! Forum Prawo i Przepisy Ruchu Drogowego Ubezpieczenie OC

Tagi: 

Ten temat zawiera 5 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez  Ar EK 2 lata, 11 miesiące temu.

Oglądasz 6 postów - 1 przez 6 (z 6 łącznie)
  • Autor
    Wpisy

Ar EK
    Użytkownik

Witam, mam pytanie otóż jakiś czas temu kupiłem 50- siątke, nie przerejestrowywałem jej i ubezpieczenie jest ważne do 8 sierpnia, co teraz mam zrobić ? Bo nie znam się za bardzo na tym, nie będzie problemu, że nie przerejestrowane jest ?

Zdjęcie profilowe anonim
    Anonimowy

Masz czas do 8 sierpnia, żeby ją ubezpieczyć. Czyli musisz teraz szybko przerejestrować (masz 2 dni) i po przerejestrowaniu natychmiast ubezpieczyć. Dostaniesz tymczasowy dowód rejestracyjny, po odbioru właściwego dokumentu musisz się już stawić z wykupioną polisą OC na siebie (w wydziale komunikacji sprawdzają ten dokument przy wydaniu dowodu rejestracyjnego).

Czytaj
    REKLAMA

Planujesz wakacje na motocyklu? Dominar 400 gwarantuje nieograniczoną przyjemność z jazdy.

Skorzystaj z oferty na zakup pakietu turystycznego w promocyjnej cenie 1999zł

Ar EK
    Użytkownik

A nie mogę teraz jakoś wyrejestrować go ?

Zdjęcie profilowe anonim
    Anonimowy

Możesz. Oddając na złom. Zaświadczenie o zezłomowaniu i do wydziału komunikacji, żeby wyrejestrować.

Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator

Sprzedaż
    Kradzież (zgłoszenie na policje, protokół i orzeczenie o zakończeniu dochodzenia)
    Złomowanie (stacja z uprawnieniami).
    .

Innych przyczyn z powodu których możesz wyrejestrować pojazd NIE MA. A nawet jak nie ma kół, benzyny i nie jeździ – ma mieć ważne OC. Bo jak cię skubnie Fundusz Gwarancyjny – to zapłaczesz.
    Jeżeli masz umowe kupna i jego kwity to ubezpieczą go na ciebie bez gadania – tylko po przerejestrowaniu zmieni się numer rej. w polisie – ale to drobiazg

ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)

Czytaj
    REKLAMA

ILUSTROWANY KATALOG CZĘŚCI ROMET PONY M1/M2 (MOTORYNKA)