Używany wydech (sport)

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #261275
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Witam!
    Chciałbym się dowiedzieć czy warto kupować używany wydech klasy sport, np. Laser X Pro.
    Na co należy zwrócić uwagę i czy jest możliwość zużycia się tłumika ( tylko wata tłumiąca, czy coś jeszcze?)? I czy będzie różnica między nowym takim laserem a używanym przez około 1500 km na cylku 50 ccm? Teraz najważniejsze, ile jest warty taki laser?
    Pozdrawiam

    #261276
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Warto kupić używany tłumik, jedynie co się w nich zużywa to wata i trochę może zajść od środka jakąś sadzą. Zwróć uwagę czy nie jest gdzieś wgnieciony i popękany. Co do ceny to zależy od jego stanu itp.

    #261277
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Sęk w tym, że ma jedno wgniecenie, jak zapewnia właściciel, jest ono małe i nie wpływa na osiągi. Nie wiem natomiast gdzie ono się znajduje :/ A jaki wpływ może mieć wgniecenie na osiągiż

    #261278
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Jak niewielkie wgniecenie to wiele nie przeszkadza, sam mam u siebie w tłumiku wgniecenie i nie czuć żadnej różnicy, ale lepiej niech wyśle ci zdjęcie jak to wygląda i w którym to jest miejscu.

    #261279
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Jak przy kolanku to raczej wiele nie stracisz, jak komora rezonansowa to może coś strat być ale jak jest małe to i tak tego nie odczujesz…

    #261280
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Dzięki, takie też miałem przypuszczenia, jak się czegoś dowiem to dam znać. Póki co zobaczę jeszcze co inni powiedzą…

    #261281
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Wysłał Ci tą foteż Obczaj stan, on jest cynkowany czy coś także nie będzie rdza wyłaziła.

    #261282
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Dokładniejszych fotek póki co nie mam, ale widać, że był „czymś” pokrywany cały rezonans, bo nie spotkałem jeszcze lasera z czarnym rezonansem. A na tych co mam nie widzę, żadnych wgnieceń, pęknięć, odprysków, itd. Jak dowiem się dlaczego przemalowany na czarno to napisze…

    #261283
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Popatrz dokładnie czy był jakoś domowym sposobem spawany. Pzdr 😉

    #261284
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Widziałem, że nie nosi śladów spawania „domowymi sposobami”. Tłumik został pomalowany na czarno i pokryty lakierem, odpornym na wysoką temp. Myślę, że go kupię chociaż nie ma mocowania :/ Coś będę musiał wymyślić. A macie jakieś pomysły na to jak zrobić takie mocowanie lub macie takowe na sprzedaż? Niekoniecznie musi w 100% pasować, lepiej jest przerobić niż robić nowe. A jak jest z uszczelką, bo spotkałem się z dwoma rodzajami. Jedna to taki pierścień, który podejrzewam, że pod wpływem wys. temp. uszczelnia szczeliny dając tym samym 100% szczelności. Druga to taka płaska „blaszka”, ona też pod wpływem wys. temp. uszczelnia łączenie??

    Aha, wgniecenie znajduje się na kolanku i nie jest zbyt głębokie, więc powinno być ok.

    #261285
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    kawalek kontownika i musisz to ladne wycioc na wymiar

    #261286
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Właśnie tak myślę, o pospawaniu dwóch płaskowników gr. 4-5 mm na kształt litery „L”, bądź o innym koncie nachylenia. Jak będę miał ten tłumik to wtedy będę działał, póki co, tak tylko planuje, ale dzięki za podpowiedź.

    #261287
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:
    #261288
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Tak, to ten. Właśnie zauważyłem, że przedłużył aukcje :/ Co sądzisz o tym laserku?

    #261289
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Jak za te pieniądze to się opłaca, mocowanie da się dorobić dużo roboty z tym nie będzie a wgniecenie na kolanku to w niczym nie przeszkadza. Za taką cenę na pewno kupuj.

    #261290
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Wydech jest u mnie i niestety sprzedawca zataił, parę mankamentów. Przymknąłbym oko, ale nie zrozumiałe jest dla mnie zdjęcie blokady poprzez wywiercanie otworu w kolanku i niedokładne zaspawanie, czego efektem jest uciekające powietrze. Mogę się mylić ale wydaje mi się, że wydech musi być 100% szczelny, jeśli ma prawidłowo spełniać swoja funkcje. Zastanawiam się teraz czy lepiej łatać tę dziurę samemu czy reklamować…
    Macie jakieś pomysły jak uszczelnić ten spaw?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button