Ułożenie napędu

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis Ułożenie napędu

Ten temat zawiera 6 odpowiedzi, ma 5 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe  Anonimowy 5 lata, 5 miesiące temu.

Oglądasz 7 postów - 1 przez 7 (z 7 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #151089
    Zdjęcie profilowe kargulec12
    kargulec12
    Użytkownik
    • Postów: 495

    Dziś w moim romecie 700 2t 70ccm wymieniłem sprzęgło na sportowe, założyłem spręzynę centralną +20% i zmieniłem pasek na nowy oryginał. Gdy założę stary pasek skuter lepiej przyśpiesza ale ma lekko słbszy v-max, plus wydaje mi się że sprężyna centralna mogłyby być tyćkę mniej twarda. W związku z tym mam pytanie czy sprężyna z czasem lekko zmięknieje a pasek się ułoży ? Do tego miałem dziś dziwna sytuacja gdy grzałem 80 km/h gdy puściłem manetkę skuter zgasł a potem normalnie zapalił, stało mi się to 2 razy.

    #151093
    Zdjęcie profilowe martin1996a
    martin1996a
    Użytkownik
    • Postów: 546

    kargulec ja mam podobnie bo jak jade 50 km/h to spada jakbym gazu wogule nie dodawał a mam na 3/4 manetce i tak mi spada ale ja co chcile dodaje gazu zeby nie zgasl ale nie wiem czemu to tak jest

    #151094
    Zdjęcie profilowe kargulec12
    kargulec12
    Użytkownik
    • Postów: 495

    Ja to mam porostu odcinkę zapłonu. Bo po prostu od razu gaśnie.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    PRZESIĄDŹ SIĘ NA MIEJSKĄ 125


    Myślisz o zakupie motocykla 125? Poznaj bezkonkurencyjną sto dwudziestkę piątkę na rynku PULSAR NS 125
    #151095
    Zdjęcie profilowe Filippo73
    Filippo73
    Użytkownik
    • Postów: 477

    pasek się ułoży, a sprężyna raczej nie zmięknie.

    #151099
    Zdjęcie profilowe Kisiu1981
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    Stary pasek jest węzszy i daje podobny efekt jak lżejsze rolki.

    #151123
    Zdjęcie profilowe kargulec12
    kargulec12
    Użytkownik
    • Postów: 495

    Dziś sprawdzałem i v-max się nie zmienił. Za to skuter rusza z bardzo wysokich obrotów i ma zarąbiste przyśpieszenie.

    #151124
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 3 133

    Wszystko się rozchodzi o boki nowego paska napędowego. Jeżeli kupiłeś lipny pasek napędowy taki za < 30 zł, np. firmy WM Motor, to boki paska masz kwadratowe, które muszą się dotrzeć do talerzy wariatora, korektora momentu obrotowego. Paski firmowe, bardziej wytrzymalsze za > 50 zł np. Bando, Dayco mają boki już przycinane pod odpowiednim kątem, i przy tych paskach nie występuje zjawisko „układania się paska napędowego” – Nie wiem, jak u innych, ale u mnie nie występowało.

Oglądasz 7 postów - 1 przez 7 (z 7 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie