Tuning Zippa Pro 50 :)

Witam, Posiadam Zippa Pro 50 od wakacji(kupiłem używkę, nie żałuje:)), zrobiłem nim ponad 1500 km, bez awarii, ale jak wiadomo 50 to na tak duży motorower za mało, myślałem o swapie z cbr 125, ale twierdziłem że mi sie to nie opłaca, skoro ma mi posłużyć jeszcze tylko ten i następny sezon. Moje pytanie brzmi tak, co polecicie mi do tuningu mechanicznego(jaki cylek, itp)? Nie chciałbym wydać fortuny, ani go jakoś specjalnie rozbierać(zmiana wału). Co przy takim tuningu polecacie jeszcze wymienić? Ja mam aktualnie wszystko seryjne, Bez większych problemów zamyka licznik, i wskazówka wychodzi dalej, tylko mnie wkurza przyśpieszenie :D

Z góry dzięki za pomoc :)

To jaki masz V-Max?:) A co do części szukaj jakiegoś airsala, jeśli ma być tanio to byle co za 20 zł. Nikt nie będzie szukał za ciebie:)

Szczerze powiem że wszystkie tego typu chinole zamykają licznik a w rzeczywistości nie jadą więcej niż 70/75 km/h... Możesz do niego włożyć cylek 72cc jakiś chiński oby nie za tani tylko taki średni. Bo jeżeli masz na nim tylko tyle przejechać to się nie opłaca ładować w koszty. Spokojnie wytrzyma taki krótki czas :)

Dzieki panowie :D

Jak go zrobie jak trzeba, to zmierze jego Vmax gps i zobaczymy ile licznik oszukuje, Z tego co kiedyś mierzyłem to mi oszukiwał 2-3km/h, ale to jest różnie:D

A do jakiej pojemności mogę zwiększyć bez konieczności zmiany wału? 107 da rade bez zmiany wału?
Ja sie zastanawiałem nad 90 ccm, nie jest wielka różnica w cenach, ale jest mocniejszy:D

zamiast się bawić w zmiane cylindra kup silnik 110 ccm lub 125 ccm, efekt będzie zdecydowanie lepszy.

Jak kolega wyżej. Jeżeli chcesz się bawić w 90cc+ to lepiej kupić silnik 110cc bo 125cc wiele nie da a będzie tylko większy trochę i policja się tak może doczepić. Tyle że nie licz na kosmiczną moc. V-Max takiego 110cc to około 110-115 km/h. Więc proszę Cię ogarnij z tą teorią tego Zippa w 50cc ;) Było już dużo takich co sądzili że Zipp jedzie 95 km/h lub skuterek Toros 90 :D Taki mieli szpanik że Ci co się znają śmiali się z nich i ich osiągów ;)

Zmiana silnika mi sie nie opłaci...

Czy różnica w tych zestawach to tylko cena?

http://allegro.pl/cylinder-glowica-80cc-junak-barton-econom-nowy-i3675797406.html

http://allegro.pl/cylinder-glowica-80cc-junak-barton-oryginal-nowy-i3675797433.html

http://allegro.pl/cylinder-glowica-72-cm3-king-los-ogar-900-kinroad-i3687937696.html

http://allegro.pl/cylinder-glowica-kpl-tuning-80cc-chopper-king-los-i3693720951.html

http://allegro.pl/cylinder-glowica-80cc-zipp-neken-gb-street-gr-500-i3670598047.html

http://allegro.pl/cylinder-glowica-80-romet-ogar-900-a500-ws50-modul-i3669594747.html

Który waszym zdaniem jest najlepszy?

Znacie jakieś sklepy internetowe z częsciami do motorowerów chińskich?

Ja docelowo szukam zestawu 90(88)ccm,
Wiecie gdzie moge to znaleźć?