Tuning Thunder Lite

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) Tuning Thunder Lite

Ten temat zawiera , ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 9 lata, 2 miesiące temu.

Oglądasz 10 posty - 1 przez 10 (z 20 łącznie)Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 20 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #207443 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Siemka wszystkim którzy tu zajrzeli więc krótko o sobie mam na imie filip rodzice kupili starszemu bratu skuter ale to że on w zeszłym roku dostał auto to skuter był do dziś rozwalony aż go naprawiłem :D:D dobra teraz dalsza częśc chce go zrobić na klase 70ccm albo i 80ccm mam jeden cylinder od kolegi ale nie wiem pod jaki typ silnika więc o to pytanie numer 1 jak sprawdźić pod jaki typ silnika jest cylinder?? otóż naprawiłem skuter i strasznie mówlił wyczyściłem gaźnik super od 2/3 kopa odpala ale natomiast ma strasznie duże obroty na prostej sam się rozpędza do 20km/h w pytanie numer 2 śrubka od obrotów już na makasa wykręcona a jak wkręce to jeszcze obroty zwiększ ?? i pytanie 3 podajcie propozycje na tani dobry tuning??

    #207444 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Fote cylindra daj to powiemy. Najlepsz tuning chinola to swap – wstawienie silnika od czegos markowego np od yamahy

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.
    #207445 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Wino, od Yamahy niema po co , pasuje idealnie silnik od p/g tylko elektryke trzeba oczywiscie przerobic albo kupić cała od p/g

    p/g=Piaggio Gilera

    ffilipp16 napisał:

    pytanie numer 2 śrubka od obrotów już na makasa wykręcona a jak wkręce to jeszcze obroty zwiększ ??

    tak
    gdzieś linka od gazu mogła się zaciąć , bądź kruciec jest dziurawy , i dostaje więcej powietrza przez co się wkręca

    ffilipp16 napisał:

    3 podajcie propozycje na tani dobry tuning??

    dobry tuning chińczyka to nie tuningowanie go , bo włozysz w niego niewiadomo ile kasy i takie seryjen p/g cie wyprzedzi , jedyny sensowny tuning to tak jak mówiłem wcześniej swap na p/g

    #207446 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    wrona napisał:

    dobry tuning chińczyka to nie tuningowanie go , bo włozysz w niego niewiadomo ile kasy i takie seryjen p/g cie wyprzedzi , jedyny sensowny tuning to tak jak mówiłem wcześniej swap na p/g

    Albo jeszcze lepsze rozwiązanie (najlepsze) – sprzedanie go i kupienie czegoś bardziej sensownego (markowego) 🙂

    #207447 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    chwile chwile słysze tutaj że może dostawać zbyt dużo powietrza (lewe powietrze) ale to jak zmiećjsze w gaźniku dopływ powietrza i tak zmiećjsze to przecież może być widać czy się zmiećjszają obroty albo zmiećjsze do końca i zobacze czy będzie jeździł

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Weź udział w konkursie Motul Azja Tour. Poznaj proste zasady.

    Wygraj wyprawę motocyklową po górskich szlakach Kirgistanu. Dzika przyroda, adrenalina i spartańskie warunki gwarantowane! Sprawdź swoje siły na trasie wiodącej przez kaniony, przełęcze oraz wzdłuż górskich jezior. Sprawdź również setki innych nagród od Motul.
    #207448 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    ma strasznie duże obroty na prostej sam się rozpędza do 20km/h w pytanie numer 2 śrubka od obrotów już na makasa

    hola hola mlodziencze. jak wkrecasz srubke to obroty się wzwiekszaja ;D sruba pcha iglice po prowadnicy do gory przez co na postoju jest zwiekszona dawka paliwa i ma wyzsze obr.
    Odkrec trochę ja tak zeby na postoju sobie “pyrkal” zeby się kolo nie krecilo, nie halasowal, oraz zeby nie przygasal. Moim zdaniem powinno byc ok. Daj foto cylka to ci pomożemy

    #207449 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    śrubka od obrotów już na makasa wykręcona

    🙂 a obroty wciąż wysokie Danielson 🙂

    #207450 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    powiem wam że jutro sprawdźę czy jak wkręcę to spadną ale z tego co pamiętam to raczej wzrosną

    #207451 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    jak wykrecasz to spadaja. sprawdź kruciec czy nie jest dziurawy uszczelki między kruccem a gaźnikiem i silnikiem. jeśli to nie to sprawdź uszczelki cylka bo karterow nie musisz sprawdzac bo chyba nie rozpolawiales juz go ?

    #207452 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    kruciec to jest to kolanko co trzyma gaźnik i łączy go z silnikiem
    ??a i śrubka na maksa wykręcona a obroty prawie się nie zmniejszyły teraz 2 raz będę czyścił gaźnik jutro i zobaczymy jak będzie palił??jak sprawdźić czy kruciec nie jest do dupy
    ???

Oglądasz 10 posty - 1 przez 10 (z 20 łącznie)Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 20 łącznie)
Odpowiedz do: Tuning Thunder Lite
Informacje o Tobie: