Tuning skutera – rolki.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #128581 Reply
    twardy12
    Użytkownik
    • 9
    • 17Postów:

    jak w temacie chce wymienić rolki w wariatorze ale jestem trochę skołowany bo niektórzy twierdzą że lżejsze są na prędkość a cięższe na przyśpieszenie a inni odwrotnie to jak to w końcu jest?

    #128583 Reply
    Sparrow93
    Użytkownik
    • 7
    • 298Postów:

    Bzdury… Rolki mają wpływ tylko i wyłącznie na przyspieszenie. No chyba że są przesadnie lekkie to wtedy wiadomo, że skuter będzie kręcił wysokie obroty, ale pojedzie wolno…

    #128598 Reply
    Kotli111
    Użytkownik
    • 1
    • 41Postów:

    przypuscmy ze w standardzie masz 5.5 , jezeli chcesz zrobic go na moc ,to daj mu 4.5 albo 5.0 , jezeli chcesz zrobic go na predkosc to daj mu o gram ciezsze , ale oczywiscie bedzie miec mniej mocy na starcie..

    #128961 Reply
    twardy12
    Użytkownik
    • 9
    • 17Postów:

    wtedy zamierzam założyć twardszą sprężynę od sprzęgła

    #128962 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 82
    • 3 102Postów:

    twardy12 napisał:

    wtedy zamierzam założyć twardszą sprężynę od sprzęgła

    Jak założysz twardszą centralkę to rolki teoretycznie powinny być cięższe.
    Lżejsze rolki i seryjna centalka da Ci lepsze przyspieszenie.

    #128966 Reply
    Bartolini
    Użytkownik
    • 5
    • 373Postów:

    Nie ma tego, że rolsy lekkie wsadzasz i rakieta na starcie jesteś. Rolki się dobiera indywidualnie do napędu, na to nie ma reguły. Oczywiście możesz się opierać na czyjejś setupii, ale to różnie bywa. Powtórzę jeszcze, że rolki służa do regulacji napędu.

    #128998 Reply
    Sparrow93
    Użytkownik
    • 7
    • 298Postów:

    Kotli111 napisał:

    przypuscmy ze w standardzie masz 5.5 , jezeli chcesz zrobic go na moc ,to daj mu 4.5 albo 5.0 , jezeli chcesz zrobic go na predkosc to daj mu o gram ciezsze , ale oczywiscie bedzie miec mniej mocy na starcie..

    Możesz mi wyjaśnić jak cięższe rolki zwiększają prędkość?

    #129003 Reply
    mikef
    Użytkownik
    • 0
    • 34Postów:

    Tylko, jeżeli wariator ma jeszcze miejsce, żeby pasek wszedł wyżej.
    Zmieni się przełożenie końcowe i podniesie prędkość o kilka kilometrów. Jeszcze można to zrobić przez rolki puleja lub skrócenie tulejki.

    Uwaga: na blogach piszą o możliwości przytarcia paska o obudowę.

    Pozdr,

    #129005 Reply
    Sparrow93
    Użytkownik
    • 7
    • 298Postów:

    Nie sądzę, żeby pasek miał jeszcze miejsce, żeby wejść wyżej na seryjnych rolkach…

    #129021 Reply
    mikef
    Użytkownik
    • 0
    • 34Postów:

    Sprawdza się to rysując kreskę na vario.
    Jeżeli pasek nie wytrze jej do końca,
    to można pokombinować.

    W sieci jest instrukcja naraku dotycząca
    wariatorów i zdjęcie zużytych wariatorów.
    Łatwo zauważyć, że pasek w serii nie dochodzi
    do końca. Konstruktorzy zostawili zapas dla tunerów.

    #129023 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 82
    • 3 102Postów:

    Możesz jeszcze kombinować z krótszą tuleją, pasek wchodzi wyżej wtedy.

    #129036 Reply
    Kotli111
    Użytkownik
    • 1
    • 41Postów:

    sprarrow – normalnie .
    przypuscmy ze na wysokich obrotach jedziesz te 70
    to dasz ciezsze rolki to na nizszych obrotach poleci to 75

    #129157 Reply
    Misiek988
    Użytkownik
    • 1
    • 5Postów:

    Zgadzam się w 100%.Mając wydech s6 pro replica i rolki 7g wyciągałem 90 km/h ale miał ultra muła na starcie i nawet podczas 50 km/h.Zmieniłem rolki na 5gr i skuter nie muli i osiągnie 85 km/h ale generuje BARDZO wysokie obroty więc tyle nie jeżdżę.

    #129177 Reply
    Bartolini
    Użytkownik
    • 5
    • 373Postów:

    90km/h zappina mi na next r i 50cc.

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Tuning skutera – rolki.
Twoje informacje:




Back to top button