Tuning wariatora

Da mi coś takie przerobienie waria w Kymco Super 8 4t 90cc z seryjnym napędem ?
http://aprilia.com.pl/poradniki-ogolne/wariator-regeneracja-i-przerobienie-t12989.htm

szybsze zwichrowanie wału, uszkodzenie łożyska i uszczelniacza (jak chcesz to wyważyć ? )
do tego jak pęknie spiłowana krawędź to będziesz miał małą masakrę w przekładni :)
lepiej kupić "rolki" Dr.Pulley, efekt będzie ten sam i dużo bezpieczniejszy

Gdzie szukać takich rolek ? Jak z ich wytrzymałością ? Jak one się obracają we wariatorze wgl ? Tuleje mogę skrócić o 1mm czy więcej ? (na tokarce)

Zrobiłem zdjęcie jak wysoko wchodzi pasek na wariator:

Jest możliwość, aby pasek wchodził jeszcze wyżej ? Jeśli tak to co mam zrobić ? Skrócić tuleję ? (Jeśli tak, to o ile mm)

Sprężyna od sprzęgła, jest tak miękka, że wciskam ją rękami - Nie za miękka ?

Skuter ma przebieg 2600km i ma 90cc NARAKU.

Seryjne rolki to 6g, wymieniłem je na 9.5g - vmax wzrósł z 80 do 85km/h na ok jeden dzień. Po jednym dniu vmax dalej jest 80km/h na rolkach 9.5g

Według tego co jest na zdjęciu to jeszcze sporo pasek powinien pójść do góry,(ale to też zależy od długości paska).Nie wiem jaki wariator ma kymco ale w chińskim 139qmb nie proponował bym skracać tulei poniżej 37,8mm . 37,8mm mi przynajmniej najlepiej sie spisuje, poniżej tej długości bendiks zaczyna dotykać do przeciwtalerza jak przechyli sie skuter na lewy bok.

jak wierzchołki talerzy się "stykają" po maksymalnym wychyleniu to nic nie da skracanie tulei
widać to po rozkręceniu talerzy

Moje kymco ma wariator na rolki 16x13, tuleja oryginalna. O ile mam ją skrócić na początek?

To pewnie jest taki sam wario jak w chińczykach, tylko lepszej jakości. Zrób tuleje na 38mm, nie napisałeś ile ma długości twoja oryginalna tuleja.