Tuning Skuterka

Witam, posiadam Skuterek, w którym chciałbym zrobić lekki tuning, ale nie znam się zbytnio i nie chce nic spierdzielić czy wydać pieniądze w błoto. Jest to bodajże PGO Bigmax 50. Aktualnie wyciąga on normalnie ok. 50 km/h z takiej dosyć dużej górki do 60 wejdzie, ale mija jakaś minuta może półtora. Zastanawiam się czy taki zestaw byłby odpowiedni https://allegro.pl/oferta/cylinder-skuter-2t-80-cm-zipp-quantum-romet-keeway-7950526094

Czy jeśli wrzuciłbym ten zestaw to osiągi polepszyłyby się bez wymiany Tłumika/wydechu na “sportowy” ? jeśli nie to czy owy tłumik/wydech wystarczyłby za ok. 80zł

tłumik za 80zł to masz teraz wiec innym za 80zł za wiele nie zmienisz. sensowne wydechy to 250zł i więcej.
Ty sobie znajdź i spisz kod silnika z bloku i bedziesz wiedział do jakiego silnika szukac cześci.
50km/h oznacza albo już duże zużycie alebo że nie są ściągniete wszystkie blokady. Zdrowe chińskie 2T powinno swobodnie do 70km/h dobijać

Jutro sprawdzę dokładnie. Aktualnie ma przejechane prawie 15k km podejrzewam, że jeszcze jest kilka blokad m.in moduł zablokowany

Gdzie będzie ten kod silnika ? Jestem w tym zielony więc no. Skuter sprowadzony z Danii niezarejestrowany.

Co do tłumika to nie mam fabrycznego jak stwierdziłeś… Jest to Technigas silentpro z tego co sprawdzałem kosztuje on ok. 300zl więc nie mam pojęcia czy będzie trzeba zmieniać tłumik

Jeśli chodzi o kod silnika to takie coś: https://imgur.com/a/acumKQr

Pomógłby ktoś dobrać do tego części 72cm/80cm (wiem różnie to nazywają) ?

Tak do ok. 130zł za wszystko (cylinder, odblokowany moduł, głowica, tłok itp.)

  1. Kod silnika jest na silniku a nie na obudowie filtra powietrza. Szukaj literek i cyferek na odlewie pod wariatorem lub wentylatorem. Np 2T w chinolach to jest coś typu 1PE40QMB lub bardzo podobne

  2. Wydech masz dobry wiec go nie zamieniaj na barachło za 80zł.