Tuning skutera kymco 50/70
- This topic has 18 odpowiedzi, 2 głosy, and was last updated 3 years, 7 months temu by
Wombat.
- AutorWpisy
- 14 kwietnia 2020 dnia 11:45 #680931
Witam,posiadam skuter Kymco agility 50 fr 2t i chciałbym w nim przeprowadzić tuning na 70 czy 80.
Jestem zielony w tych sprawach więc proszę was o pomoc.W skuterze mam zdjęte wszystkie blokady.
Budżet jaki chcę przeznaczyć to około 1000zł jeżeli będzie trzeba więcej to coś jeszcze dołożę.
Proszę o porady14 kwietnia 2020 dnia 13:59 #680942ta kasa starczy ci na dobry cylinder i gaźnik 19mm i MOŻE jakiś tańszy ale przyzwoity wariator.
Natomiast żeby ten cylinder wykorzystać w pełni i żeby generował swoją pełną moc potrzebujesz jeszcze przyzwoitego wydechu i wariatora.14 kwietnia 2020 dnia 14:03 #680943Myślałem nad wydechem yasuni.A co do gaźnika,cylindra i wariatora mógłbyś mi podesłać konkretny link lub aukcję bo ja nie wiem za bardzo który by był odpowiedni.Myślałem jeszcze nad zmianą rolek.Co ty o tym myślisz?
14 kwietnia 2020 dnia 14:34 #680946rolki to koniecznośc bo bedziesz to regulował po złożeniu czy na obecnym wariatorze czy na innym.
Musisz szukac części do Kymco Agility 2T (cylinder, wariator, wydech) a gaźnik to najlepiej jakieś Dellorto 19mm.
Dobre cylindry to Malossi Sport, DR Evo, Pollini, albo Stage6 Streetrace. Sensowne wariatory do Stage6 SportPro, Malossi Multivar, przyzwoity jest TopRacing SV1, Naraku.
Wydech też sie dobiera do klasy cylindra. Yasuni jak i inni robi ich kilka i trzeba dobrać go do klasy (mocy cylindra).14 kwietnia 2020 dnia 15:03 #680947Mógłbyś podesłaś konkretne ogłoszenia/aukcje?
14 kwietnia 2020 dnia 16:51 #680966Potrzebuje konkretnych ogłoszeń bo nie chcę zamówić który nie będzie mi pasował,mógłbyś mi coś znaleźć byłbym bardzo wdzięczny.
14 kwietnia 2020 dnia 18:50 #680983na prawdę nie możesz wejść na allegro lub np. sklep mieloch i po typie skutera posortować sobie cześci?
Albo skontaktować się z obsługą takiego sklepu/sprzedawcą? Czekasz aż ktoś odwali robote za ciebie i podsunie ci na gotowo wszystko?
To odpuść temat albo zleć to komuś bo żeby brać sie za tuning naprawde musisz dużo ogarniać sam.14 kwietnia 2020 dnia 20:19 #680992Spokojnie,potrafię sobie znaleźć części tylko chodzi o to żeby one ze sobą “współgrały” żeby np wydech z cylindrem.
14 kwietnia 2020 dnia 20:33 #680993wiec najpierw wybierz cylinder. tylko nie przesadź z mocą bo złamie ci wał. Nie szukaj niczego powyżej 10KM.
Oczywiście wiesz ile to bedzie palić?14 kwietnia 2020 dnia 20:44 #680994To powiem ci jak ja to widzę
Gaźnika nie mogłem znaleźć z automatycznym ssaniem tylko ręcznym.
No wiem że będzie palił więcej niż normalnie.
Co ty o tym myślisz?14 kwietnia 2020 dnia 21:05 #680995myśle że zamiast wydechu kup gaźnik. ssanie bedzie niestey ręczne wiec trzeba doliczyć linke z cięgłem. Gaxniki 19mm z elektrycznym ssaniem są drogie w cyc.
palic bedzie ponad 7 litrów. 8.4-9 bedzie normą.14 kwietnia 2020 dnia 21:11 #680996Dlaczego uważasz że będzie palił tak dużo??? Bez przesady
14 kwietnia 2020 dnia 22:18 #681000a wg ciebie 2T o dwukrotnie podniesionej mocy ile bedzie palic?
14 kwietnia 2020 dnia 22:21 #681002No masz racje prawie o dwukrotne podwojenie mocy teraz pali mi około 3l na 100km (sprawdzane) ja też nie będę go tak piłował że maneta na full.I wydaje mi sie że po tym tuningu silnik też będzie potrzebował mniej czasu na przyspieszenie co odciąży silnik.
Co myślisz o tym wariatorze co wysłałem wcześniej?Jak uważasz że innh byłby lepszy to powiedz co i jak.14 kwietnia 2020 dnia 22:23 #681003nie wysłałeś wariatora. podlinowałes dzwon sprzegła
14 kwietnia 2020 dnia 22:31 #681004A to sorry,to już nie mieszając do tamtego zestawu jaki by pasował wariator najlepiej?
A jak uważasz sprzęgło trzeba wymienić do takiego tuningu czy raczej nie?
14 kwietnia 2020 dnia 22:38 #681005uważam że nalezy zrobić wiele rzeczy ale ty masz ogarniczony budżet.
14 kwietnia 2020 dnia 22:39 #681006To napisz nie zważając na budżet co należałoby jeszcze wymienić?
15 kwietnia 2020 dnia 00:30 #681010nie lubie koniwać nad teoretycznym tuningiem bo to strata czasu.
Można zmienić cylider, łozyska wału z uszczelniaczami, wał, króciec, wydech, wariator, pasek, gaźnik, sprzęgło z dzwonem i pasek.
A najlepiej byś wykorzystał nową moc zmieniając przełożenie z tyłu. Wtedy byś faktycznie obniżył spalanie bo bys obniżył obroty silnika które masz tam w zakresie np 30-70kmh.
to tak w skrócie - AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.