Ustawienie pływaka

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #72082 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 795

    Jak mam pływak ustawić ?
    Ja mam rozpoznać kiedy w dobrym momencie zamyka dopływ paliwa ?

    Gaźnik to KEIHIN 24mm.

    #72084 Reply
    Pietro
    Użytkownik
    • Postów: 3 294

    Pływaki ustawiało się w zabytkowych już Simsonach 😉

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #72085 Reply
    Grzesio85
    Użytkownik
    • Postów: 42

    Pływak powinien zamykać dopływ paliwa przy kącie 15st. od pionu/poziomu. Znalazłem kiedyś takie info w serwisówce z sachs madass.

    #72087 Reply
    Pietro
    Użytkownik
    • Postów: 3 294

    Grzesio85 napisał:

    Pływak powinien zamykać dopływ paliwa przy kącie 15st. od pionu/poziomu. Znalazłem kiedyś takie info w serwisówce z sachs madass.

    Wartości ustawienia pływaka/ów były zależne od rodzaju i typu konkretnego gaźnika. W gaźnikach skuterów, pływaki są plastikowe, bez możliwości regulacji poziomu paliwa.

    #72089 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 795

    Ale jest blaszka przy zaworku i nie mówcie, że nie ma żadnej regulacji.

    #72090 Reply
    Pietro
    Użytkownik
    • Postów: 3 294

    Jeśli pływak jest plastikowy, to ta część stykająca się z zaworkiem, też powinna być plastikowa. Co innego z pływakami mosiężnymi, w tych była właśnie przylutowana blaszka, którą można było korygować poziom paliwa w komorze pływakowej.

    #72093 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 795

    Ja mam plastikowy pływak, ale jest kawałek stalowej blaszki, która steruje zaworkiem pływakowym. Tą blaszkę się wygina i w ten sposób się reguluje.

    #72094 Reply
    Pietro
    Użytkownik
    • Postów: 3 294

    AraS napisał:

    Ja mam plastikowy pływak, ale jest kawałek stalowej blaszki, która steruje zaworkiem pływakowym. Tą blaszkę się wygina i w ten sposób się reguluje.

    w takim razie podpatrz na innym pływaku, jak wygięta jest ta blaszka i wygnij tak samo.

    #72095 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 795

    Tylko, że ja nie mam innego pływaka ..

    #72096 Reply
    Pietro
    Użytkownik
    • Postów: 3 294

    Jeżeli naprawdę przewidziano w tym gaźniku regulację poziomu paliwa, a nie masz danych pomiarowych, musisz to robić metodą „prób i błędów”, doginając lub odginając blaszkę, po czym wykonywać próby jazdy, obserwować wygląd świecy i odpowiednio korygować ustawienia. Chociaż szczerze wątpię w regulację pływaków w nowoczesnych gaźnikach.

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Ustawienie pływaka
Twoje informacje:




Back to top button