Romet 700 – tylko 60/65 km/h.
- This topic has 16 odpowiedzi, 6 głosów, and was last updated 8 years temu by
Wombat.
-
AutorWpisy
-
15 sierpnia 2014 dnia 10:23 #173548
Witam, odrazu przejdziemy do rzeczy , posiadam Skutera Romet 700 2t , postanowiłem go odblokować wymieniłem co się dało Wydech q-tre / Wariator VM + rolki 4.5g/ moduł odblokowany / sprężynki +1000 / centralna +1000 … I po wymianie tych o to części Skuter dostał tylko i wyłącznie jakieś 15km/h . z 52-55 km/h zrobiło się 62-65 km/h jeszcze coś go blokuje bo czuje jak wchodzi na max obroty lecz nie chce pójść więcej nic 65km/h Sprawdzałem kompresje jest bardzo dobra .
Pomożecie !!! :>
Dziękuje
15 sierpnia 2014 dnia 10:33 #173549Ja wczoraj odblokowałem kolegi 700 setke i leci mu na wario wm i sport module z górki ledwo 70. I tak słabo bo moja 700 setka tyle leciała na lajcie na prostej a z górki osiągałem ok. 78. Nw. od czego to zależy, jedyne co możesz jeszcze zrobić to wymienić przełożenia bo są blokowane ale bez przesady.
15 sierpnia 2014 dnia 10:42 #173550kargu….. własnie wiem ile ci przełożenia dadzą 2/5km/h 🙂 ale kurde to jest nie możliwe ze 65 km/h ! Bo start skutera jest naprawde zrywny na koło bez problemu lecz jest jeszcze blokowany a jak nie to wbije do niego 70cc
15 sierpnia 2014 dnia 10:45 #173551myślałem nad większą dyszą ?
15 sierpnia 2014 dnia 11:35 #173553Nic nie da przerabiałem to. Ja widać miałem jakąś dobrą sztukę 700 setki, a gościu z yt ma jeszcze lepszą. Bo ja na module i wario cisnąłem 78 a kolega mój na tym samym wczoraj mu robiłem ledwo 70. I od czego to zależy to ja nw. Dodam że kolegi 700 setka nie katowana wgl. normalnie płacze jak nią jeździ a moja dostawała w dupę i lepiej leciała.
15 sierpnia 2014 dnia 12:58 #173558jechaliście obok siebie czy opieracie sie na wskazaniach liczników z których każdy może pokazywac inaczej?
Ostatnio to był gościu co sie martwił że tylko 50 jedzie a jak sie zmierzył z GPS to sie okazało że licznik to 50 ale GPS to 7015 sierpnia 2014 dnia 13:54 #173560Wombat Możliwe ze masz racje 70 mogę jechać bo ten licznik leci w kulki .
Mam do was jeszcze jedno pytanko chce wsadzić do niego cylinder 50 / 70 cc ale przy 70cc trzeba wał wymienić mogliście by wrzucić jakiś dobry cylinder najlepiej 50cc dobrej firmy i żeby dobrze pasował ? bo szukam mam na oku pare ale nie wiem czy dobre wymiary ma ?
DZieki
15 sierpnia 2014 dnia 15:24 #173567http://shop.mieloch.pl/cylinder-kit-airsal-sport-50cc-bez-glowicy,pZ001592.bhtml
jak źle dotrzesz do ci g da15 sierpnia 2014 dnia 17:04 #173578własnie ten sam mam zamiar kupic tylko razem z głowicą
15 sierpnia 2014 dnia 17:24 #173580tylko wiesz że jak zpieprzyż docieranie to uż go nie uratujesz a żeliwo do szlifu można dać bo coś nie wieżę że nie bedziesz pizdowal lepiej weź ten
http://shop.mieloch.pl/cylinder-kit-polini-sport-50cc,pZ004894.bhtml15 sierpnia 2014 dnia 18:09 #173587http://www.sip-scootershop.com/en/products/clutch+polini+speed+clutch+2g+_p249007 wejdzie do rometa 700 2t ?
16 sierpnia 2014 dnia 07:20 #173636nie jest za małe to ci wejdzie
http://shop.mieloch.pl/sprzeglo-stage6-torque-control-mkii-d-112mm,pZ046482.bhtml
tu masz dzwon do niego
http://shop.mieloch.pl/dzwon-sprzegla-stage6-wing-cooler-d-112mm,pZ042833.bhtml
i vario do romka akurat.
http://shop.mieloch.pl/wariator-top-racing-next-generation,pZ001480.bhtml16 sierpnia 2014 dnia 08:32 #173641Prędkość maksymalna zależy od masy całkowitej pojazdu, nawierzchni, ciśnienia opon, oporów aerodynamicznych. Pomijam moc silnika bo to temat oczywisty. Przyjmujemy, że ustawienie napędu (przełożenie jakie daje tuningowy wariator – model oraz rolki – umożliwia osiągnięcie wyższych niż fabryczne prędkości) jest zestrojone. Jeśli ktoś chce uzyskać rekordowy wynik, to na pewno trzeba:
– odciążyć pojazd ze wszystkich bagaży oraz zdjąć kufer jeśli takowy jest (benzyny w baku zostawić minimum również)
– porządnie nasmarować łożyska (koła mają się kręcić leciutko, bez oporów)
– jechać na czczo, najlepiej po „dwójce” 😀
– jechać po równej gładkiej nawierzchni
– ciśnienie opon zrobić poprawne, żeby kapcia nie było
– wdziać lekką odzież motocyklową lub maksymalnie przylegającą do ciała
– ułożyć się w pozycji zmniejszającej opory powietrzaDzięki temu możliwe będzie osiągnięcie maksimum dla danej maszyny. Oczywiście im większa masa kierowcy tym prędkość będzie mniejsza.
16 sierpnia 2014 dnia 09:05 #173647Te sprzęgło od Polini Weszło bez Problemu 🙂 Można polecić te sprzęgło Naprawde ładnie się zbiera
16 sierpnia 2014 dnia 09:24 #173648+1000 Centralna
16 sierpnia 2014 dnia 10:08 #173653– ciśnienie opon zrobić poprawne, żeby kapcia nie było
. Z tym się nie zgodze w mojej 700 złapałem kapcia jeszcze gdzieś tam było może 1,2 bara (bo uchodziło) i jechał mi o 3-4km/h szybciej bez powietrza niz napompowanym kołem16 sierpnia 2014 dnia 10:16 #173654ale to dopiero powyżej 140 😀
Opona napompowana na beton toczy się lżej niż flak (opory toczenia ma mniejsze) zato ma problem z przeniesieniem mocy na asfalt bo jest mała powierzchnia styku z asfaltem. Wiec na lekkim flaku sie lepiej startuje jak masz nadmiar mocy ale na 1000000% jedzie sie wolniej.
Tobie mogło strzelić przednie koło i opona sflaczała (zmniejszyła średnice) wiec kręciła sie szybciej bo była mniejsza- co prędkościomierz podpięty do przedniego koła zinterpretował jak większą prędkość -
AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.