Romet 700 – tylko 60/65 km/h.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #173548 Reply
    RometQ
    Użytkownik
    • 22
    • 61Postów:

    Witam, odrazu przejdziemy do rzeczy , posiadam Skutera Romet 700 2t , postanowiłem go odblokować wymieniłem co się dało Wydech q-tre / Wariator VM + rolki 4.5g/ moduł odblokowany / sprężynki +1000 / centralna +1000 … I po wymianie tych o to części Skuter dostał tylko i wyłącznie jakieś 15km/h . z 52-55 km/h zrobiło się 62-65 km/h jeszcze coś go blokuje bo czuje jak wchodzi na max obroty lecz nie chce pójść więcej nic 65km/h Sprawdzałem kompresje jest bardzo dobra .

    Pomożecie !!! :>

    Dziękuje

    #173549 Reply
    kargulec12
    Użytkownik
    • 59
    • 495Postów:

    Ja wczoraj odblokowałem kolegi 700 setke i leci mu na wario wm i sport module z górki ledwo 70. I tak słabo bo moja 700 setka tyle leciała na lajcie na prostej a z górki osiągałem ok. 78. Nw. od czego to zależy, jedyne co możesz jeszcze zrobić to wymienić przełożenia bo są blokowane ale bez przesady.

    #173550 Reply
    RometQ
    Użytkownik
    • 22
    • 61Postów:

    kargu….. własnie wiem ile ci przełożenia dadzą 2/5km/h 🙂 ale kurde to jest nie możliwe ze 65 km/h ! Bo start skutera jest naprawde zrywny na koło bez problemu lecz jest jeszcze blokowany a jak nie to wbije do niego 70cc

    #173551 Reply
    RometQ
    Użytkownik
    • 22
    • 61Postów:

    myślałem nad większą dyszą ?

    #173553 Reply
    kargulec12
    Użytkownik
    • 59
    • 495Postów:

    Nic nie da przerabiałem to. Ja widać miałem jakąś dobrą sztukę 700 setki, a gościu z yt ma jeszcze lepszą. Bo ja na module i wario cisnąłem 78 a kolega mój na tym samym wczoraj mu robiłem ledwo 70. I od czego to zależy to ja nw. Dodam że kolegi 700 setka nie katowana wgl. normalnie płacze jak nią jeździ a moja dostawała w dupę i lepiej leciała.

    #173558 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 492Postów:

    jechaliście obok siebie czy opieracie sie na wskazaniach liczników z których każdy może pokazywac inaczej?
    Ostatnio to był gościu co sie martwił że tylko 50 jedzie a jak sie zmierzył z GPS to sie okazało że licznik to 50 ale GPS to 70

    #173560 Reply
    RometQ
    Użytkownik
    • 22
    • 61Postów:

    Wombat Możliwe ze masz racje 70 mogę jechać bo ten licznik leci w kulki .

    Mam do was jeszcze jedno pytanko chce wsadzić do niego cylinder 50 / 70 cc ale przy 70cc trzeba wał wymienić mogliście by wrzucić jakiś dobry cylinder najlepiej 50cc dobrej firmy i żeby dobrze pasował ? bo szukam mam na oku pare ale nie wiem czy dobre wymiary ma ?

    DZieki

    #173567 Reply
    snajper061
    Użytkownik
    • 2
    • 691Postów:
    #173578 Reply
    RometQ
    Użytkownik
    • 22
    • 61Postów:

    własnie ten sam mam zamiar kupic tylko razem z głowicą

    #173580 Reply
    snajper061
    Użytkownik
    • 2
    • 691Postów:

    tylko wiesz że jak zpieprzyż docieranie to uż go nie uratujesz a żeliwo do szlifu można dać bo coś nie wieżę że nie bedziesz pizdowal lepiej weź ten
    http://shop.mieloch.pl/cylinder-kit-polini-sport-50cc,pZ004894.bhtml

    #173587 Reply
    RometQ
    Użytkownik
    • 22
    • 61Postów:
    #173636 Reply
    snajper061
    Użytkownik
    • 2
    • 691Postów:
    #173641 Reply
    eadem
    Uczestnik
    • 11
    • 2 328Postów:

    Prędkość maksymalna zależy od masy całkowitej pojazdu, nawierzchni, ciśnienia opon, oporów aerodynamicznych. Pomijam moc silnika bo to temat oczywisty. Przyjmujemy, że ustawienie napędu (przełożenie jakie daje tuningowy wariator – model oraz rolki – umożliwia osiągnięcie wyższych niż fabryczne prędkości) jest zestrojone. Jeśli ktoś chce uzyskać rekordowy wynik, to na pewno trzeba:
    – odciążyć pojazd ze wszystkich bagaży oraz zdjąć kufer jeśli takowy jest (benzyny w baku zostawić minimum również)
    – porządnie nasmarować łożyska (koła mają się kręcić leciutko, bez oporów)
    – jechać na czczo, najlepiej po „dwójce” 😀
    – jechać po równej gładkiej nawierzchni
    – ciśnienie opon zrobić poprawne, żeby kapcia nie było
    – wdziać lekką odzież motocyklową lub maksymalnie przylegającą do ciała
    – ułożyć się w pozycji zmniejszającej opory powietrza

    Dzięki temu możliwe będzie osiągnięcie maksimum dla danej maszyny. Oczywiście im większa masa kierowcy tym prędkość będzie mniejsza.

    #173647 Reply
    RometQ
    Użytkownik
    • 22
    • 61Postów:

    Te sprzęgło od Polini Weszło bez Problemu 🙂 Można polecić te sprzęgło Naprawde ładnie się zbiera

    #173648 Reply
    RometQ
    Użytkownik
    • 22
    • 61Postów:

    +1000 Centralna

    #173653 Reply
    martin1996a
    Użytkownik
    • 47
    • 546Postów:

    – ciśnienie opon zrobić poprawne, żeby kapcia nie było
    . Z tym się nie zgodze w mojej 700 złapałem kapcia jeszcze gdzieś tam było może 1,2 bara (bo uchodziło) i jechał mi o 3-4km/h szybciej bez powietrza niz napompowanym kołem

    #173654 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 492Postów:

    ale to dopiero powyżej 140 😀
    Opona napompowana na beton toczy się lżej niż flak (opory toczenia ma mniejsze) zato ma problem z przeniesieniem mocy na asfalt bo jest mała powierzchnia styku z asfaltem. Wiec na lekkim flaku sie lepiej startuje jak masz nadmiar mocy ale na 1000000% jedzie sie wolniej.
    Tobie mogło strzelić przednie koło i opona sflaczała (zmniejszyła średnice) wiec kręciła sie szybciej bo była mniejsza- co prędkościomierz podpięty do przedniego koła zinterpretował jak większą prędkość

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Romet 700 – tylko 60/65 km/h.
Twoje informacje:




Back to top button