Tuning Zipp pro 50

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Tuning Tuning Zipp pro 50

Ten temat zawiera 5 odpowiedzi, ma 5 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe madi madi 7 lata, 10 miesiące temu.

Oglądasz 6 postów - 1 przez 6 (z 6 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #77865 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 398

    Zastanawiam się nad tuningiem mojego „pro 50” co polecacie?

    Ogólnie słyszałem o zębatkach 14 ząbkowanych i myślę że najlepszy wybór to 72ccm,

    jakbyście mogli to proszę o linki do konkretnych części żeby zapoznać się z cenami. (chce wiedzieć ile sobie odłożyć na wypłatę)

    #77866 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Fubu2PL
    Fubu2PL
    Użytkownik
    • Postów: 593

    najlepiej kup od razu cały silnik 110-125ccm oraz wymień zębatke tylną i już rakieta v-max pewnie od 90km/h do 130km/h

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.
    #77869 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe TheMiqlaq
    TheMiqlaq
    Użytkownik
    • Postów: 688

    Może właśnie taki silniczek 110 ccm, jeśli brakuje ci bardzo mocy :). Zyskasz jakieś 11 KM i to już będzie coś. Im większa zębatka tylnia tym większy V-max a mniejsze przyśpieszenie. Z przodu jest odwrotnie.

    _______________
    W uszach świst,
    Przed oczami mgła,
    Na liczniku 22.

    Tezia :*

    #77874 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 398

    tylko nie chcę wymieniać całego silnika dlatego myślę o 72ccm narazie i byłem ciekaw waszego zdania jaka to się sprawuję na waszych doświadczeniach w „pro 50”, jaki v-max?

    bo w skuterze (automat) to wiem jaka była różnica ale tutaj trochę jest inna budowa silnika.

    #77890 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Dziadek100
    Dziadek100
    Użytkownik
    • Postów: 802

    TheMiqlaq napisał:

    Może właśnie taki silniczek 110 ccm, jeśli brakuje ci bardzo mocy :). Zyskasz jakieś 11 KM i to już będzie coś. Im większa zębatka tylnia tym większy V-max a mniejsze przyśpieszenie. Z przodu jest odwrotnie.

    Z tymi zębatkami to chyba odwrotnie.Im większa z tyłu tym mniejszy V-max,a z przodu odwrotnie.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Garaż BMW pełen motocykli gotowych do odbioru.

    W ofercie Garaż BMW odnajdziesz fabrycznie nowy bądź używany motocykl w doskonałym stanie. Wejdź i sprawdź jak blisko jest Twój wymarzony motocykl BMW. Skorzystaj z atrakcyjnego finansowania w programie BMW 3asy ride
    #77893 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe madi
    madi
    Użytkownik
    • Postów: 5 788

    z przodu im większa tym szybszy ale słabszy. z tyłu im większa tym mocniejrszy ale wolniejszy. Jak w rowerze.

    Router WS 50 2013
Oglądasz 6 postów - 1 przez 6 (z 6 łącznie)
Odpowiedz do: Tuning Zipp pro 50
Informacje o Tobie: