V-max 55-60 km, Leone rk50s, pomocy.

Witam

Potrzebuje pomocy. Jeżeli nie ten dział to przepraszam.

Chodzi o mój motorower, dotychczas jeździłem troszkę mocniejszymi motorami i nie znam się za wiele na motorowerach ale kupiłem Leone rk50s ze względu na dojazdy do pracy...

Problem polega na tym, że motorek jedzie nawet ok, kiedy osiąga 8500 rpm (60km/h) zaczyna strasznie trząść nim, mam wrażenie jakby zaraz silnik miał wypluć wszystko co sie da, tak jakby chciał jechać dalej a nie mógł. Miałem założony w nim zawirowywacz spalin czy jakoś tak. Odkręciłem, ślepą kiszkę zaspawałem. Z tłumika wyjąłem dławik, moduł zapłonowy jest odblokowany. W filtrze powietrza nie ma żadnej zwężki blokującej dopływ powietrza, tak samo przepustnica otwiera się do końca. Gaźnik wyregulowany. Jedyne czego nie wiem to dysze, bo nie umiem tego sprawdzić oraz jak jest ustawiony zapłon.

Czy ktoś z was doświadczonych mógłby mi powiedzieć jak to sprawdzić lub co można jeszcze zrobić?

Dodam, że przed zdjęciem zawirowywacza jechał 50, czyli realnie około 45 km/h, po zdjęciu dochodzi do 60 km/h czyli pewnie z 55 realnie. Tylna zębatka ma chyba 56 zębów, to źle?

Proszę was o pomoc, jakiekolwiek pomysły?

zobacz czy na niższym biegu ją pociągniesz do takich obrotów i czy też będzie telepało...

Może jeszcze jedna notka, kiedyś tylko odłączyłem wężyki i zablokowałem je od zawirowywacza, wydawało mi się że jechał dużo szybciej niż teraz, ale wibracje przy 8500 obrotów nadal miał, potem przy około 10 tys jechał równiutko, teraz nie mogę przekroczyć tych 8500.

może jakiś wężyk się odszczelnił? :) wyczyść filtr pwoietrza może dlatego się nie wkręca bo brakuje mu tlenu:)