Tylne amory- ustawienie

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Motorowery Tylne amory- ustawienie

Ten temat zawiera 18 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Kristop Kristop 5 lata, 7 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 19 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #156134
    Zdjęcie profilowe Kristop
    Kristop
    Użytkownik
    • Postów: 1 162

    Witam:)
    Zastanawia mnie jedna rzecz: amortyzatory w biegówce (konkretnie tylne) muszą być ustawione „bardziej ściśniętą” częścią sprężyny do góry, czy mogą być odwrotnie?
    Bo właśnie zauważyłem, że we wszystkich spręzyna jest ściśnięta u góry, tylko u mnie na odwrót:)
    Więc jak to jest, ma to jakieś znaczenie?

    #156136
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 367

    amortyzatory czy sprężyny na amortyzatorach ?

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Przetestuj wymarzony motocykl na TRIUMPH MOTORCYCLES FESTIVAL 2019

    Atrakcje Triumph Motorcycle Festival 2019:

    • 19 i 20.09.2019 – Motowycieczki (cena: 299 zł)
    • 21.09.2019 – Triumph Motorcycle Festival:
      • jazdy testowe Triumph
      • grill
      • 20% rabatu na odzież
    #156137
    Zdjęcie profilowe Kristop
    Kristop
    Użytkownik
    • Postów: 1 162

    znaczy całe amory, że regulacje mam u góry:) a wszędzie są na dole

    #156141
    Zdjęcie profilowe Kristop
    Kristop
    Użytkownik
    • Postów: 1 162

    Doradzi ktoś?:)

    #156145
    Zdjęcie profilowe madi
    madi
    Użytkownik
    • Postów: 5 788

    U mnie w routerze regulacja była na dole.

    Router WS 50 2013
     
    Czytaj
    REKLAMA

    WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

    Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.
    #156149
    Zdjęcie profilowe Kristop
    Kristop
    Użytkownik
    • Postów: 1 162

    No właśnie. A u mnie kretyny złożyły odwrotnie, i nw czy jakaś różnica z tego jest? Bo na moje oko coś tył strasznie twardy, aż d..a boli:)
    A tak wg ciężko jest je obrócić? Tam tylko jest śrubka i tulejka gumowa? Bo może bym i sam obrócił, szkoda z serwisem mówić o tym:)

    #156151
    Zdjęcie profilowe madi
    madi
    Użytkownik
    • Postów: 5 788

    Jak bym był na Twoim miejscu to na pewno bym odwrócił 🙂 Tył zawsze będzie twardy a dupa zawsze będzie boleć, kanapa twarda i zawieszenie twarde.

    Router WS 50 2013
    #156152
    Zdjęcie profilowe Kristop
    Kristop
    Użytkownik
    • Postów: 1 162

    No to tylko 2 śrubki, a nic więcej chyba niema?:) Bo jak coś sp…le, to żeby czasem nie szukać amorów po krzokach:)
    Ogólnie moto nie jest złe, poza krzywym kierunkiem, krzywą lampą tylną, i koślawym błotnikiem który zareklamuje:) I być może te amory, ale to chyba trudne nie jest obrócić?:)

    #156157
    Zdjęcie profilowe madi
    madi
    Użytkownik
    • Postów: 5 788

    nic więcej nie ma, odkręcasz śruby/nakrętki (nie pamiętam dokładnie), wyciągasz amora, odwracasz i przykręcasz. Jak masz krzywy kierunek to poluzuj nakrętkę w śrubie trzymającej bagażnik i kierunkowskaz i wtedy go możesz dowolnie regulować. Proponuje też pod nakrętki dać podkładki sprężyste.

    Router WS 50 2013
    #156158
    Zdjęcie profilowe Kristop
    Kristop
    Użytkownik
    • Postów: 1 162

    Próbowałem ten kierunek właśnie poprawić, ale za chiny się nie da, bo przy dokręcaniu wraca w te samą pozycje, nawet trzymanie przez 2 osobe nic nie daje:( jeszcze 2 kierunek nie działa, żarówa w porządku, ale to niech robią za darmoche, kretyny:)

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 19 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie