Tunning TGB Tryton 50
- This topic has 14 odpowiedzi, 4 głosy, and was last updated 3 years, 8 months temu by
Wombat.
-
AutorWpisy
-
30 sierpnia 2018 dnia 13:39 #646760
Witam mam odblokowany skuter TGB Tryton 50. Jest on dwusuwowy (2t).
Chciałbym aby ktoś mi pomógł w wyborze części do tuningu:
1: Tłumik sportowy czy ten jest dobry? https://sklep.mieloch.pl/produkt/wydech-giannelli-extra-v2-titanium-minarelli-stojace-e.html?gclid=CjwKCAjwq57cBRBYEiwAdpx0vbP7hx21F1nVxbP6E4ExzZZOrGw6YWJJyUniY9fzi5YR3BAe0QaHGRoC12cQAvD_BwE
2: Filtr powietrza stożkowy
3: Gaźnik sportowy
4: sprzęgło
5: Wariator, Rolki pasek itp
6: ale to raczej nie głowica i tłok
Proszę o pomoc w dobraniu tych części chciałbym aby skuter miał trochę więcej tej mocy ale nie chce wydawać milionów. Tak 1 – 1,5 tys. maks. Z góry dziękuję za odpowiedzi Karol.30 sierpnia 2018 dnia 14:45 #646795zacznij od cylindra i wydechu
nie ma sportowych gaźników – są tylko większe i mniejsze30 sierpnia 2018 dnia 18:41 #646804Dzięki za podpowiedź mam tylko jeszcze małe pytanie który tłumik wybrać?
ten: https://sklep.mieloch.pl/produkt/wydech-giannelli-extra-v2-titanium-minarelli-stojace-e.html?gclid=CjwKCAjwq57cBRBYEiwAdpx0vbP7hx21F1nVxbP6E4ExzZZOrGw6YWJJyUniY9fzi5YR3BAe0QaHGRoC12cQAvD_BwE
czy ten: https://sklep.mieloch.pl/produkt/wydech-tecnigas-next-r-tgb-italjet-formula.html30 sierpnia 2018 dnia 18:57 #646805I jeszcze pytanie jaki gaźnik polecasz bo i tak muszę wymienić bo stary mi się popsuł i nie wiem co wybrać a od razu bym chciał coś lepszego sobie kupić.
30 sierpnia 2018 dnia 20:47 #646812Jeśli mogę to wtrącę się do dyskusji 🙂 Ten gianelli w linku jest do silników minarelli a w tgb z tego co pamiętam to montowali morini. Co do gaznika to rozmiar 17,5 lub 19 jeśli kupisz cylinder 70 cc 😉
30 sierpnia 2018 dnia 20:51 #646813gaźnik sie dobiera do cylindra. kupisz badziewie za 90zł na allegro to i zamiennik seryjnego gaźnika wystarczy.
Kupisz lepszy cylinder co robi 8-12KM i musisz sie rozglądać za gaźnikami 19-21mm.
Jak już masz cylinder to wtedy szukasz do niego wydechu dopasowanego charakterystyką.
Musisz poczytać doświadczenia użytkowników danego cylindra i na jakim wydechu banglało a na jakim były kłopoty.30 sierpnia 2018 dnia 21:55 #646819Owszem , masz rację. Ale ja zakładam , że kolega kupi przynajmniej power forca a tam już 17.5 jest wskazane 😉 Co do wydechu również się zgadzam w zupełności 🙂
30 sierpnia 2018 dnia 22:49 #6468251. Tłumik arrow street black aluminium świetny tłumik bardzo się go opłaca za tą cenę. https://sklep.mieloch.pl/produkt/wydech-arrow-street-aluminium-black-peugeot-lezacy-e.html?gclid=EAIaIQobChMI4KaZ49GV3QIVCLftCh0PagTGEAQYASABEgKFBPD_BwE.
2. filtr powietrza jakiś stożek od malossi najlepiej. 😀
3. Budżetowy taki sam jak dellorto – Tec Pro 21mm lub 19mm.
4. Sprzęgło Polini 3G For Race
5. Wariator Polini, Rolki Polini, Pasek Dayco bo by wyszło poza budżet xD ja osobiście polecam polini sam używam :D.
6. Cylinder Power Force 70 najlepszy cylinder w tej cenie.koszt około 1000-1400zł
30 sierpnia 2018 dnia 23:37 #646833boze co za bzdury…
30 sierpnia 2018 dnia 23:52 #646834lol czego wombat :d
31 sierpnia 2018 dnia 01:36 #646836dlaczego stożek? i dlaczego stożek od malossi ma być dla tego zestawu lepszy od innego stożka?
samo Malossi załatwia sprawe? a wielkość, materiał..itd ma jakies znaczenie?
wszystko na wyrost od Pollini (nawet rolki) a na koniec gówniany cylinderek od motoforce/powerforce (czy inne coś z chiń ładniej zapakowane).
bez sensu. Nawymyślałes kupe cześci z których nic nie wynika bo na końcu przywaliłeś dziadowską podstawe tego całego setupu.
Ja bym kupił dobry cylinder który ma i moc i pojeźdzzi jako daily, np Malossi sport 70, żeliwny. Do tego odpowiedni wydech i gaźnik żeby to moc krzesało i pożyło bezpiecznie. Pozostałe seryjne części spokojnie to przeniosą a kasy zostanie na rolki do regulacji lub króciec czy cos tego typu.31 sierpnia 2018 dnia 10:11 #647019no w sumie niby tak ja jako pierwszy kupił bym gaźnik i cylinder oraz wydech a to 1,2,3 to odpowiedzi na pytania. no to ja nie wiem nie którzy polecają tego powerforce niektórzy nie 😀
31 sierpnia 2018 dnia 11:23 #647058Bo power force to dobre cylindry i podnoszą moc ale szału nie ma. Filtr stożkowy jest niepotrzebny ( często się zapycha , trudniej to wyregulować ) i seryjna puszka wystarczy. No i zgodzę się z tym , że do tego cylindra to trochę za mocne części 🙂
1 września 2018 dnia 17:51 #647186czy to będzie git? https://allegro.pl/cylinder-kit-airsal-sport-tgb-2t-ac-70-i7523739887.html
1 września 2018 dnia 18:37 #647189szału nie ma. ja nie lubie airsali bo na nich ta powłoka ceramiczna jest cieniusieńka
-
AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.