Tuning skutera kymco 50/70

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #680931
    Kewin123
    Uczestnik
    • Postów: 13

    Witam,posiadam skuter Kymco agility 50 fr 2t i chciałbym w nim przeprowadzić tuning na 70 czy 80.
    Jestem zielony w tych sprawach więc proszę was o pomoc.W skuterze mam zdjęte wszystkie blokady.
    Budżet jaki chcę przeznaczyć to około 1000zł jeżeli będzie trzeba więcej to coś jeszcze dołożę.
    Proszę o porady

    #680942
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 967

    ta kasa starczy ci na dobry cylinder i gaźnik 19mm i MOŻE jakiś tańszy ale przyzwoity wariator.
    Natomiast żeby ten cylinder wykorzystać w pełni i żeby generował swoją pełną moc potrzebujesz jeszcze przyzwoitego wydechu i wariatora.

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #680943
    Kewin123
    Uczestnik
    • Postów: 13

    Myślałem nad wydechem yasuni.A co do gaźnika,cylindra i wariatora mógłbyś mi podesłać konkretny link lub aukcję bo ja nie wiem za bardzo który by był odpowiedni.Myślałem jeszcze nad zmianą rolek.Co ty o tym myślisz?

    #680946
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 967

    rolki to koniecznośc bo bedziesz to regulował po złożeniu czy na obecnym wariatorze czy na innym.
    Musisz szukac części do Kymco Agility 2T (cylinder, wariator, wydech) a gaźnik to najlepiej jakieś Dellorto 19mm.
    Dobre cylindry to Malossi Sport, DR Evo, Pollini, albo Stage6 Streetrace. Sensowne wariatory do Stage6 SportPro, Malossi Multivar, przyzwoity jest TopRacing SV1, Naraku.
    Wydech też sie dobiera do klasy cylindra. Yasuni jak i inni robi ich kilka i trzeba dobrać go do klasy (mocy cylindra).

    #680947
    Kewin123
    Uczestnik
    • Postów: 13

    Mógłbyś podesłaś konkretne ogłoszenia/aukcje?

    #680966
    Kewin123
    Uczestnik
    • Postów: 13

    Potrzebuje konkretnych ogłoszeń bo nie chcę zamówić który nie będzie mi pasował,mógłbyś mi coś znaleźć byłbym bardzo wdzięczny.

    #680983
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 967

    na prawdę nie możesz wejść na allegro lub np. sklep mieloch i po typie skutera posortować sobie cześci?
    Albo skontaktować się z obsługą takiego sklepu/sprzedawcą? Czekasz aż ktoś odwali robote za ciebie i podsunie ci na gotowo wszystko?
    To odpuść temat albo zleć to komuś bo żeby brać sie za tuning naprawde musisz dużo ogarniać sam.

    #680992
    Kewin123
    Uczestnik
    • Postów: 13

    Spokojnie,potrafię sobie znaleźć części tylko chodzi o to żeby one ze sobą „współgrały” żeby np wydech z cylindrem.

    #680993
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 967

    wiec najpierw wybierz cylinder. tylko nie przesadź z mocą bo złamie ci wał. Nie szukaj niczego powyżej 10KM.
    Oczywiście wiesz ile to bedzie palić?

    #680994
    Kewin123
    Uczestnik
    • Postów: 13
    #680995
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 967

    myśle że zamiast wydechu kup gaźnik. ssanie bedzie niestey ręczne wiec trzeba doliczyć linke z cięgłem. Gaxniki 19mm z elektrycznym ssaniem są drogie w cyc.
    palic bedzie ponad 7 litrów. 8.4-9 bedzie normą.

    #680996
    Kewin123
    Uczestnik
    • Postów: 13

    Dlaczego uważasz że będzie palił tak dużo??? Bez przesady

    #681000
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 967

    a wg ciebie 2T o dwukrotnie podniesionej mocy ile bedzie palic?

    #681002
    Kewin123
    Uczestnik
    • Postów: 13

    No masz racje prawie o dwukrotne podwojenie mocy teraz pali mi około 3l na 100km (sprawdzane) ja też nie będę go tak piłował że maneta na full.I wydaje mi sie że po tym tuningu silnik też będzie potrzebował mniej czasu na przyspieszenie co odciąży silnik.
    Co myślisz o tym wariatorze co wysłałem wcześniej?Jak uważasz że innh byłby lepszy to powiedz co i jak.

    #681003
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 967

    nie wysłałeś wariatora. podlinowałes dzwon sprzegła

    #681004
    Kewin123
    Uczestnik
    • Postów: 13

    A to sorry,to już nie mieszając do tamtego zestawu jaki by pasował wariator najlepiej?

    A jak uważasz sprzęgło trzeba wymienić do takiego tuningu czy raczej nie?

    #681005
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 967

    uważam że nalezy zrobić wiele rzeczy ale ty masz ogarniczony budżet.

    #681006
    Kewin123
    Uczestnik
    • Postów: 13

    To napisz nie zważając na budżet co należałoby jeszcze wymienić?

    #681010
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 967

    nie lubie koniwać nad teoretycznym tuningiem bo to strata czasu.
    Można zmienić cylider, łozyska wału z uszczelniaczami, wał, króciec, wydech, wariator, pasek, gaźnik, sprzęgło z dzwonem i pasek.
    A najlepiej byś wykorzystał nową moc zmieniając przełożenie z tyłu. Wtedy byś faktycznie obniżył spalanie bo bys obniżył obroty silnika które masz tam w zakresie np 30-70kmh.
    to tak w skrócie

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button