Tunning TGB Tryton 50

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #646760 Reply
    Littlespy
    Uczestnik
    • 27
    • Postów: 89
    • Postów: 116

    Witam mam odblokowany skuter TGB Tryton 50. Jest on dwusuwowy (2t).
    Chciałbym aby ktoś mi pomógł w wyborze części do tuningu:
    1: Tłumik sportowy czy ten jest dobry? https://sklep.mieloch.pl/produkt/wydech-giannelli-extra-v2-titanium-minarelli-stojace-e.html?gclid=CjwKCAjwq57cBRBYEiwAdpx0vbP7hx21F1nVxbP6E4ExzZZOrGw6YWJJyUniY9fzi5YR3BAe0QaHGRoC12cQAvD_BwE
    2: Filtr powietrza stożkowy
    3: Gaźnik sportowy
    4: sprzęgło
    5: Wariator, Rolki pasek itp
    6: ale to raczej nie głowica i tłok
    Proszę o pomoc w dobraniu tych części chciałbym aby skuter miał trochę więcej tej mocy ale nie chce wydawać milionów. Tak 1 – 1,5 tys. maks. Z góry dziękuję za odpowiedzi Karol.

    #646795 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 385
    • Postów: 21 440

    zacznij od cylindra i wydechu
    nie ma sportowych gaźników – są tylko większe i mniejsze

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #646804 Reply
    Littlespy
    Uczestnik
    • 27
    • Postów: 89
    • Postów: 116
    #646805 Reply
    Littlespy
    Uczestnik
    • 27
    • Postów: 89
    • Postów: 116

    I jeszcze pytanie jaki gaźnik polecasz bo i tak muszę wymienić bo stary mi się popsuł i nie wiem co wybrać a od razu bym chciał coś lepszego sobie kupić.

    #646812 Reply
    Rider
    Uczestnik
    • 3
    • Postów: 388
    • Postów: 391

    Jeśli mogę to wtrącę się do dyskusji 🙂 Ten gianelli w linku jest do silników minarelli a w tgb z tego co pamiętam to montowali morini. Co do gaznika to rozmiar 17,5 lub 19 jeśli kupisz cylinder 70 cc 😉

    #646813 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 385
    • Postów: 21 440

    gaźnik sie dobiera do cylindra. kupisz badziewie za 90zł na allegro to i zamiennik seryjnego gaźnika wystarczy.
    Kupisz lepszy cylinder co robi 8-12KM i musisz sie rozglądać za gaźnikami 19-21mm.
    Jak już masz cylinder to wtedy szukasz do niego wydechu dopasowanego charakterystyką.
    Musisz poczytać doświadczenia użytkowników danego cylindra i na jakim wydechu banglało a na jakim były kłopoty.

    #646819 Reply
    Rider
    Uczestnik
    • 3
    • Postów: 388
    • Postów: 391

    Owszem , masz rację. Ale ja zakładam , że kolega kupi przynajmniej power forca a tam już 17.5 jest wskazane 😉 Co do wydechu również się zgadzam w zupełności 🙂

    #646825 Reply
    TiG3R999
    Uczestnik
    • 22
    • Postów: 68
    • Postów: 90

    1. Tłumik arrow street black aluminium świetny tłumik bardzo się go opłaca za tą cenę. https://sklep.mieloch.pl/produkt/wydech-arrow-street-aluminium-black-peugeot-lezacy-e.html?gclid=EAIaIQobChMI4KaZ49GV3QIVCLftCh0PagTGEAQYASABEgKFBPD_BwE.
    2. filtr powietrza jakiś stożek od malossi najlepiej. 😀
    3. Budżetowy taki sam jak dellorto – Tec Pro 21mm lub 19mm.
    4. Sprzęgło Polini 3G For Race
    5. Wariator Polini, Rolki Polini, Pasek Dayco bo by wyszło poza budżet xD ja osobiście polecam polini sam używam :D.
    6. Cylinder Power Force 70 najlepszy cylinder w tej cenie.

    koszt około 1000-1400zł

    #646833 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 385
    • Postów: 21 440

    boze co za bzdury…

    #646834 Reply
    TiG3R999
    Uczestnik
    • 22
    • Postów: 68
    • Postów: 90

    lol czego wombat :d

    #646836 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 385
    • Postów: 21 440

    dlaczego stożek? i dlaczego stożek od malossi ma być dla tego zestawu lepszy od innego stożka?
    samo Malossi załatwia sprawe? a wielkość, materiał..itd ma jakies znaczenie?
    wszystko na wyrost od Pollini (nawet rolki) a na koniec gówniany cylinderek od motoforce/powerforce (czy inne coś z chiń ładniej zapakowane).
    bez sensu. Nawymyślałes kupe cześci z których nic nie wynika bo na końcu przywaliłeś dziadowską podstawe tego całego setupu.
    Ja bym kupił dobry cylinder który ma i moc i pojeźdzzi jako daily, np Malossi sport 70, żeliwny. Do tego odpowiedni wydech i gaźnik żeby to moc krzesało i pożyło bezpiecznie. Pozostałe seryjne części spokojnie to przeniosą a kasy zostanie na rolki do regulacji lub króciec czy cos tego typu.

    #647019 Reply
    TiG3R999
    Uczestnik
    • 22
    • Postów: 68
    • Postów: 90

    no w sumie niby tak ja jako pierwszy kupił bym gaźnik i cylinder oraz wydech a to 1,2,3 to odpowiedzi na pytania. no to ja nie wiem nie którzy polecają tego powerforce niektórzy nie 😀

    #647058 Reply
    Rider
    Uczestnik
    • 3
    • Postów: 388
    • Postów: 391

    Bo power force to dobre cylindry i podnoszą moc ale szału nie ma. Filtr stożkowy jest niepotrzebny ( często się zapycha , trudniej to wyregulować ) i seryjna puszka wystarczy. No i zgodzę się z tym , że do tego cylindra to trochę za mocne części 🙂

    #647186 Reply
    Littlespy
    Uczestnik
    • 27
    • Postów: 89
    • Postów: 116
    #647189 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 385
    • Postów: 21 440

    szału nie ma. ja nie lubie airsali bo na nich ta powłoka ceramiczna jest cieniusieńka

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Tunning TGB Tryton 50
Twoje informacje:




Back to top button