Układanie się paska w skuterze

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #134286
    Quantumek
    Użytkownik
    • 111
    • 716Postów:

    Witam, Po wymianie paska skuter jedzie 45km/h. Na pasku przejechałem 100km. Ile taki pasek się będzie układał i kiedy prędkość maksymalna wróci mi do normy?

    Pasek jest taki sam jak poprzedni, Takie same wymiary.

    #134287
    Anonim
    Nieaktywny
    • 82
    • 3 102Postów:

    Ale może inna firma i materiał gorszy. Pasek nie potrzebuje się układać. Kup dobry markowy paske BANDO albo coś w tym stylu.

    #134297
    Quantumek
    Użytkownik
    • 111
    • 716Postów:

    Pasek kosztował mnie nie całe 20zł… W internecie jest bardzo dużo artykułów, Ludzie spamią na forach o układaniu się tego paska. Dziwnie bo poprzednio miałem ten sam pasek! I ten pasek wytrzymał 7.000km. Ale dziwne bo po wymianie tego paska skuter ma lepszy przyspieszenie lecz vmax tylko 45kmh. Powyzej 45kmh skuter nie chce wejsc na wyzsze obroty. Z górki jak jade 65kmh to skutera wogole nie slychac. Nie ma wogole obrotow i to mnie martwi.

    #134299
    Anonim
    Nieaktywny
    • 82
    • 3 102Postów:

    Ja Ci tylko proponuję co powinieneś zrobić, a zrobisz jak uważasz 🙂
    Jeśli chodzi o napęd powinno się markowe rzeczy wkładać, bo tak to jest tylko pozorna oszczędność.
    Pogadaj na temat tanich pasków z izdebskim12 🙂

    #134304
    Quantumek
    Użytkownik
    • 111
    • 716Postów:

    Możesz mi w skrócie opisać tę historię izdebskiego z paskami? Chce do niego napisac na pw ale nie mam go w znajomych.

    #134313
    Anonim
    Nieaktywny
    • 82
    • 3 102Postów:

    Najkrócej jak się da:
    kupił tani pasek z nadzieją, że mu się ułoży. Po 1000 km go wywalił i kupił BANDO chyba i jest zadowolony, jeśli tak to można określić 🙂
    Pasek po włożeniu powinien od razu ciągnąć a nie się układać 🙂

    #134364
    Anonim
    Nieaktywny
    • 180
    • 3 133Postów:

    Kupiłem chińsie gówno za 12,88 zł firmy WM Motor. Przez 500 km się układał, gdyż już się ułożył to zaczął się rozciągać, i ślizgać. Skutkowało to tym, że stracił połowe mocy, oraz na starcie wchodził na maks obroty, i powoli się rozpędzał. Kupiłem nowy pasek Dayco za 60 zł, wlożyłem, i lata elegancko. W ogóle inna jakość materiałów. Ten WM Motor jest 2 razy cieńszy od Dayco za 6 dych. Jak jedno do drugiego przyłożyłem i porównałem jakość wykonania to było to jak ziemia, i niebo. Dayco jest w ogóle z innych materiałów robiony, a ten wm motor to chyba z przetopionych opon.

    #134367
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • 4 647Postów:

    Quantumek, a rolki zmieniłeś?

    #134378
    Anonim
    Nieaktywny
    • 180
    • 3 133Postów:

    Kisiu, ale tu nie chodzi o rolki 🙂 Ja też jak założyłem tego WM Motora to mi jechał 45km/h i nic wiecej. Po prostu grubość paska musi się dotrzeć do talerzy. Jak weźmiesz pasek to zobaczysz, że nie jest on idealnej grubości tylko ma takie zjazdy coraz cieńszej.

    #134480
    Quantumek
    Użytkownik
    • 111
    • 716Postów:

    Izdebski dzięki za odpowiedź. Jaki polecacie pasek do 50zł, który wytrzyma przy 80ccm?

    #134487
    Padalec
    Uczestnik
    • 1
    • 887Postów:

    Quantumek napisał:

    Izdebski dzięki za odpowiedź. Jaki polecacie pasek do 50zł, który wytrzyma przy 80ccm?

    No nie żebym był złośliwy ale do 50pln. przy cylindrze 80 cm3 – to takich pasków nie widzę ! Może Ci się uda kupić gdzieś , ale z trwałością to kiepsko będzie.

    #134492
    Anonim
    Nieaktywny
    • 180
    • 3 133Postów:

    Kupuj Dayco. Super jakość za nie tak duże pieniądze. Myślę, że on spokojnie 72cm3 wytrzyma, nie wiem jak z większą pojemnością, ale wiesz.. to głównie zależy jak używasz skutera, czy startujesz z pełnym gazem itd.

    #134496
    Padalec
    Uczestnik
    • 1
    • 887Postów:

    “Myślę, że on spokojnie 72cm3 wytrzyma, ” – tak “Dayco” nie zła firma , tylko powiedz mi “młody” na jakiej podstawie tak sądzisz ? Wg. mnie przy większych pojemnościach – powinno się myśleć o paskach wzmacnianych ( pod warunkiem że siedzi dobry wariator ) Wtedy paska nie wymieniamy np. co 3000- 5000 km.

    #134505
    Anonim
    Nieaktywny
    • 180
    • 3 133Postów:

    Sądzę to po tym, że pasek Dayco nie jest tak bardzo elastyczny, miękki, oraz “ząbki” jego nie są wykonane z gumy, tylko coś ala nitka w nitke niż tak jak w przypadku pasków za 12,88 zł.

    #134508
    Sparrow93
    Użytkownik
    • 7
    • 297Postów:

    Polecam paski Malossi X-special 😉

    #134511
    Padalec
    Uczestnik
    • 1
    • 887Postów:

    izdebski12 napisał:

    Sądzę to po tym, że pasek Dayco nie jest tak bardzo elastyczny, miękki, oraz \”ząbki\” jego nie są wykonane z gumy, tylko coś ala nitka w nitke niż tak jak w przypadku pasków za 12,88 zł.

    – może być to jakąś wskazówką ale powiedz :
    – ile km zrobiłeś na Dayco ?
    – jaką masz pojemność silnika ?
    Nie neguję tego że pasek tej firmy nie będzie nadawał się do 80 cm3 , może nawet da się zrobić na nim ładne parę tyś. km. Tylko dlaczego Dayco ? a np. Bando albo Gets ?

    #134519
    Anonim
    Nieaktywny
    • 180
    • 3 133Postów:

    Nie mówię, że Dayco, i nic innego, tylko wyrażam swoją dotychczasową opinie o nim, oraz opisuje porównanie jakości, dla tych co uważają, że jeden grzyb czy pasek kosztuje 5, 40, czy 100 zł.
    Ogólnie to uważam, że Dayco to taka najniższa półka w najwyższej klasie asortymencie. Wyżej to są te paski gates, bando, malossi itd. Zresztą jakość wykonania akurat w tym podzespole można określić bardzo łatwo – po cenie.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button