła. Straty są bardzo duże – do 40% nawet wiec jest o co walczyć.

    Tutaj jest film z hamowania pierdzika.

    17KM na silniku ale tylko 10KM na kole. czyli 7KM przekładnia i napęd zamieniły w ciepło. 7KM samych strat to wiecej niże większość50tek produkuje całej mocy.
    Co i tak nie przeszkadza mu sie rozpędzać do ponad 100km/h. Ale jakby tak zainwestować jeszcze więcej w napęd żeby tych koników z silnika więcej dotarło do koła to by smigał jeszcze bardziej.

    W każdym razie tak to działa.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button