v max 60km/h

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #70451
    goku298
    Użytkownik
    • 1
    • 18Postów:

    Witam. Mam od 3 tyg. chiński skuter tao tao z silnikiem 1P39QMB.
    Zdjąłem z niego blokady jakie zauważyłem a skuter leci tyle co przed tem, czyli 60km/h. Kupiłem nowy odblokowany moduł, śrubkę na gaźniku która blokowała manetkę gazu. Sprawdziłem wariator, ale tam nie było plokady. Może ktoś wie co mam zrobić, skuter jest z 2012r. ma 1000km. przebiegu.

    #70452
    Anonim
    Nieaktywny
    • 180
    • 3 133Postów:

    z tego co mi wiadomo motorower jedzie 45km/h, więc ja bym na twoim miejscu skakał z radości, że więcej jedzie, a nie jeszcze narzekał, co może 150km/h ma jechać?

    #70453
    goku298
    Użytkownik
    • 1
    • 18Postów:

    Na licznikowe 70km/h bym nie narzekał. Po za tym mam prawo jazdy na motory, więc mogę sobie pozwolić na odblokowanie. 😉

    #70454
    Anonim
    Nieaktywny
    • 180
    • 3 133Postów:

    a w dowodzie rej pisze MOTOCYKL czy MOTOROWER ?

    #70455
    goku298
    Użytkownik
    • 1
    • 18Postów:

    Jeśli jesteś na takim poziomie inteligencji, że nie zrozumiałeś mojego przekazu, to się lepiej tutaj nie wypowiadaj. 😉
    A tak po za tym ,,jest napisane”

    #70456
    Anonim
    Nieaktywny
    • 180
    • 3 133Postów:

    Bo wkurzają mnie tacy ludzie, co piszą, że jedzie 60km/h a ma jechać 90km/h! To tylko mała 50-tka… Ja mam zablokowany skuter, bo nie będę łamał przepisów 50km/h spokojnie mi wystarcza

    #70457
    mxx_rs
    Użytkownik
    • 14
    • 706Postów:

    Żadne kategoria prawa jazdy (w tym A) nie uprawnia do jazdy skuterem 50ccm z prędkością <45km/h. To tak słowem wstępu.

    60 km/h licznikowe czy realne ?

    #70458
    goku298
    Użytkownik
    • 1
    • 18Postów:

    Niestety 60km/h licznikowe, trochę kiepsko, inne skutery spokojnie mnie biorą w 2 osoby. Zwężkę na filtrze zdjąłem, tłumik nie ma wystającej rurki(nie wiem jak to się nazywa).

    #70459
    Anonim
    Nieaktywny
    • 180
    • 3 133Postów:

    goku298 napisał:

    tłumik nie ma wystającej rurki(nie wiem jak to się nazywa).

    Zawirowywacz spalin

    #70460
    goku298
    Użytkownik
    • 1
    • 18Postów:

    Dziękuje za podpowiedź.

    #70461
    goku298
    Użytkownik
    • 1
    • 18Postów:

    Napisałem nie dlatego że chcę jeździć nim nie wiadomo ile, tylko chcę wycisnąć z niego 100% możliwości. A ta prędkość nie wydaje mi się że to wszystko na co go stać.

    #70462
    mxx_rs
    Użytkownik
    • 14
    • 706Postów:

    mówisz o filtrze paliwa czy powietrza ?

    #70463
    goku298
    Użytkownik
    • 1
    • 18Postów:

    Mówię o filtrze powietrza.

    #70464
    mxx_rs
    Użytkownik
    • 14
    • 706Postów:

    a jeszcze może być ogranicznik na filtrze paliwa.

    Swoją drogą to ciekawe, że w jednych skuterach jest kilka/kilkanaście blokad a w takim Torosie jeden kabelek 🙂

    #70465
    goku298
    Użytkownik
    • 1
    • 18Postów:

    Ten skuter to nie Toros, chyba napisałeś nie w tym temacie. 😉

    #70466
    mxx_rs
    Użytkownik
    • 14
    • 706Postów:

    Ja wiem, że nie Toros. Tylko ja mam Torosa i u mnie (podobno, bo jeszcze nie zdejmowałem) cała blokada to rozpiąć/przeciąć jeden kabelek i zamyka licznik. A u Ciebie rozebrałeś już pół skutera i nadal coś go blokuje.

    #70467
    goku298
    Użytkownik
    • 1
    • 18Postów:

    Powiem jeszcze tylko że raz rozpędził się do 70km/h, długo się rozpędzał ale na prostej dał radę, ale tylko raz, teraz max. 55-60km/h.

    #70639
    harekop
    Użytkownik
    • 31
    • 530Postów:

    Jeśli Cię złapią przy prędkości nawet tych 60 km/h i sprawdzą dokumenty to nawet jeśli masz prako kategorii A to na ubezpieczeniu i dowodzie jest napisane motorower ! Czyli dokumenty masz nieważne co wiąże się z dużymi konsekwencjami.

    #70744
    goku298
    Użytkownik
    • 1
    • 18Postów:

    A może masz rozwiązanie problemu co do blokad, bo na gaźniku też nie ma, zwężek też nigdzie nie ma.

    #70786
    Talas20
    Użytkownik
    • 2
    • 12Postów:

    Może po prostu to jest 100% tej maszyny. Przeważnie maszyny od 2009r. mają blokady na przełożeniach. Poszukaj dobrze.

    #70793
    Murdelec
    Użytkownik
    • 1
    • 55Postów:

    masz 4-suwa więc 60km/h to całkiem normalna prędkość dla tego typu rozblokowanego skuta. Bez zmiany cylindra dużo więcej nie wykręcisz nawet po tuningu 🙂 Jeśli chciałbyś poszaleć to nie baw się w zmiany wario, sprzęgła itp tylko wymień cylka na tzw 80cmm wtedy poleci nawet 90 🙂

    #70801
    szyszu3
    Użytkownik
    • 112
    • 837Postów:

    Mój kolega ma ponad 4tyś km i ostatnio zdjeliśmy mu blokade ( moduł kabelek ) i normalnie lajtowo te 70 poleci. Mój też tak leciał jakoś do 10 tyś km. teraz mam ponad 13tyś i 60 to norma, nie raz 65, ale to nie to co kiedyś. skutery oczywiście 4t

    #70811
    LiVre
    Użytkownik
    • 5
    • 89Postów:

    Pomyśl nad sportowym wariatorem to znacznie „ożywi” skuter 😉

    #70819
    goku298
    Użytkownik
    • 1
    • 18Postów:

    Pomyślę nad zmianą cylindra, ale jeśli mówicie że często po większym przebiegu skuter zwalnia, to co będzie za parę tyś. km. jak mi teraz 60 z trudem łapie. Dzięki za pomoc.

    #70823
    goku298
    Użytkownik
    • 1
    • 18Postów:
    #70825
    Fubu2PL
    Użytkownik
    • 19
    • 593Postów:

    Może Być Ale Nie Oczekuj dużo tak naprawde to chyba 72ccm a daje w 70% tylko na przyśpieszeniu a V-Max wzrośnie od 5-15km/h zależy od wyregulowanego napędu

    #70829
    goku298
    Użytkownik
    • 1
    • 18Postów:

    No to już chodzi mi bardziej o to czy bardzo różni się wytrzymałością od standardowych chińczykach, a rezulataty nawet najmniejsze mile widziane.

    #70846
    Kacper
    Użytkownik
    • 1
    • 8Postów:

    witam
    mam ten sam problem zdejmuje blokady a tutaj nic skuter jedynie co jakby sie zapowietrza dostaje złą mieszanke
    Cpi Hussar 2t 2005r 38.000tys najechane jezdze juz 3 lata a teraz biore sie za blokady zdejmuje zdjąłem już z wariatora
    kupiony jest nowy moduł na ktorym skuter dostaje zla mieszanke i jedzie 45-50 i sie zapowietrza szybciej nie da rady hmm i rozmyslam co tu dalej robic rozmawiajac z mechanikiem ktory najpierw wyjął filtr powietrza calkowicie odkręcił śrubke od powietrza powiedział ze to wina świecy kupiona jest nowa i juz jest troszke lepiej na starym module jedzie 55-60 v-max i mysle nad kupnem nowego tłumika lub remontem silnika bo jest możliwość ze głowica czy cos tam już mu przepuszcza na starym module dodam ze chdzi w miare okej i sie nie zapowietrza moze to niekiedy ale mysle ze jest to skutek wyjęcia filtra i rozwiercenia dyszy
    prosze o odp a jezeli to zly dzial to prosze o przeniesienie mimo ze chodzi o v-max wolał bym pojechac nim okolo 80 jesli mam zamiar na niego wydac dodam ze bierze mnie kolega skuterem na dotarciu 4t leci mu okolo 70 ma drugi przeglad i nikt nie wie co sie stalo u niego z blokadami wiec denerwuje mnie fakt ze on takim malym gownem kupionym jakis banda motors wyprzedza Cpi ktory jeszcze moze pokazac na co go stać dzieki czekam na odp 😉

    #70878
    goku298
    Użytkownik
    • 1
    • 18Postów:

    U mnie jest też taki dziwny problem, że aby skuter chodził dobrze, śrubkę od regulacji mieszanki muszę wykręcić mniej więcej 8 razy, więc coś jest chyba nie tak. Jak jest tak wykręcona to chodzi dobrze, to jest próg, jak odkręcę ją dalej to obroty nie wzrastają a jak troszkę przykręcę to się obniżają.

    #70908
    Kacper
    Użytkownik
    • 1
    • 8Postów:

    ja aktualnie mam ja bardziej odkrecana po rozwierceniu dyszy to normalne bo zwiekszyla mu sie dawka paliwa wiec co idzie za tym powietrza a aktualnie jezdze na wyciagnietym wkladzie filtra powietrza i nie wiem czy to niczym nie grozi?? I zastanawiam sie nad kupnem tłumika doradzicie cos??
    tak do 300zl . cpi hussar lub keeway ry8 moze byc uzywany 😉

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button