v max 60km/h
- This topic has 37 odpowiedzi, 12 głosów, and was last updated 10 years, 8 months temu by
goku298.
-
AutorWpisy
-
20 lipca 2012 dnia 21:46 #70451
Witam. Mam od 3 tyg. chiński skuter tao tao z silnikiem 1P39QMB.
Zdjąłem z niego blokady jakie zauważyłem a skuter leci tyle co przed tem, czyli 60km/h. Kupiłem nowy odblokowany moduł, śrubkę na gaźniku która blokowała manetkę gazu. Sprawdziłem wariator, ale tam nie było plokady. Może ktoś wie co mam zrobić, skuter jest z 2012r. ma 1000km. przebiegu.20 lipca 2012 dnia 21:54 #70452Anonim
Nieaktywny- 180
- 3 133Postów:
z tego co mi wiadomo motorower jedzie 45km/h, więc ja bym na twoim miejscu skakał z radości, że więcej jedzie, a nie jeszcze narzekał, co może 150km/h ma jechać?
20 lipca 2012 dnia 21:55 #70453Na licznikowe 70km/h bym nie narzekał. Po za tym mam prawo jazdy na motory, więc mogę sobie pozwolić na odblokowanie. 😉
20 lipca 2012 dnia 21:58 #70454Anonim
Nieaktywny- 180
- 3 133Postów:
a w dowodzie rej pisze MOTOCYKL czy MOTOROWER ?
20 lipca 2012 dnia 22:04 #70455Jeśli jesteś na takim poziomie inteligencji, że nie zrozumiałeś mojego przekazu, to się lepiej tutaj nie wypowiadaj. 😉
A tak po za tym ,,jest napisane”20 lipca 2012 dnia 22:06 #70456Anonim
Nieaktywny- 180
- 3 133Postów:
Bo wkurzają mnie tacy ludzie, co piszą, że jedzie 60km/h a ma jechać 90km/h! To tylko mała 50-tka… Ja mam zablokowany skuter, bo nie będę łamał przepisów 50km/h spokojnie mi wystarcza
20 lipca 2012 dnia 22:10 #70457Żadne kategoria prawa jazdy (w tym A) nie uprawnia do jazdy skuterem 50ccm z prędkością <45km/h. To tak słowem wstępu.
60 km/h licznikowe czy realne ?
20 lipca 2012 dnia 22:13 #70458Niestety 60km/h licznikowe, trochę kiepsko, inne skutery spokojnie mnie biorą w 2 osoby. Zwężkę na filtrze zdjąłem, tłumik nie ma wystającej rurki(nie wiem jak to się nazywa).
20 lipca 2012 dnia 22:15 #70459Anonim
Nieaktywny- 180
- 3 133Postów:
goku298 napisał:
tłumik nie ma wystającej rurki(nie wiem jak to się nazywa).
Zawirowywacz spalin
20 lipca 2012 dnia 22:16 #70460Dziękuje za podpowiedź.
20 lipca 2012 dnia 22:17 #70461Napisałem nie dlatego że chcę jeździć nim nie wiadomo ile, tylko chcę wycisnąć z niego 100% możliwości. A ta prędkość nie wydaje mi się że to wszystko na co go stać.
20 lipca 2012 dnia 22:21 #70462mówisz o filtrze paliwa czy powietrza ?
20 lipca 2012 dnia 22:22 #70463Mówię o filtrze powietrza.
20 lipca 2012 dnia 22:23 #70464a jeszcze może być ogranicznik na filtrze paliwa.
Swoją drogą to ciekawe, że w jednych skuterach jest kilka/kilkanaście blokad a w takim Torosie jeden kabelek 🙂
20 lipca 2012 dnia 22:25 #70465Ten skuter to nie Toros, chyba napisałeś nie w tym temacie. 😉
20 lipca 2012 dnia 22:27 #70466Ja wiem, że nie Toros. Tylko ja mam Torosa i u mnie (podobno, bo jeszcze nie zdejmowałem) cała blokada to rozpiąć/przeciąć jeden kabelek i zamyka licznik. A u Ciebie rozebrałeś już pół skutera i nadal coś go blokuje.
20 lipca 2012 dnia 22:27 #70467Powiem jeszcze tylko że raz rozpędził się do 70km/h, długo się rozpędzał ale na prostej dał radę, ale tylko raz, teraz max. 55-60km/h.
21 lipca 2012 dnia 20:17 #70639Jeśli Cię złapią przy prędkości nawet tych 60 km/h i sprawdzą dokumenty to nawet jeśli masz prako kategorii A to na ubezpieczeniu i dowodzie jest napisane motorower ! Czyli dokumenty masz nieważne co wiąże się z dużymi konsekwencjami.
22 lipca 2012 dnia 12:58 #70744A może masz rozwiązanie problemu co do blokad, bo na gaźniku też nie ma, zwężek też nigdzie nie ma.
22 lipca 2012 dnia 18:53 #70786Może po prostu to jest 100% tej maszyny. Przeważnie maszyny od 2009r. mają blokady na przełożeniach. Poszukaj dobrze.
22 lipca 2012 dnia 19:14 #70793masz 4-suwa więc 60km/h to całkiem normalna prędkość dla tego typu rozblokowanego skuta. Bez zmiany cylindra dużo więcej nie wykręcisz nawet po tuningu 🙂 Jeśli chciałbyś poszaleć to nie baw się w zmiany wario, sprzęgła itp tylko wymień cylka na tzw 80cmm wtedy poleci nawet 90 🙂
22 lipca 2012 dnia 19:33 #70801Mój kolega ma ponad 4tyś km i ostatnio zdjeliśmy mu blokade ( moduł kabelek ) i normalnie lajtowo te 70 poleci. Mój też tak leciał jakoś do 10 tyś km. teraz mam ponad 13tyś i 60 to norma, nie raz 65, ale to nie to co kiedyś. skutery oczywiście 4t
22 lipca 2012 dnia 20:08 #70811Pomyśl nad sportowym wariatorem to znacznie „ożywi” skuter 😉
22 lipca 2012 dnia 20:38 #70819Pomyślę nad zmianą cylindra, ale jeśli mówicie że często po większym przebiegu skuter zwalnia, to co będzie za parę tyś. km. jak mi teraz 60 z trudem łapie. Dzięki za pomoc.
22 lipca 2012 dnia 20:51 #70823A i co sądzicie o tanich cylindrach, tego typu ?
22 lipca 2012 dnia 20:56 #70825Może Być Ale Nie Oczekuj dużo tak naprawde to chyba 72ccm a daje w 70% tylko na przyśpieszeniu a V-Max wzrośnie od 5-15km/h zależy od wyregulowanego napędu
22 lipca 2012 dnia 21:04 #70829No to już chodzi mi bardziej o to czy bardzo różni się wytrzymałością od standardowych chińczykach, a rezulataty nawet najmniejsze mile widziane.
22 lipca 2012 dnia 21:58 #70846witam
mam ten sam problem zdejmuje blokady a tutaj nic skuter jedynie co jakby sie zapowietrza dostaje złą mieszanke
Cpi Hussar 2t 2005r 38.000tys najechane jezdze juz 3 lata a teraz biore sie za blokady zdejmuje zdjąłem już z wariatora
kupiony jest nowy moduł na ktorym skuter dostaje zla mieszanke i jedzie 45-50 i sie zapowietrza szybciej nie da rady hmm i rozmyslam co tu dalej robic rozmawiajac z mechanikiem ktory najpierw wyjął filtr powietrza calkowicie odkręcił śrubke od powietrza powiedział ze to wina świecy kupiona jest nowa i juz jest troszke lepiej na starym module jedzie 55-60 v-max i mysle nad kupnem nowego tłumika lub remontem silnika bo jest możliwość ze głowica czy cos tam już mu przepuszcza na starym module dodam ze chdzi w miare okej i sie nie zapowietrza moze to niekiedy ale mysle ze jest to skutek wyjęcia filtra i rozwiercenia dyszy
prosze o odp a jezeli to zly dzial to prosze o przeniesienie mimo ze chodzi o v-max wolał bym pojechac nim okolo 80 jesli mam zamiar na niego wydac dodam ze bierze mnie kolega skuterem na dotarciu 4t leci mu okolo 70 ma drugi przeglad i nikt nie wie co sie stalo u niego z blokadami wiec denerwuje mnie fakt ze on takim malym gownem kupionym jakis banda motors wyprzedza Cpi ktory jeszcze moze pokazac na co go stać dzieki czekam na odp 😉23 lipca 2012 dnia 02:34 #70878U mnie jest też taki dziwny problem, że aby skuter chodził dobrze, śrubkę od regulacji mieszanki muszę wykręcić mniej więcej 8 razy, więc coś jest chyba nie tak. Jak jest tak wykręcona to chodzi dobrze, to jest próg, jak odkręcę ją dalej to obroty nie wzrastają a jak troszkę przykręcę to się obniżają.
23 lipca 2012 dnia 09:43 #70908ja aktualnie mam ja bardziej odkrecana po rozwierceniu dyszy to normalne bo zwiekszyla mu sie dawka paliwa wiec co idzie za tym powietrza a aktualnie jezdze na wyciagnietym wkladzie filtra powietrza i nie wiem czy to niczym nie grozi?? I zastanawiam sie nad kupnem tłumika doradzicie cos??
tak do 300zl . cpi hussar lub keeway ry8 moze byc uzywany 😉 -
AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.