Tuning skutera Zipp GP500

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery Tuning skutera Zipp GP500

Tagi: 

Ten temat zawiera 2 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Quadro Quadro 10 miesiące, 2 tygodnie temu.

Oglądasz 3 posty - 1 przez 3 (z 3 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #675702 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Quadro
    Quadro
    Użytkownik
    • Postów: 8

    Hej zamierzam przeprowadzić tuning skutera Zipp GP500 4t. Nie wiem od czego zacząć mam budżet 2000zł myślę że tyle spokojnie starczy. Chcę napewno zwiększyć pojemność na 72cc https://www.racing-planet.pl/2500-cylinder-72cc-47mm-naraku-v2-139qmb-kymco-4t.html?level0=164938&level1=168176&level2=16 ocencie czy ten cylinder będzie odpowiedni. Chcę równierz wymienić tłumnik na https://www.racing-planet.pl/4756-wydech-naraku-crossover-czarny-carbon.html?level0=164938&level1=168176&level2=4 i do tego wymienić układ napędowy https://www.racing-planet.pl/14377-zestaw-tuningowy-naraku-eco-4t-50cm-139qmb.html?level0=164938&level1=168176&level2=5&componentId=119 co jeszcze muszę wymienić czytałem że dysze na większą a gaźnik może zostać zastanawiam się czy filtr stożkowy jest potrzebny czy lepiej będzie zostawić ten co jest mam też pytania dotyczące rolek jakie potrzebuje i sprężyny centralnej i czy muszę tłok wymieniać na jakiś większy czy jak to działa. Znam tam jakies podstawy narazie szukam wskazówek i szukam części.

    I love my zipp……….
    #675703 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 649

    odpuścił bym ten cylinder (nawiasem mówiąc to zestaw razem z tłokiem wiec nie wiem po co potem piszesz o wymianie tłoka) Naraku za 3 stówy na rzecz jakiegoś tańszego ale kompletnego (razem z głowicą i powiekszonymi zaworami).
    Skoro tam jest w opisie że doskonale wytrzymuje ten cylinder seryjny wał i świetnie sobie radzi z seryjną głowicą – to wniosek jest taki że nie wprowadza wielkiej różnicy w osiągach. Bo cylinder o większej pojemności dający więcej mocy potrzebuje być napełniony mieszanką – czyli jest potrzebna głowica z większymi zaworami i odpowiedni wałek rozrządu. A skoro by dawał dużo więcej mocy to nalezy sie zacząc martwići to czy chiński wał wytrzyma. Tyle że w przypadku 4T te przyrosty i tak nie sa ogromne wiec wały na ogoł zawsze to wytrzymują. Tyle że warto kupić sensowny i kompletny zestaw cylindra (z głowicą, wałkiem ..itd).

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    NOWY MOTOCYKL BMW R 18.

    Nowy R 18 sięga do naszej historii oraz ikonicznych cech, które konsekwentnie rozwijaliśmy przez lata. Rezultat: pełen charakteru z cruiser z największym silnikiem typu bokser, jaki kiedykolwiek zbudowaliśmy i ponadczasowymi elementami designu, takimi jak np. biała podwójna linia w R 18 First Edition.
    #675749 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Quadro
    Quadro
    Użytkownik
    • Postów: 8

    yhymmmm czyli muszę coś poszukać. Chyba że znasz jakieś fajne zestawy. Dzięki za rade przyda się bo chcę ten tuning zrobić raz i porządnie. A masz jakieś wskazówki dotyczące pozostałych części.

    I love my zipp……….
Oglądasz 3 posty - 1 przez 3 (z 3 łącznie)
Odpowiedz do: Tuning skutera Zipp GP500
Informacje o Tobie: