Tuning Thunder Lite

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #207443
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Siemka wszystkim którzy tu zajrzeli więc krótko o sobie mam na imie filip rodzice kupili starszemu bratu skuter ale to że on w zeszłym roku dostał auto to skuter był do dziś rozwalony aż go naprawiłem :D:D dobra teraz dalsza częśc chce go zrobić na klase 70ccm albo i 80ccm mam jeden cylinder od kolegi ale nie wiem pod jaki typ silnika więc o to pytanie numer 1 jak sprawdźić pod jaki typ silnika jest cylinder?? otóż naprawiłem skuter i strasznie mówlił wyczyściłem gaźnik super od 2/3 kopa odpala ale natomiast ma strasznie duże obroty na prostej sam się rozpędza do 20km/h w pytanie numer 2 śrubka od obrotów już na makasa wykręcona a jak wkręce to jeszcze obroty zwiększ ?? i pytanie 3 podajcie propozycje na tani dobry tuning??

    #207444
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Fote cylindra daj to powiemy. Najlepsz tuning chinola to swap – wstawienie silnika od czegos markowego np od yamahy

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #207445
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Wino, od Yamahy niema po co , pasuje idealnie silnik od p/g tylko elektryke trzeba oczywiscie przerobic albo kupić cała od p/g

    p/g=Piaggio Gilera

    ffilipp16 napisał:

    pytanie numer 2 śrubka od obrotów już na makasa wykręcona a jak wkręce to jeszcze obroty zwiększ ??

    tak
    gdzieś linka od gazu mogła się zaciąć , bądź kruciec jest dziurawy , i dostaje więcej powietrza przez co się wkręca

    ffilipp16 napisał:

    3 podajcie propozycje na tani dobry tuning??

    dobry tuning chińczyka to nie tuningowanie go , bo włozysz w niego niewiadomo ile kasy i takie seryjen p/g cie wyprzedzi , jedyny sensowny tuning to tak jak mówiłem wcześniej swap na p/g

    #207446
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    wrona napisał:

    dobry tuning chińczyka to nie tuningowanie go , bo włozysz w niego niewiadomo ile kasy i takie seryjen p/g cie wyprzedzi , jedyny sensowny tuning to tak jak mówiłem wcześniej swap na p/g

    Albo jeszcze lepsze rozwiązanie (najlepsze) – sprzedanie go i kupienie czegoś bardziej sensownego (markowego) 🙂

    #207447
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    chwile chwile słysze tutaj że może dostawać zbyt dużo powietrza (lewe powietrze) ale to jak zmiećjsze w gaźniku dopływ powietrza i tak zmiećjsze to przecież może być widać czy się zmiećjszają obroty albo zmiećjsze do końca i zobacze czy będzie jeździł

    #207448
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    ma strasznie duże obroty na prostej sam się rozpędza do 20km/h w pytanie numer 2 śrubka od obrotów już na makasa

    hola hola mlodziencze. jak wkrecasz srubke to obroty się wzwiekszaja ;D sruba pcha iglice po prowadnicy do gory przez co na postoju jest zwiekszona dawka paliwa i ma wyzsze obr.
    Odkrec trochę ja tak zeby na postoju sobie „pyrkal” zeby się kolo nie krecilo, nie halasowal, oraz zeby nie przygasal. Moim zdaniem powinno byc ok. Daj foto cylka to ci pomożemy

    #207449
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    śrubka od obrotów już na makasa wykręcona

    🙂 a obroty wciąż wysokie Danielson 🙂

    #207450
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    powiem wam że jutro sprawdźę czy jak wkręcę to spadną ale z tego co pamiętam to raczej wzrosną

    #207451
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    jak wykrecasz to spadaja. sprawdź kruciec czy nie jest dziurawy uszczelki między kruccem a gaźnikiem i silnikiem. jeśli to nie to sprawdź uszczelki cylka bo karterow nie musisz sprawdzac bo chyba nie rozpolawiales juz go ?

    #207452
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    kruciec to jest to kolanko co trzyma gaźnik i łączy go z silnikiem
    ??a i śrubka na maksa wykręcona a obroty prawie się nie zmniejszyły teraz 2 raz będę czyścił gaźnik jutro i zobaczymy jak będzie palił??jak sprawdźić czy kruciec nie jest do dupy
    ???

    #207453
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    ffilipp16,

    jak zamiećrzałes zadać to pytanie tutaj to po co zawracałeś mi du.pe na gg

    owszem forum jestod pytań jak najbardziej , i to własne tu powinieneś zadawać pytania a nie na gg .. ale skoro już wiesz to po co piszesz ??

    #207454
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    jak sprawdźić czy przez kruciec nie dostaje się lewe powietrze??

    #207455
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    też ci mówiłem , wystarczy go obejzec , czy nie jest popękany , sparciały ( w przypadku gumy) itp

    #207456
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    wrona napisał:

    też ci mówiłem , wystarczy go obejzec , czy nie jest popękany , sparciały ( w przypadku gumy) itp

    dokładnie, no i sprawdź czy jest dobrze dokręcony i czy sylikon nie jest wytopiony (jeżeli jest na silikonie a nie na uszczelce)

    #207457
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Kolego, nie opłaca się tunignować chińczyka. Nie wiem ile za to wezmiesz, ale myślę że z 1000tyś dostaniesz. Dołożysz z 500zł-700zł i kupisz ładną Yamahe Bw’s po czym wsadzisz do niej wydech+wariator, może uda Ci się to wszystko dobrze wyregulować i będziesz śmigać, na pewno będziesz zadowolony. A tu to szkoda kasy bo nigdy w życiu jej nie odzyskasz(jak przy każdym tuningu) a i nie będziesz zadowolony z pracy tego skutera:)

    #207458
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Siemka sorki że tak dawno ale miałem słabego neta 😀 naprawiłem skuter wszystko ok ale znudziło mi się już to przyspieszenie jego powiem w prost chcę bez wydatku kasy zrobić go tak aby się szybciej zbierał:D mam przebieg coś koło 2500km i dalej nie zdjąłem
    blokad:D bo nie mam czasu :D:D dodam że chcę sprzedać skuter chętni pisać w temacie

    #207459
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    chłopie nie ogarniam cie , albo piszesz na forum , albo do mnei na gg , tłumaczyłem ci juz ze frajerwerek z tego nie będzie , sciagnij , blokady i nic nie rób ty byś chciał go tuningowac a jescze blokad nie posciągałes , , a bez wkłądu finansowego ni chuja zeby porawic osiągi , zreszta w 4 t co bys nie wlozył i tak będzie jechało jak żadkie kupsko

    #207460
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Siemka po dłuższym czasie udało mi się naprawić skuter zaspawać dziury w tłumiku (po bracie) i ładnie pali zdjełem jedną blokade po czym nie odcina mi dopływu paliwa przy 55/km-h tylko ciężko się rozpędza od 50 do 65 musiałem jechać z 400m i na zakręcie gleba bo to małe kułka a prędkość tak nawet nawet.
    Więc co mam zrobić aby szybciej dochodził do 65 i żeby się szybciej zbierał??
    I co zrobić na jeszcze większą prędkość skuterek jest seryjny nic nie zmieniane??

    #207461
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    masz te cholerne zestawy 80ccm z walkiem i sprzeglem itd chyba 250zl za prawie wszystkie potrzebne częście doslownie wszystko cyl glowica walki gaźnikw al chyba nawet i to ci pomoże

    #207462
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    ja mam cylinder 65cm z tłokiem w domu teraz będę wkładał w weekend ten cyl może zamknę licznik :D:D a w rzeczywistości będzie to z 70 a nie 80 :D:D

    [ Dodano: 26-04-2011, 21:01 ]
    sorki że odświeżam ale chciałem się pochwalić że mam 12 lat i założyłem sam cyl 65 i tłok i skuter jeździ co zrobić by teraz dodać mu przyspieszenie??

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button