Tuning Zipp pro 50

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Tuning Tuning Zipp pro 50

Ten temat zawiera 5 odpowiedzi, ma 5 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe madi madi 7 lata, 1 miesięcy temu.

Oglądasz 6 postów - 1 przez 6 (z 6 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #77865
    Zdjęcie profilowe serafinq
    serafinq
    Użytkownik
    • Postów: 399

    Zastanawiam się nad tuningiem mojego „pro 50” co polecacie?

    Ogólnie słyszałem o zębatkach 14 ząbkowanych i myślę że najlepszy wybór to 72ccm,

    jakbyście mogli to proszę o linki do konkretnych części żeby zapoznać się z cenami. (chce wiedzieć ile sobie odłożyć na wypłatę)

    Romet 767 (2007r) Przebieg- 20605km cylinder 72ccm (spoczywaj w spokoju)
    Zipp pro 50 (2012r) Przebieg- 12370km cylinder 125ccm Loncin

    Serwis Skuterów, motorowerów i quadów!
    „Naprawmoplik.pl” działamy w mikołowie okolice katowic
    Dla użytkowników skuterowo.com specjalne ceny!

    #77866
    Zdjęcie profilowe Fubu2PL
    Fubu2PL
    Użytkownik
    • Postów: 593

    najlepiej kup od razu cały silnik 110-125ccm oraz wymień zębatke tylną i już rakieta v-max pewnie od 90km/h do 130km/h

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Zimowy przegląd w ASO Honda do 25% taniej

    Nie czekaj w kolejce na serwis wiosną. Skorzystaj z zimowego przeglądu w ASO Honda i zyskaj do 25% na olej, części i serwis.W akcji biorą udział wszystkie autoryzowane stacje obsługi Honda. Umów się na wizytę u lokalnego dealera pomiędzy 14 października, a 21 grudnia 2019.
    #77869
    Zdjęcie profilowe TheMiqlaq
    TheMiqlaq
    Użytkownik
    • Postów: 688

    Może właśnie taki silniczek 110 ccm, jeśli brakuje ci bardzo mocy :). Zyskasz jakieś 11 KM i to już będzie coś. Im większa zębatka tylnia tym większy V-max a mniejsze przyśpieszenie. Z przodu jest odwrotnie.

    _______________
    W uszach świst,
    Przed oczami mgła,
    Na liczniku 22.

    Tezia :*

    #77874
    Zdjęcie profilowe serafinq
    serafinq
    Użytkownik
    • Postów: 399

    tylko nie chcę wymieniać całego silnika dlatego myślę o 72ccm narazie i byłem ciekaw waszego zdania jaka to się sprawuję na waszych doświadczeniach w „pro 50”, jaki v-max?

    bo w skuterze (automat) to wiem jaka była różnica ale tutaj trochę jest inna budowa silnika.

    Romet 767 (2007r) Przebieg- 20605km cylinder 72ccm (spoczywaj w spokoju)
    Zipp pro 50 (2012r) Przebieg- 12370km cylinder 125ccm Loncin

    Serwis Skuterów, motorowerów i quadów!
    „Naprawmoplik.pl” działamy w mikołowie okolice katowic
    Dla użytkowników skuterowo.com specjalne ceny!

    #77890
    Zdjęcie profilowe Dziadek100
    Dziadek100
    Użytkownik
    • Postów: 802

    TheMiqlaq napisał:

    Może właśnie taki silniczek 110 ccm, jeśli brakuje ci bardzo mocy :). Zyskasz jakieś 11 KM i to już będzie coś. Im większa zębatka tylnia tym większy V-max a mniejsze przyśpieszenie. Z przodu jest odwrotnie.

    Z tymi zębatkami to chyba odwrotnie.Im większa z tyłu tym mniejszy V-max,a z przodu odwrotnie.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Kominiarka motocyklowa teraz za 10,59 PLN z tanią i szybką wysyłką

    Zadbaj o swoje zdrowie na motocyklu. Kominiarka pod kask to ochrona Twoich górnych dróg oddechowych i komfort termiczny w chłodne dni. Wysyłka w 24h. Paczkomat 12,50 PLN i darmowy zwrot do 14 dni.
    #77893
    Zdjęcie profilowe madi
    madi
    Użytkownik
    • Postów: 5 788

    z przodu im większa tym szybszy ale słabszy. z tyłu im większa tym mocniejrszy ale wolniejszy. Jak w rowerze.

    Router WS 50 2013
Oglądasz 6 postów - 1 przez 6 (z 6 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie