Tuning Zippa Pro 50 :)

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Motorowery Tuning Zippa Pro 50 :)

Tagi: , , ,

Ten temat zawiera 7 odpowiedzi, ma 4 głosy i był aktualizowany ostatnio przez  Łukasz Witczak 5 lata, 8 miesiące temu.

Oglądasz 8 postów - 1 przez 8 (z 8 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #150391

    Łukasz Witczak
    Użytkownik
    • Postów: 34

    Witam, Posiadam Zippa Pro 50 od wakacji(kupiłem używkę, nie żałuje:)), zrobiłem nim ponad 1500 km, bez awarii, ale jak wiadomo 50 to na tak duży motorower za mało, myślałem o swapie z cbr 125, ale twierdziłem że mi sie to nie opłaca, skoro ma mi posłużyć jeszcze tylko ten i następny sezon. Moje pytanie brzmi tak, co polecicie mi do tuningu mechanicznego(jaki cylek, itp)? Nie chciałbym wydać fortuny, ani go jakoś specjalnie rozbierać(zmiana wału). Co przy takim tuningu polecacie jeszcze wymienić? Ja mam aktualnie wszystko seryjne, Bez większych problemów zamyka licznik, i wskazówka wychodzi dalej, tylko mnie wkurza przyśpieszenie 😀

    Z góry dzięki za pomoc 🙂

    #150395
    Zdjęcie profilowe Kristop
    Kristop
    Użytkownik
    • Postów: 1 162

    To jaki masz V-Max?:) A co do części szukaj jakiegoś airsala, jeśli ma być tanio to byle co za 20 zł. Nikt nie będzie szukał za ciebie:)

     
    Czytaj
    REKLAMA

    SŁONECZNA OFERTA SUZUKI

    AdvertisementStreet czy Adventure? Teraz w tej samej cenie!
    #150411
    Zdjęcie profilowe sylwek62
    sylwek62
    Użytkownik
    • Postów: 142

    Szczerze powiem że wszystkie tego typu chinole zamykają licznik a w rzeczywistości nie jadą więcej niż 70/75 km/h… Możesz do niego włożyć cylek 72cc jakiś chiński oby nie za tani tylko taki średni. Bo jeżeli masz na nim tylko tyle przejechać to się nie opłaca ładować w koszty. Spokojnie wytrzyma taki krótki czas 🙂

    Romet RR 50—>Yamaha YZF R125
    Honda CBR 125R
    #150431

    Łukasz Witczak
    Użytkownik
    • Postów: 34

    Dzieki panowie 😀

    Jak go zrobie jak trzeba, to zmierze jego Vmax gps i zobaczymy ile licznik oszukuje, Z tego co kiedyś mierzyłem to mi oszukiwał 2-3km/h, ale to jest różnie:D

    A do jakiej pojemności mogę zwiększyć bez konieczności zmiany wału? 107 da rade bez zmiany wału?
    Ja sie zastanawiałem nad 90 ccm, nie jest wielka różnica w cenach, ale jest mocniejszy:D

    #150436
    Zdjęcie profilowe madi
    madi
    Użytkownik
    • Postów: 5 788

    zamiast się bawić w zmiane cylindra kup silnik 110 ccm lub 125 ccm, efekt będzie zdecydowanie lepszy.

    Router WS 50 2013
     
    Czytaj
    REKLAMA

    UNIWERSALNE KUFRY BOCZNE. KOMPLET ZA 529,00 zł. Darmowa wysyłka

    Uniwersalne motocyklowe kufry boczne ADV wraz ze stelażami w zestawie. Wykonane z lekkiego, wytrzymałego i odpornego na uderzenia polipropylenu. Posiadają elementy odblaskowe. Zamykane na zamek. Dwa kluczyki w komplecie. Wysyłka w 24h.
    #150454
    Zdjęcie profilowe sylwek62
    sylwek62
    Użytkownik
    • Postów: 142

    Jak kolega wyżej. Jeżeli chcesz się bawić w 90cc+ to lepiej kupić silnik 110cc bo 125cc wiele nie da a będzie tylko większy trochę i policja się tak może doczepić. Tyle że nie licz na kosmiczną moc. V-Max takiego 110cc to około 110-115 km/h. Więc proszę Cię ogarnij z tą teorią tego Zippa w 50cc 😉 Było już dużo takich co sądzili że Zipp jedzie 95 km/h lub skuterek Toros 90 😀 Taki mieli szpanik że Ci co się znają śmiali się z nich i ich osiągów 😉

    Romet RR 50—>Yamaha YZF R125
    Honda CBR 125R
    #150575

    Łukasz Witczak
    Użytkownik
    • Postów: 34

    Zmiana silnika mi sie nie opłaci…

    #150577

    Łukasz Witczak
    Użytkownik
    • Postów: 34
Oglądasz 8 postów - 1 przez 8 (z 8 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie