Tylni hamulec .

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #224570 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    Otóz mam taki problem mam z tyłu linke od hamulca naciągniętą najbardziej jak się da a hamulec jest cały czas słaby , za słaby by jeździć na kole , czy są jakieś sposoby na poprawienie hamowania ???

    Bez wymiany koła itd tylko czy może jakieś „domowe sposoby xD” np. pobawić się z linką ….

    #224571 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    może klocki do wymiany ❓

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #224572 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    nie klocki tylko szczęki hamulcowe , , albo szczęki , a jak są dobre to bęben do wymiany , ja tak mam 😀

    #224573 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    podłóż podkładki pod tą nakrętkę od naciągania może coś pomoże

    #224574 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    albo linka się rozciągła i jest do wymiany

    #224575 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    ok jutro pobróbuje najpierw z tymi podkładkami jak mówi siwy_fact, i napisze rezultaty ….

    Dzięki za odp jak komuś jeszcze wpadnie do głowy niech pisze 😛

    #224576 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    A to ci się zrobiło z czasem samo czy jakoś nagle czy może po jakimś zabiegu ?

    #224577 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    Jak chcesz mieć dobry hamulec, to lepiej wymień szczęki 😉 Bo jak ci kiedyś ta linka piz… rozerwie się, albo szczęki się urwą, to nieciekawie będzie 😉 Skoro wspomniałeś o stucie(jazda na kole), to oznacza, że katowałeś hebel, więc czas najwyższy wydać parę grosza i wymienić szczęki!

    #224578 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    przy jeździe na kole aż tak mocny hamulec nie jest potrzebny

    #224579 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    No nie katowałem ale przy nauce jest potrzebny hebel 😛 To się działo stopniowo 😛

    #224580 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    nie baw się z żadnymi podkładkami sprawdź stan szczęk i bębna

    #224581 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    Szczęk to pewnie już nie ma 😛

    #224582 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    napisałeś że nie chcesz zdejmować koła … ale lepiej to zrób i zobacz bo pewnie te szczęki już dawno podlegają wymianie… a właściwie klamka hamulca to ci lekko chodzi czy sztywno/mocno ❓

    #224583 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    Powiem tak , ja w paxie wyciagnolem szczeki i naspawalem trochę blachy, hamuje git i nic nie wydalem;D

    Brawo pomysłu!! myślisz ze materiał na szczękach jest od tak sobie żeby był?? Ciekawe jak wygląda teraz bęben czy wgl jeszcze tam jest!! Brawo!!

    #224584 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    kondzio94 napisał:

    Powiem tak , ja w paxie wyciagnolem szczeki i naspawalem trochę blachy, hamuje git i nic nie wydalem;D

    To pojechałeś po bandzie 😆 Nie no, GRATZ 😆

    #224585 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    nie wiem co z nim zrobić a nie chce mu dawać bana za pisanie głupot

    #224586 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    Klamka chodzi lekko …

    [ Dodano: 10-11-2009, 19:26 ]
    A i nie mam możliwości ściągnięcia koła …

    #224587 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    kamil102 napisał:

    Klamka chodzi lekko …

    [ Dodano: 10-11-2009, 19:26 ]
    A i nie mam możliwości ściągnięcia koła …

    Są dwa wyjścia:
    1. odpuszczasz sobie jazdę…
    2. przestajesz używać tylnego hebla 😛 do normalnej jazdy jest zbędny 😉

    #224588 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    Dywersant napisał:

    do normalnej jazdy jest zbędny 😉

    bEzEdura 😀 , tylni hebel przy normalnej jeździe jest potrzeby , wyhamowuje aż w 30%

    #224589 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    wrona napisał:

    Dywersant napisał:

    do normalnej jazdy jest zbędny 😉

    bEzEdura 😀 , tylni hebel przy normalnej jeździe jest potrzeby , wyhamowuje aż w 30%

    Eaa tam … przy normalnej jeździe tylniego używa się tylko w sytuacji zbyt hardcorowego wejścia w winkiel 😎

    #224590 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    Ja na polnych to tylko tylny, przed zakrętem i dupa mi zachodzi na boki. Ale w normalnej jeździe, to jak mialem bęben to lipa, tylko tarcza z przodu hamowała.

    #224591 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    wrona napisał:

    Dywersant napisał:

    do normalnej jazdy jest zbędny 😉

    bEzEdura 😀 , tylni hebel przy normalnej jeździe jest potrzeby , wyhamowuje aż w 30%

    Takiś kozak, to napisz tak na np.: scigacz.pl 😛 zobaczymy kto będzie miał rację 😛 Tylny hebel jest awaryjnym pomocniczym w niebezpiecznych sytuacjach 😎 Na egzaminie do egzaminatora tak powiesz, to „+” dla ciebie, jak powiesz inaczej… bye 😛

    #224592 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    Dywersant napisał:

    Takiś kozak, to napisz tak na np.: scigacz.pl 😛 zobaczymy kto będzie miał rację 😛 Tylny hebel jest awaryjnym pomocniczym w niebezpiecznych sytuacjach 😎 Na egzaminie do egzaminatora tak powiesz, to „+” dla ciebie, jak powiesz inaczej… bye 😛

    Owszem jest awaryjnym, pomocniczym ale przy stuncie …. w normalnej jeździ jest niezbędny na zakrętach śliskich oraz wysypanych piachem zakrętach hamowanie wyłącznie przednim jest niebezpieczne…
    ja np jak hamuje to 2 na raz równo ja jest zakręt to lekko popuszczam przedni… jak widzę piasek to praktycznie całkowicie puszczam przedni a tylnym hamuje …

    #224593 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    Adverion napisał:

    jak widzę piasek to praktycznie całkowicie puszczam przedni a tylnym hamuje …

    po coś ja jak piasek widzę to jak najmniej się składam na zakręcie, co za różnica czy hamujesz na piasku przy winklu tylnim czy przednim? jak się poślizgnie koło to gleba murowana 😛 choć jak tył ucieknie to minimalnie lepiej opanować ale i tak małe szanse:P

    #224594 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    tzn no ja jak widzę pasek to próbuję przed nim maxymalnie zwolnić a tak to to też nie hamuje na piasku a jak już to tylnym 😉

    #224595 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    powiem ci tak. czemu nie mozesz sciagnac kolaż tłumik przeszkadzał to odkrec tłumik poswiec jakas sobote na to. Ja mam w yamaszce 2x beben z okladzinami nowymi orginaly yamaha to kur… hamuje jak tarcze xD 100x lepsze hamulce od tarczowek chinskich kumpla w izppie (krotsza droga hamowania) wymien szczeki i będzie ok ew. sprezynki od szczek mogly pasc….

    #224596 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    ja tylnym hamuje wyłącznie jak jadę drogą gruntową (choć jak jest sucho i w miare twarda to przenim lekko też) albo jak jest mokro, ślisko lub piasek na drodze:P
    tak to tylko przedni a kiedyś hamowałem tyllko tylnym bo przyzwyczajenia z rower xD tam też tylko tył ;p
    ale jak np się jedzie po prostej drodze, dojeżdża do świateł to według mnie bezsensu hamować oboma hamulcami 😛 wystarczy spokojnie przedni albo nawet gaz puścić a hamulec przy końcu 😛

    Koniec spamu!!!!! sprawdź okładziny i bęben i daj mi znać odblokuje bo teraz to sam spam 😀 / wrona

    #224597 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    Adverion napisał:

    Owszem jest awaryjnym, pomocniczym ale przy stuncie …. w normalnej jeździ jest niezbędny na zakrętach śliskich oraz wysypanych piachem zakrętach hamowanie wyłącznie przednim jest niebezpieczne…
    ja np jak hamuje to 2 na raz równo ja jest zakręt to lekko popuszczam przedni… jak widzę piasek to praktycznie całkowicie puszczam przedni a tylnym hamuje …

    Jak jedziesz przepisowo, to hamować w zakręcie nie musisz, wystarczy dostosować prędkość do ograniczenia 😛

    Temat zszedł na czysto techniczny grunt, więc zamieszczam filmy instruktażowe dotyczące jazdy(co by wątków nie było, np. „30%” 😛 ):
    http://www.youtube.com/watch?v=exI-0FR-uU8
    http://www.youtube.com/watch?v=27PYcndB1Ew
    http://www.youtube.com/watch?v=u-xcLctMTYM&feature=related

    Filmy pokazują wsio od podstaw, ale np. przed egzaminem warto obejrzeć 😉 Polecam!

    Odblokowałem tylko na twoją prośbę , a temat był zablokowany żeby nie pisać juz o zasadach hamowania, bo temat , jest o lince hamulca. Teoretycznie mógłbym ci teraz dać warna ale nie popadajmy w paranoje, każdy kolejny post nie na temat będzie nagradzany prezentem !!!!!!!!! / wrona

    zemsta za „30%”? 😛

    #224598 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    Więc próbowałem odkręcić tylne koło …

    Po godzinie męczarni klucz poszedł się je*** złamał się na końcu ,a pneumta nie mam :/

    #224599 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    kamil102 napisał:

    Więc próbowałem odkręcić tylne koło …

    Po godzinie męczarni klucz poszedł się je*** złamał się na końcu ,a pneumta nie mam :/

    To coś kiepski klucz miałeś lub na chama waliłeś w klucz i się ułamał.
    Jedź do jakiegoś wulkanizatora i niech ci odkręci, zobaczysz, z powrotem koło ci przykręci i będziesz wiedział na czym stoisz 😉

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Tylni hamulec .
Twoje informacje:




Back to top button