Urwana śruba regulacji dźwigni zaworów

Witam!
Miałem taki oto problem ze swoim skutem (Router Pluss City Line) nie chciał odpalać, nie trzymał wolnych obrotów, jeżeli udało się go odpalić to po kilku metrach słabł i ostatecznie gasł.Pomagało postawienie go na stopce centralnej i wprowadzenie na wysokie obroty po czym zwalnianie i znowu na wysokie obroty.Po takim zabiegu skuterem mogłem już w miarę normalnie jechać (gasł po puszczeniu manetki).
Filtr powietrza czysty, świeca ok, gaźnik również.
Postanowiłem wyregulować zawory.Odkręciłem pokrywę i zauważyłem, że oba zawory są dociśnięte na maxa tzn. nie maja żadnych luzów.
Więc zacząłem regulować je.Ustawiłem oba na 0.05 mm wszystko skręciłem po czym odpaliłem skuter.Niestety zaczął on głośno "klekotać".Postanowiłem jeszcze raz zajrzeć do zaworów.Okazało się, że za lekko dokręciłem nakrętkę na śrubie regulacyjnej po która po odpaleniu całkowicie się rozregulowała tj. posiadała ogromny luz.
Niestety dokręcając za drugim razem nakrętkę chyba za mocno, śruba pękła.
Macie może jakieś linki do sklepów gdzie mogę takową śrubę dokupić?
Czy miałem rację, że moje problemy były spowodowane brakiem luzów na zaworach?

Śruba nie wpadła Ci do głowicy? Tu masz taką śrubę http://allegro.pl/sruba-nakretka-regulacji-zaworow-gy6-atv-skuter-i2034457515.html . Problem mógł być spowodowany zaworami, ponieważ powinny one posiadać określony luz.

Nie nie wpadła.Czy wszystkie śruby mają jednakową średnicę?Mi się wydaje, że mam nieco mniejszą.Chociaż zdaje mi się, że i moja ma średnicę 5 mm.

Jakby zawory były dociśnięte to by wogóle skuter nie odpalił. Mogłeś zrobić jeszcze jeden obrót magnetem.

Kustosz
Po co?

Bo Kustosz podejrzewa, że miałeś źle wałek rozrządu ustawiony, gdy krzywka naciskała na popychacz i stąd ten brak luzu na zaworach.

Dokładnie. Silnik 139qmb znam od podszewki. Sam miałem problemy z rozrządem. Wymieniłem sam też wał korbowy,gdyż ten silnik jest prostą konstrukcją :p.

Rozrząd miałem dobrze ustawiony.Dziurki były równoległe do obudowy.Magneto miałem ustawione w pozycji T.

Mam nadzieje że nie regulowałeś na gorącym silniku? To by tłumaczyło brak luzu. Luzy zawsze reguluje się jak silnik ma temp nie większą niż 30 stopni.

Spokojnie.Wiem, że należy regulować na zimnym silniku.
Tak właśnie zrobiłem.
Silnik stał się może troszkę głośniejszy (nie klekota) ale tak jakby lepiej wkręca się na obroty.

Odświeżę temat z tą śrubą regulacji zaworów . Nie wiecie gdzie taką można kupić bo ja w okolicy wszystkie sklepy przeczesałem i nie ma. A mam problem bo podczas regulacji przy odkręcaniu mi się ułamała i jakoś ustawiłem luz na te 0.05 ale na razie część śruby która została w skuterze jest przyklejona na klej. Jak by ktoś z forumowiczów wiedział o jakimś sklepie to prosił bym o linki

http://sklep.atut.ogicom.pl/p,pl,139e0105,dzwigienki+zaworowe+srubki+regu-+139qmb+kpl-.html