Tuning Zipp PRO50.

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #146581
    zbuka
    Użytkownik
    • 1
    • 2Postów:

    Siema,
    Właśnie dotarłem motorower taki jak w temacie. Blokady ma zdjęte i czas na tuning. Leci licznikowe 80 km/h po dosyć długim rozpędzaniu. Czas przejść do sedna.

    Chce wymienić:
    1. Cylinder 80 cc (jaka firma? jaki model? cena?)
    2. Wydech (przelotowy czy coś takiego? jaka marka model cena?)
    3. filtr powietrza ( stożek gąbka czy jak? cena? jakiś konkretny model?)
    4. “sportowy”moduł zapłonowy( cena? model? coś da?)
    5. coś czytałem o świecach zapłonowych, drogie to? coś daje?
    6. większy gaźnik (jaki model? ile mm? cena?)
    czy przy cylindrze coś trzeba jeszcze wymienić? np. korbowód i wał korbowy? czy taka wymiana by coś dała? Ile by po tych zmianach i dobrym dotarciu osiągał?

    I jeszcze taki offtop czytałem dziś, że jacyś powaleni goście na scigaczach wychodzą z założenia wychodzą że lepiej umrzeć niż być “warzywkiem” i przywiązują swoją szyję do motocykla stalową linka i w razie wypadku albo ich dusi albo skręca kark albo odcina łeb. Straszne. Aż odechciewa się jeździć. I jeszcze co by mi się stało jakby przy załóżmy 90km/h walnął mnie samochód? Cześć i dzięki za odp:)

    #146582
    zbuka
    Użytkownik
    • 1
    • 2Postów:

    dodam że części mają być raczej średniej klasy bo tych najlepszych to w chińczyka nie ma co pchać:)

    #146583
    Krisoo
    Użytkownik
    • 2
    • 27Postów:

    Co do ostatniego, to jeżeli czołówka to śmierć na miejscu. 😀 Tak na serio zależy to od wielu czynników, np. czy masz ochraniacze, czy tylko kask, ważne jest też to pod jakim kątem wjedzie auto i np. czy asfalt jest chropowaty czy gładki, jednym słowem, nie da się tego określić.

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button