Ulepszenie kompa

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #227489
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Witam mam mały problem chciałbym ulepszyć sobie komputer ale nie wiem co włożyć podaje specyfikacje mojego kompa :
    Płyta główna
    Gigabyte GA-945P-S3
    grafika geforce 7300 gt
    procek intel celeron 3.2 ghz
    1 gb ram
    No i teraz chciałbym do tego jakoś grafikę i procesor zależy mi na tym żeby grafika miała 1 gb pamięci graficznej. Z góry dzięki

    #227490
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    nie wiem ile masz kasy ale ja polecam GeForca gts 250 niektóre wersje mają 1GB ramu i lepiej zamiast procka kup ze 2GB ramu 🙂

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #227491
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    aha a ta grafika podejdzie pod moją płytę główna ? ramu i tak dokupie 😀 ale podobno jak będę miał tako grafe to mi procek będzie ograniczał wydajność tej grafiki ;/

    #227492
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    najpierw to przeczytaj co obsłuży ci twoja płyta tzn. ile ramu, jakie taktowanie ramu, jaki procek i fsb, i takie tam podstawowe info, dopiero będzie można myśleć 😉

    #227493
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Ta karta by była dobra do twojego kompa http://allegro.pl/item764596726_216sp_sparkle_gtx260_896mb_448bit_fv_sklep_wwa.html

    dosc wysokie taktowania ma i ddr3 na szynie 448bit. Nie bierz kart 1gb/256bit bo to slabe będą.

    #227494
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    http://allegro.pl/item786834705_4gb_2x2_ocz_dual_ddr2_800mhz_reaper_hpc_heatpipe.html czy ten ram podejdzie ? do tej płyty
    http://www.allegro.pl/show_item.php?item=766207702 oraz czy ta grafika będzie dobra
    i jaki procesor z intel core 2 duo byłby dobry do tego zestawu 🙂

    [ Dodano: 18-10-2009, 16:53 ]
    aha niestety grafike mogę kupić max do 450 zł

    #227495
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Ten jest dosyc mocny: http://www.allegro.pl/item766172389_e8400_core_2_duo_2x3ghz_fsb_1333mhz_l2_6mb_box.html

    a ta karta to dosc mocna ale slabe taktowania ma i szyna 256bit ale myśle że powinna ci wystarczyc

    #227496
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    dzieki ci masz pomógł i ten procek co podałeś na 100 % będzie pasować ? i jeszcze jakbyś mi podał link do kości ramu tak z 2gb bo chciał bym się zmieścić w kwocie 1200 zł

    #227497
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    http://allegro.pl/item764924749_pamieć_ram_kingston_ddr2_2x1024mb_2gb_800mhz_cl5.html

    te bedą pasowały i są dobre o ile masz wolne sloty pamięci…

    thx za pomogł :* :->

    #227498
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    ReKoRd napisał:

    zależy mi na tym żeby grafika miała 1 gb pamięci graficznej.

    wydajnosc karty niezalezy od tego ile ma mega czy tam giga np za te 500zl jak kupisz karte co ma 1gb to ona będzie chodzic gorzej jak 256mb a tak np mozesz mieć nawet dobre 512 za np te 500zl i na pewno będzie lepsze od tej jedno gigowej grafy

    [ Dodano: 18-10-2009, 18:59 ]

    Waski napisał:

    aha niestety grafike mogę kupić max do 450 zł

    o teraz to zobaczylem to ja ci odradzam kupowec 1gigowej za 450zł moze znajdziesz jakąs 512 wmiare dobrą za te 450

    #227499
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    zależy od taktowania i szyny… jak karta ma np 512mb a szyna 64bit i taktowania jakieś slabe 500MHz to wiadomo jak będzie chodzic…

    #227500
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    no ale za 450zł to 1024mb grafiki nie kupi dobrej tylko jakis tani syf

    #227501
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    mój kumpel ma grafike geforce 9600 gt 1024 mg i jest bardzo zadowolony a ona ma 128 bit i jest słabsza od tej gts 250 to myśle że ta gts 250 nie jest taka zła 🙂

    #227502
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Dokładnie!

    Bierz 512 z wysokim taktowaniem, a nie gówno 1Gb, co nic Ci nie da, a będzie nawet gorzej!

    #227503
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    zalezy tz do czego tej grafy potrzebujesz np jak chcesz ciupac w najnowsze gierki to raczej wątpie np w gta4 na minimalnych to nieposmiga zresztą ramu za mało i pewnie aprocek za słaby

    #227504
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    No chce ciupać w gierki 😀 No to w takim razie jako grafe byście polecili ?
    Linki byłyby mile widziane 🙂

    #227505
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724
    #227506
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    hm a co myślisz o radeonie hd 4850 ?

    #227507
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Polecam ci stronkę : http://www.banchmark.pl tam możesz się dowiedzieć wszystkiego
    A tu: http://www.benchmark.pl/zestawienie_gpu.html masz link gdzie możesz porównać sobie właśnie na tej stronce karty graficzne … strona jednym słowem jest zaj*****a 🙄

    #227508
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    O wielkie dzięki Adverion, masz pomógł temat do zamknięcia

    #227509
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    ReKoRd napisał:

    hm a co myślisz o radeonie hd 4850 ?

    no sama nazwa mi niewiele mowi jakieś parametry tego bys podał

    #227510
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    http://www.banchmark.pl wejdź sobie i sprawdź parametry .. nie bądź aż tak wygodny :mrgreen:

    #227511
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    haha niektórzy a zresztą wszyscy którzy proponują mocne procesory czy karty graficzne dość wydajne niech się schowają i na temat modernizacji komputera się nie wypowiadają i zostaną przy skuterach…
    po 1. komputer ma dość stary a w nim zapewne zasilacz max 350w kupi taki procesor i karte graficzną i mu albo komp się będzie ciągle wieszał, resetował albo w ogóle nie włączy bo zasilacz nie wyrobi… ludzie, pokolei a nie kupić od razu wszystko a zasilacz…a kij.
    to jak zrobienie w skuterze evo na gaźniku 12mm…
    po pierwsze powiedz ile masz na to kasy..
    nawet nie wiadomo czy w tym zasilaczu co ma ma złącza pci-e 6x do dodatkowego zasilania kart graficznych a większość nowych takiego potrzebuje.
    podajecie mu po 4 GB ramu, karty graficzne po 500zł a procesor? po co kupować karte graficzną za 600zł jak połowe jej możliwości ograniczy procesor?
    tak samo po co na słaby procesor albo jak ma np. windowsa xp 32bitowego to na co mu aż po 4gb ramu? ktoś tam podawał…

    podsumowując powiedz ile masz kasy na modernizacje a ja Ci zestaw złoże jakiś zaczynając od zasilacza a nie kupując zajebiste karty graficzne które potem i tak się do niczego nie przydadzą bez nowego zasilacza…

    [ Dodano: 18-10-2009, 23:36 ]
    PS podstawowe to powiedz czy komputer potrzebujesz bo dużo grasz w wymagające gry czy do szybkiej pracy w windowsie.

    dobra, teraz doczytałem do ilu masz się zmieścić xD zaraz coś Ci złożę ;p

    [ Dodano: 18-10-2009, 23:58 ]
    Zasilacz (podstawa) : Chieftec: http://allegro.pl/item777710487_chieftec_650w_cft_650_14cs_modularny_80_wersj_box.html
    600w spokojnie wystarczy i nawet zostanie drobny zapas na przyszłość 300zł.
    chyba że chcesz tańszy to ten Modecom:
    http://allegro.pl/item772694594_modecom_mc_carbon_mc_620_620w_cichy_pfc_fv_zabrze.html
    mam modecoma 350watowego już 3 rok i ani jednego problemu z nim nie mialem, w sumie dobry zasilacz do zwykłęgo użytkowania bez podkręcania itd.
    do tego karta graficzna:
    Palit GeForce x260 GTX 550zł: http://allegro.pl/item766208552_palit_896mb_gtx_260_mit_cuda_625_2200_sonic_55nm.html
    Procesor:
    Intel Core 2 Quad Q8400 550zł:
    http://allegro.pl/item766176886_q8400_core_2_quad_4x2660mhz_l2_4mb_1333mhz_box.html
    4 rdzeniowy, bardziej przyszłościowy. (a ja dalej na 1 rdzeniu marnym athlonie 3500 jadę xD)
    razem wychodzi 1300/1400 no odrobine przekroczyłem fundusz ale jak źle to karte graficzną weź GeForce’a GTX250 i procesor core 2 quad Q6600
    i ram ten:
    http://allegro.pl/item788618918_goodram_ddr2_2gb_800mhz_pc2_6400_box_fv_ss_lodz.html
    2GB na razie starczy a jak Ci będzie brakować kupisz drugi – 150zł.
    jak Ci bd szkoda dołożyć 150zł na ten ram to możesz na tym jechać a ram dokupić jak będziesz mieć kasę albo kupić drugą kość 1gb tego ramu co masz teraz ;d

    #227512
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    zasilacz mam 400 w 😀 mafioz dzięki ci wielkie masz pomógł 🙂

    #227513
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    no jeszcze ciekawe czy masz kartę pod wejście AGP czy pod PCI-express … bo jak pod AGP to wielki chu…k i sobie ni poszalejesz z dobrymi kartami graficznymi :-/

    #227514
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    wejście mam PCI-express 🙂

    #227515
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Siemanko . Dobra, wydajna i wmiare tanie karta GF 9800! a procesor mam dla ciebie zajebisty !!. xD jest nim AMD ATHLON 7550 Dual Core. Ja mam taki procek i jest boski . mowie ci powaznie :)) Cena takiego proca 200-230 zł a jest lepszy od E5200 co kosztuje 250 zł :). Pozdro

    #227516
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Jednak przemyślałem sprawe dobrze to czekam miesiąc i kupuje kompletnego kompa na proceku intel core 2 quad 4 gb ramu grafa gtx 260 geforce a to wszystko za 1600 zł 😛 temat do zamknięcia

    Wedle życzenia / wrona

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button