Uszczelki do silnika.

Szybkie pytanie:
Czy można przyoszczędzić na uszczelkach do silnika?

Wał za 360 zł, cylinder za 330 zł, przełożenia za 250 zł, no i trzeba zmienić jeszcze uszczelki, czy takie uszczelki http://allegro.pl/uszczelki-komplet-silnik-skuter-gy6-139qmb-zipp-i3730127449.html stykną, czy lepiej iść na całość, i kupić markowe Naraku?
Czy jest widoczna jakość, czy płacimy tylko za markę? Miał ktoś jakiś przypadek, że kupił uszczelki za pare złotych do silnika, i były problemy? :D

Odpowiem Ci pytaniem na pytanie. Jak wspominasz użytkowanie części, na których przyoszczędziłeś?

Młody ty chyba lubisz prowokować ! albo masz kłopoty z nauką na własnych błędach !

Kupi te uszczelki, coś mu padnie i potem będzie pisał jakie to nie gówno, będzie mógł znów uchodzić za eksperta :-P. Historia lubi się powtarzać...

Nie, po prostu chodzi mi o to, że rozumiem części mechaniczne, elektryczne, itd, ale w jaki sposób może się zepsuć uszczelka papierowa raz zakładana, i zakręcana np. między karterami?

Pytam czy owe uszczelki mają jakieś stopnie jakości, czy są one robione jak np. paski Naraku pod banderolą Bando?
Oczywiście jak się dowiem, że to co wysłałem w linku stopi się, i wyparuje, to jasne, że zainwestuje coś z wysokiej półki.

Może złośliwie - ale największe "przyoszczędziłeś" to zrobiłeś kupując F-16 teraz to zostało Ci pakowanie kasy w sprzęt - żeby latał tak jak chcesz.

Padalec napisał:

Może złośliwie - ale największe \"przyoszczędziłeś\" to zrobiłeś kupując F-16 teraz to zostało Ci pakowanie kasy w sprzęt - żeby latał tak jak chcesz.

True story bro

Czy omawiany Toros ma bęben przód/tył?

Padalec napisał:

Może złośliwie - ale największe "przyoszczędziłeś" to zrobiłeś kupując F-16 teraz to zostało Ci pakowanie kasy w sprzęt - żeby latał tak jak chcesz.

Może, i racja, ale wolałem już jeździć takim gównem, niż autobusem.

eadem napisał:

Padalec napisał:
Może złośliwie - ale największe \\\"przyoszczędziłeś\\\" to zrobiłeś kupując F-16 teraz to zostało Ci pakowanie kasy w sprzęt - żeby latał tak jak chcesz.

True story bro
Czy omawiany Toros ma bęben przód/tył?

Teoretycznie tak, praktycznie z przodu będzie zrobiona tarcza do rozpoczęcia sezonu.

Znalazłem kompromis - uszczelki na sztukę. Kupię te potrzebne + komplet simeringów motoforce.

http://www.scooterkingz.pl/simeringi-uszczelniacze-silnika-walu-motoforce-gy6

http://www.racing-planet.pl/uszczelki-silnika-pojedyncze-139qmba-p-3733-1.html?cPath=10428_21137_21149

czyli:
Uszczelka wydechu 23x30x4mm
Uszczelka komory przełożeń 139QMB/QMA
Uszczelka komory wału korbowego środkowa 139QMB/A
Uszczelka komory wału PRAWA 139QMB/QMA
Uszczelka pokrywy przekładni koła 10cali pasek 669mm 139QMB/A
Uszczelka napinacza łańcuszka rozrządu 139QMB/QMA

Czy jest jeszcze coś o czym zapomniałem, i potrzebne będzie do wymiany wału, a w późniejszym etapie przełożeń?
Uszczelki cylindra dostane w piątek z cylkiem.

Oraz jak ktoś wie, to chętnie bym się dowiedział co to takiego "system SLS" - Dzięki.
:)

SLS to jest ten potocznie nazywany powrót spalin do dolotu (wtórny system powietrza) choć tak naprawdę to właśnie "dopowietrzanie" spalin.

Na szczęście ja nie posiadam niczego takiego. Dzięki.