Ustawienie pływaka

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis Ustawienie pływaka

Ten temat zawiera 9 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Pietro Pietro 7 lata, 6 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 10 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #72082
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 795

    Jak mam pływak ustawić ?
    Ja mam rozpoznać kiedy w dobrym momencie zamyka dopływ paliwa ?

    Gaźnik to KEIHIN 24mm.

    #72084
    Zdjęcie profilowe Pietro
    Pietro
    Użytkownik
    • Postów: 3 294

    Pływaki ustawiało się w zabytkowych już Simsonach 😉

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Pokochaj całą rodzinę Suzuki GSX-S

    Sezon w Suzuki trwa przez cały rok. Dlatego już teraz skorzystaj z wyjątkowej oferty na zakup dowolnego motocykla z rodziny GSX-S z rabatem do 5000 zł!Przyjmij zaproszenie do naszego grona dzięki GSX-S 125 na prawo jazdy B. Polub inspirowanego sportowymi emocjami GSX-S 750. Pokochaj bezkompromisowego GSX-S 1000.Advertisement
    #72085
    Zdjęcie profilowe Grzesio85
    Grzesio85
    Użytkownik
    • Postów: 42

    Pływak powinien zamykać dopływ paliwa przy kącie 15st. od pionu/poziomu. Znalazłem kiedyś takie info w serwisówce z sachs madass.

    #72087
    Zdjęcie profilowe Pietro
    Pietro
    Użytkownik
    • Postów: 3 294

    Grzesio85 napisał:

    Pływak powinien zamykać dopływ paliwa przy kącie 15st. od pionu/poziomu. Znalazłem kiedyś takie info w serwisówce z sachs madass.

    Wartości ustawienia pływaka/ów były zależne od rodzaju i typu konkretnego gaźnika. W gaźnikach skuterów, pływaki są plastikowe, bez możliwości regulacji poziomu paliwa.

    #72089
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 795

    Ale jest blaszka przy zaworku i nie mówcie, że nie ma żadnej regulacji.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Torba motocyklowa Junak. Kup teraz

    Jesteś fanem marki Junak i szukasz uniwersalnej torby, którą możesz zabierać ze sobą wszędzie gdzie tylko zechcesz.
    #72090
    Zdjęcie profilowe Pietro
    Pietro
    Użytkownik
    • Postów: 3 294

    Jeśli pływak jest plastikowy, to ta część stykająca się z zaworkiem, też powinna być plastikowa. Co innego z pływakami mosiężnymi, w tych była właśnie przylutowana blaszka, którą można było korygować poziom paliwa w komorze pływakowej.

    #72093
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 795

    Ja mam plastikowy pływak, ale jest kawałek stalowej blaszki, która steruje zaworkiem pływakowym. Tą blaszkę się wygina i w ten sposób się reguluje.

    #72094
    Zdjęcie profilowe Pietro
    Pietro
    Użytkownik
    • Postów: 3 294

    AraS napisał:

    Ja mam plastikowy pływak, ale jest kawałek stalowej blaszki, która steruje zaworkiem pływakowym. Tą blaszkę się wygina i w ten sposób się reguluje.

    w takim razie podpatrz na innym pływaku, jak wygięta jest ta blaszka i wygnij tak samo.

    #72095
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 795

    Tylko, że ja nie mam innego pływaka ..

    #72096
    Zdjęcie profilowe Pietro
    Pietro
    Użytkownik
    • Postów: 3 294

    Jeżeli naprawdę przewidziano w tym gaźniku regulację poziomu paliwa, a nie masz danych pomiarowych, musisz to robić metodą „prób i błędów”, doginając lub odginając blaszkę, po czym wykonywać próby jazdy, obserwować wygląd świecy i odpowiednio korygować ustawienia. Chociaż szczerze wątpię w regulację pływaków w nowoczesnych gaźnikach.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 10 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie