! Forum Skutery Tuning Skuterka

Ten temat zawiera 13 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat 3 miesiące, 3 tygodnie temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 14 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
    Zdjęcie profilowe KaKadu
    KaKadu
    Użytkownik

Witam, posiadam Skuterek, w którym chciałbym zrobić lekki tuning, ale nie znam się zbytnio i nie chce nic spierdzielić czy wydać pieniądze w błoto. Jest to bodajże PGO Bigmax 50. Aktualnie wyciąga on normalnie ok. 50 km/h z takiej dosyć dużej górki do 60 wejdzie, ale mija jakaś minuta może półtora. Zastanawiam się czy taki zestaw byłby odpowiedni https://allegro.pl/oferta/cylinder-skuter-2t-80-cm-zipp-quantum-romet-keeway-7950526094

Czy jeśli wrzuciłbym ten zestaw to osiągi polepszyłyby się bez wymiany Tłumika/wydechu na „sportowy” ? jeśli nie to czy owy tłumik/wydech wystarczyłby za ok. 80zł

Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator

tłumik za 80zł to masz teraz wiec innym za 80zł za wiele nie zmienisz. sensowne wydechy to 250zł i więcej.
    Ty sobie znajdź i spisz kod silnika z bloku i bedziesz wiedział do jakiego silnika szukac cześci.
    50km/h oznacza albo już duże zużycie alebo że nie są ściągniete wszystkie blokady. Zdrowe chińskie 2T powinno swobodnie do 70km/h dobijać

ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)

Czytaj
    REKLAMA

Kup motocykl Triumph i zyskaj do 15%

Wyprzedaż Triumph w ramach akcji Używany Gwarantowany. Skontaktuj się z autoryzowanym dealerem i kup sprawdzony motocykl z niewielkim przebiegiem bez ryzyka.
    Zdjęcie profilowe KaKadu
    KaKadu
    Użytkownik

Jutro sprawdzę dokładnie. Aktualnie ma przejechane prawie 15k km podejrzewam, że jeszcze jest kilka blokad m.in moduł zablokowany

Gdzie będzie ten kod silnika ? Jestem w tym zielony więc no. Skuter sprowadzony z Danii niezarejestrowany.

• Odpowiedź ta została zmodyfikowana 3 miesiące, 4 tygodnie temu przez Zdjęcie profilowe KaKadu KaKadu.