Tuning Zipp Pro GT

  • This topic has 13 odpowiedzi, 3 głosy, and was last updated 8 years temu by Anonim.
Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #168169
    DonSulio
    Użytkownik
    • 2
    • 10Postów:

    Witam. Zamierzam kupić do swojego zippka cylinder 110 ccm. I mam pytanko. Czy przy zakładaniu takiego cylindra bede musiał zmienić wał. Bede wymieniał cylinder, tłok, głowice, gaźnik, filtr. Co jeszcze należałoby wymienić? Odrazu mówię, że nie chce wymieniać całego silnika. Z góry dzięki.

    #168170
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 002Postów:

    no to masz problem bo w zasadzie trzeba wymienić cały silnik. Z 50 na 110 – to bardzo grubo.
    Wał, łożyska, wario,. pasek, gaźnik, airbox, króciec, pasek. W zasadzie osprzęt jak do 125tki.
    Przy takim wzroście momentu warto zmienić przełożenie bo możesz być ciezko zawiedziony jak sie okaże że możliwości twojego układu napędowego kończą sie na 80km/h

    #168178
    DonSulio
    Użytkownik
    • 2
    • 10Postów:

    Dzięki za pomoc. Z tym ze wariator i pasek chyba nie koniecznie. Bo to manualna skrzynia biegów. Chyba ze o czymś nie wiem. Co do zmiany przełożenia napędu to chyba wymiana zębatki zadawczej wystarczy. Jak myślicie? I jaka zębatke wybrać? Oryginalna to chyba 12z

    #168189
    Anonim
    Nieaktywny
    • 22
    • 398Postów:

    W tej aukcji masz podane wszystko co trzeba wymienić: http://allegro.pl/cylinder-tuning-110-ogar-900-los-gb-street-cross-i4232382661.html
    i oczywiście gaźnik;)

    ja w 110ccm miałem 16z i sprawowała się dobrze;)

    #168192
    DonSulio
    Użytkownik
    • 2
    • 10Postów:

    I jakich osiągów moge spodziewać sie po założeniu takiego zestawu? 16z to chyba troche przydużo. Nie odebrało ci przyspieszenia?

    #168193
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 002Postów:

    noooo 🙂 to wario i pasek niekoniecznie w tym wypadku.

    ten zestaw z linka to potwornie tanie graty. 300zł za czapkę części. Ja bym wyszedł z założenia że trzeba te części wymienić ale może niekoniecznie na te z tego zestawu. Dołożyłbym łożyska wału.

    #168197
    DonSulio
    Użytkownik
    • 2
    • 10Postów:

    Myślałem o takim zestawie. http://m.allegro.pl/cylinder-glowica-110-gaznik-filtr-ngk-motul-gratis-i4256436584.html
    Plus wał z łożyskami. I pytanie czy bd musiał wymienić moduł zapłonowy?

    #168203
    Anonim
    Nieaktywny
    • 22
    • 398Postów:

    Najlepiej moduł wymienić, przy mojej wadze 75kg przyśpeszenie było dosyć dobre
    v-max był około 95 licznikowego

    #168207
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 002Postów:

    żeś jeszcze taniej znalazł…i jeszcze olej gratis..

    #168217
    DonSulio
    Użytkownik
    • 2
    • 10Postów:

    Wombat co w takim razie proponujesz?

    #168220
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 002Postów:

    zainwestować więcej

    #168226
    Anonim
    Nieaktywny
    • 22
    • 398Postów:

    Jeśli mówimy o inwestowaniu w więcej, to temat był już wałkowany…, masz made in china lub Tajwan (Moretti),

    albo kup cały silnik 125ccm z np. Loncina, ja taki posiadam 2 tysiące km przejechane i nic w nim nierobiłem jedynie olej.
    Koszt takiego silnika to 750-900zł (nowy)

    #176984
    DonSulio
    Użytkownik
    • 2
    • 10Postów:

    jednak wymieniłem caly silnik. wszystko sprawuje sie jak nalezy. tylko musze jeszcze zebatke zdawcza dokupic. narazie jestem zadowolony. nie polecam zabawy z wymiana cylindra. bo koszty sa nie wiele mniejsze niz przy zakupie calego silnika a ile pracy i nerwow mozna zaoszczedzic. Wiem bo juz mam na koncie taka wymiane. jesli ktos chcialby sie pobawic to powinien wymienic:
    wał korbowy
    tłok
    cylinder
    głowice
    szpilki na dłuzsze
    dłuzszy lancuszek rozrzadu
    moduł zapłonowy
    zębatkę zdawczą
    krociec ssacy(kolektor dolotowy)
    gaznik

    i zaopatrzyc sie w zapas nerwów

    #177004
    Anonim
    Nieaktywny
    • 22
    • 398Postów:

    Jaki silnik kupiłeś?;>

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button