ustawienie zaworów

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #633018
    sok497
    Uczestnik
    • Postów: 5

    jak ustawić zawory i jakie parametry luzu .

    #633019
    sok497
    Uczestnik
    • Postów: 5

    To jest Romet Trial City1,silnik 70

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #633029
    Kristop
    Uczestnik
    • Postów: 1 164

    0.05 ssący
    0.07 wydechowy

    #633404
    sok497
    Uczestnik
    • Postów: 5

    W niektórych poradnikach piszą że te silniki w Rometach to chińczyki anie hondy więc zawory powinno się ustawić na 0,1 i 0,15.Ja ustawiłem na oko pod ręką leciutko dygają.Zapala z pierwszego kopnięcia,jakie mogą być skutki ,jeśli to jest żle .na razie ma moc nie gaśnie i przyśpieszenie w porządku.

    #633407
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 902

    zbyt luźne klepią i się wytłuką a za ciasne to niedomknięcie, spadek osiągów i nadpalanie gniazd zaworowych

    #633649
    Berg
    Uczestnik
    • Postów: 817

    0,1 i 0,15? Przecież to będzie tłukło jak w bęben i wyklepie zawory i gniazda. Nie polepszaj producenta. 0,05 na obu lub 0,05 na wlot i 0,07 na wydechu i będzie dobrze.

    #633651
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 902

    z tym to jest akurat różnie – różni producenci, różna jakość, różne materiały (śrub, dźwigienek, trzonka zaworu). Bardzo wiele osób tu pisało że walczyli w 139FMB/qmb i dopiero przy 0.9 i więcej im się silnik uspokajał.
    Ta norma 0,05 dotyczy oryginalnego silnika (pierwowzoru) a z klonami to jest różnie.

    #633652
    Michalk001
    Uczestnik
    • Postów: 1 646

    U mnie Salmo chyba jest nieco lepszej jakości, ustawiam oba zawory na 0,05 – silnik chodzi cichutko i nie słychać zaworów. Nie ma też żadnych problemów po dłuższej jeździe. Ale tak jak koledzy piszą, te silniki to różne materiały i trzeba samemu metodą prób dojść kiedy będzie ok. A nawet te 0,1 to chodzi jak traktor i bardziej szkodzi niż pomaga.

    #634027
    sok497
    Uczestnik
    • Postów: 5

    Cześć
    Ja ustawiłem na wyczucie ,silnik odpala kopniakiem za pierwszym razem bardzo ładnie .
    no i oco mi chodzi były wpisy że jak żle ustawione ,to problem z odpaleniem no i gaśnie przy dojeżdzie do skrzyżowania.chyba dobrze utrafiłem bo tego problemu nie ma.odpalam kopniakiem ,bo akumulator nie trzyma.No silnik słychać no ale trudno żeby w takim pojeżdzie był cichutki.czy koniecznie przestawiać te zawory na 0,05.

    #634029
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 902

    jeżeli nie ma niepokojących objawów wskazujących na zły luz (dźwięk klepania, osiągi) – to nie zmieniaj.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button