Tuning Thunder Lite

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) Tuning Thunder Lite

Ten temat zawiera 19 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 8 lata, 5 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 20 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #207443

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Siemka wszystkim którzy tu zajrzeli więc krótko o sobie mam na imie filip rodzice kupili starszemu bratu skuter ale to że on w zeszłym roku dostał auto to skuter był do dziś rozwalony aż go naprawiłem :D:D dobra teraz dalsza częśc chce go zrobić na klase 70ccm albo i 80ccm mam jeden cylinder od kolegi ale nie wiem pod jaki typ silnika więc o to pytanie numer 1 jak sprawdźić pod jaki typ silnika jest cylinder?? otóż naprawiłem skuter i strasznie mówlił wyczyściłem gaźnik super od 2/3 kopa odpala ale natomiast ma strasznie duże obroty na prostej sam się rozpędza do 20km/h w pytanie numer 2 śrubka od obrotów już na makasa wykręcona a jak wkręce to jeszcze obroty zwiększ ?? i pytanie 3 podajcie propozycje na tani dobry tuning??

    #207444

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Fote cylindra daj to powiemy. Najlepsz tuning chinola to swap – wstawienie silnika od czegos markowego np od yamahy

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Przetestuj wymarzony motocykl na TRIUMPH MOTORCYCLES FESTIVAL 2019

    Atrakcje Triumph Motorcycle Festival 2019:

    • 19 i 20.09.2019 – Motowycieczki (cena: 299 zł)
    • 21.09.2019 – Triumph Motorcycle Festival:
      • jazdy testowe Triumph
      • grill
      • 20% rabatu na odzież
    #207445

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Wino, od Yamahy niema po co , pasuje idealnie silnik od p/g tylko elektryke trzeba oczywiscie przerobic albo kupić cała od p/g

    p/g=Piaggio Gilera

    ffilipp16 napisał:

    pytanie numer 2 śrubka od obrotów już na makasa wykręcona a jak wkręce to jeszcze obroty zwiększ ??

    tak
    gdzieś linka od gazu mogła się zaciąć , bądź kruciec jest dziurawy , i dostaje więcej powietrza przez co się wkręca

    ffilipp16 napisał:

    3 podajcie propozycje na tani dobry tuning??

    dobry tuning chińczyka to nie tuningowanie go , bo włozysz w niego niewiadomo ile kasy i takie seryjen p/g cie wyprzedzi , jedyny sensowny tuning to tak jak mówiłem wcześniej swap na p/g

    #207446

    Anonimowy
    • Postów: 0

    wrona napisał:

    dobry tuning chińczyka to nie tuningowanie go , bo włozysz w niego niewiadomo ile kasy i takie seryjen p/g cie wyprzedzi , jedyny sensowny tuning to tak jak mówiłem wcześniej swap na p/g

    Albo jeszcze lepsze rozwiązanie (najlepsze) – sprzedanie go i kupienie czegoś bardziej sensownego (markowego) 🙂

    #207447

    Anonimowy
    • Postów: 0

    chwile chwile słysze tutaj że może dostawać zbyt dużo powietrza (lewe powietrze) ale to jak zmiećjsze w gaźniku dopływ powietrza i tak zmiećjsze to przecież może być widać czy się zmiećjszają obroty albo zmiećjsze do końca i zobacze czy będzie jeździł

     
    Czytaj
    REKLAMA

    WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

    Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.
    #207448

    Anonimowy
    • Postów: 0

    ma strasznie duże obroty na prostej sam się rozpędza do 20km/h w pytanie numer 2 śrubka od obrotów już na makasa

    hola hola mlodziencze. jak wkrecasz srubke to obroty się wzwiekszaja ;D sruba pcha iglice po prowadnicy do gory przez co na postoju jest zwiekszona dawka paliwa i ma wyzsze obr.
    Odkrec trochę ja tak zeby na postoju sobie „pyrkal” zeby się kolo nie krecilo, nie halasowal, oraz zeby nie przygasal. Moim zdaniem powinno byc ok. Daj foto cylka to ci pomożemy

    #207449

    Anonimowy
    • Postów: 0

    śrubka od obrotów już na makasa wykręcona

    🙂 a obroty wciąż wysokie Danielson 🙂

    #207450

    Anonimowy
    • Postów: 0

    powiem wam że jutro sprawdźę czy jak wkręcę to spadną ale z tego co pamiętam to raczej wzrosną

    #207451

    Anonimowy
    • Postów: 0

    jak wykrecasz to spadaja. sprawdź kruciec czy nie jest dziurawy uszczelki między kruccem a gaźnikiem i silnikiem. jeśli to nie to sprawdź uszczelki cylka bo karterow nie musisz sprawdzac bo chyba nie rozpolawiales juz go ?

    #207452

    Anonimowy
    • Postów: 0

    kruciec to jest to kolanko co trzyma gaźnik i łączy go z silnikiem
    ??a i śrubka na maksa wykręcona a obroty prawie się nie zmniejszyły teraz 2 raz będę czyścił gaźnik jutro i zobaczymy jak będzie palił??jak sprawdźić czy kruciec nie jest do dupy
    ???

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 20 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie