ustawienie zaworów

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Motorowery ustawienie zaworów

Ten temat zawiera 9 odpowiedzi, ma 5 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat 1 lat, 2 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 10 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #633018

    sok497
    Użytkownik
    • Postów: 5

    jak ustawić zawory i jakie parametry luzu .

    Tomasz
    #633019

    sok497
    Użytkownik
    • Postów: 5

    To jest Romet Trial City1,silnik 70

    Tomasz
    #633029
    Zdjęcie profilowe Kristop
    Kristop
    Użytkownik
    • Postów: 1 162

    0.05 ssący
    0.07 wydechowy

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka RSX 125

    Nowy RSX to 10.6 KM, agresywnie brzmiący wydech i dwa hamulce tarczowe. Do tego sportowy design, niezawodny silnik zasilany wtryskiem i dwa hamulce tarczowe. Nowy RSX jest świetnym sposobem na wkroczenie do świata prawdziwego motocyklizmu.
    #633404

    sok497
    Użytkownik
    • Postów: 5

    W niektórych poradnikach piszą że te silniki w Rometach to chińczyki anie hondy więc zawory powinno się ustawić na 0,1 i 0,15.Ja ustawiłem na oko pod ręką leciutko dygają.Zapala z pierwszego kopnięcia,jakie mogą być skutki ,jeśli to jest żle .na razie ma moc nie gaśnie i przyśpieszenie w porządku.

    Tomasz
    #633407
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 16 201

    zbyt luźne klepią i się wytłuką a za ciasne to niedomknięcie, spadek osiągów i nadpalanie gniazd zaworowych

    ziuuummmm….
    #633649
    Zdjęcie profilowe Berg
    Berg
    Użytkownik
    • Postów: 802

    0,1 i 0,15? Przecież to będzie tłukło jak w bęben i wyklepie zawory i gniazda. Nie polepszaj producenta. 0,05 na obu lub 0,05 na wlot i 0,07 na wydechu i będzie dobrze.

    Kymco MILER 125 (bogatsza wersja Grand DINK)
    #633651
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 16 201

    z tym to jest akurat różnie – różni producenci, różna jakość, różne materiały (śrub, dźwigienek, trzonka zaworu). Bardzo wiele osób tu pisało że walczyli w 139FMB/qmb i dopiero przy 0.9 i więcej im się silnik uspokajał.
    Ta norma 0,05 dotyczy oryginalnego silnika (pierwowzoru) a z klonami to jest różnie.

    ziuuummmm….
    #633652
    Zdjęcie profilowe Michalk001
    Michalk001
    Użytkownik
    • Postów: 1 613

    U mnie Salmo chyba jest nieco lepszej jakości, ustawiam oba zawory na 0,05 – silnik chodzi cichutko i nie słychać zaworów. Nie ma też żadnych problemów po dłuższej jeździe. Ale tak jak koledzy piszą, te silniki to różne materiały i trzeba samemu metodą prób dojść kiedy będzie ok. A nawet te 0,1 to chodzi jak traktor i bardziej szkodzi niż pomaga.

    Zipp Salmo: przebieg 56442km: sezon 2010 – 3321km, sezon 2011 – 6870km, sezon 2012 – 7467km, sezon 2013 – 8130km, sezon-2014 – 8840km, sezon 2015 – 6887km, sezon-2016 – 7081km. sezon 2017 – 3855km. sezon 2018 – 3991km. sezon 2019 – 0km.
    #634027

    sok497
    Użytkownik
    • Postów: 5

    Cześć
    Ja ustawiłem na wyczucie ,silnik odpala kopniakiem za pierwszym razem bardzo ładnie .
    no i oco mi chodzi były wpisy że jak żle ustawione ,to problem z odpaleniem no i gaśnie przy dojeżdzie do skrzyżowania.chyba dobrze utrafiłem bo tego problemu nie ma.odpalam kopniakiem ,bo akumulator nie trzyma.No silnik słychać no ale trudno żeby w takim pojeżdzie był cichutki.czy koniecznie przestawiać te zawory na 0,05.

    Tomasz
    #634029
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 16 201

    jeżeli nie ma niepokojących objawów wskazujących na zły luz (dźwięk klepania, osiągi) – to nie zmieniaj.

    ziuuummmm….
Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 10 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie