Tuning skutera Keeway Focus 2T

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #246000 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Witam chciał bym się poradzić co mam teraz kupić jeśli chodzi o tuning skutera, obecnie mam w moim focusię sportowy wydech Leo Vince Hand Made TT, założone lekksze rolki i nowe sprężynki do sprzęgła (żółte). Chciał bym teraz kupić nowy cylinder 70 dokładnie ten : http://moto.allegro.pl/item612620056_cylinder_do_skutera_kpl_70ccm_2t_keeway.html czy musiał bym coś jeszcze do niego dokupić ??? obecnie nie wiem czemu skuterek mi idzie tylko 70 km/h na prostej, chciał bym osiągnąć wynik 90km/h, blokady ściągnięte chyba wszystkie nie majstrowałem tylko przy gaźniku. Jeżeli by to coś dało i o ile cylinder by się zmieścił to bym mógł kupić ten http://moto.allegro.pl/item612054662_cylinder_80cm_skuter_2t_tuning_yamaha_minarelli.html Poradźcie który wybrać pozdrawiam

    #246001 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    NIE !
    Nie kupuj tego shitu z allegro >_<
    To jest chłam który nie da mocy i na którym nie zrobisz więcej niż 5k km …
    Kup jakiś markowy cylinder … a żeby jechać te 90 to jeszcze wariator i sprzęgło i gaźnik 🙂

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #246002 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    a co polecasz żeby było tanio ??? I czy jest możliwość że mam blokadę na gaźniku ??

    #246003 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Nie ma taniego tuningu.

    #246004 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    no ale coś w możliwie ja najtańszej cenie ??

    #246005 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Dlaczego ci jedzie 70km/h? prosta odpowiedź.. bo nie masz tuningu a keeway’e więcej odblokowane nie polecą 😛 Nie patrz na ten wydech bo wydech TT jest tak samo jaki i seryjny czyli nic nie daje 😉 proponował bym wymianę na Stage6 Pro Replice .. bardzo dobry wydeszek do tych skuterków a cylinder może jakiś od Stage 6 ? najlepiej Malossi Sport wariator to Malossi Multivar lub Polini Speed Control <- słyszałem że te lepiej się spisują w keeway’ach jakich gaziorek 17,5 i będzie dobrze.. 😉 no i jak kolega wyżej napisał nie kupuj tego badziewia z allegro.. na cylkach się nie oszczędza .. i podejrzewam że gdybyś kupił ten za np. ~100zł to by ci jeszcze gorzej chodził niż ta 50 😛 owszem na allegro są też konkretne cylki bo wiem że skuter&doktor ma swoje konto na allegro i wystawiają części widziałem Malossi sport 😉 więc nie wszystko co na allegro = szit ale większość 😆

    Moje zdanie takie: jeśli masz bardzo oszczędzać na tuningu to go nie rób 😛

    #246006 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    no z tym wydechem to mnie załamałeś… A jak go nie wymienię to mogę kontynuować tuning ???
    Zważywszy na to co napisaliście postanowiłem sporządzić listę rzeczy które będę stopniowo kupował bo nie stać mnie na wszystko naraz, oto i lista z której wytypujcie po jednym podzespole z każdej kategorii tak żebym wiedział co kupić
    CYLINDER:
    http://skuterdoktor.pl/product_info.php?cPath=8_108_142&products_id=3784
    http://skuterdoktor.pl/product_info.php?cPath=8_108_142&products_id=3060
    WARIATOR:
    http://skuterdoktor.pl/product_info.php?cPath=8_108_142&products_id=3890
    http://skuterdoktor.pl/product_info.php?cPath=8_108_142&products_id=3169
    http://skuterdoktor.pl/product_info.php?cPath=8_108_142&products_id=4583
    SPRZÊGŁO:
    http://skuterdoktor.pl/product_info.php?cPath=8_108_142&products_id=4761
    http://skuterdoktor.pl/product_info.php?cPath=8_108_142&products_id=3179
    http://skuterdoktor.pl/product_info.php?cPath=8_108_142&products_id=4116
    Napiszcie który z każdej kategorii podzespołów byście wybrali, ewentualnie dajcie linki do innych tylko w tym przedziale cenowym…

    #246007 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    wydech: Laser X-Pro = 500zł
    gaźnik: Dell’orto 17,5mm = 300zł
    wariator: Malossi Multivar 2000 = 300zł
    sprzęgło: Malossi Fly = 200zł
    dzwon sprzęgła: 150zł
    cylek: zależy jaki chcesz … ale ceny od 450zł
    wał: jakiś wzmacniany = 250zł
    + regulacja = 50-100zł
    są to ceny przybliżone …

    To jest nie za słaby ale i nie mocny setup …
    Jeśli kupisz to wszystko ( na pewno o czymś zapomniałem :} ) to będziesz miał full tun 🙂

    #246008 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    na starcie chciał bym wykluczyć kupno wydechu i gaźnika, do tego dam dyszę 17,5mm i będzie dobrze, a ten dzwon sprzęgła i wał po co ??? standardowe nie starczą ??? I w jakiej kolejności trzeba by było to wszystko kupować i zakładać, ponieważ nie stać mnie kupić wszystko naraz
    I mam jeszcze takie pytanko co daje ten gas box zmniejsza spalanie ???

    #246009 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    O ile się nie mylę to Aristal T6 jest to klasa Mid Race?? jeśli się mylę niech ktoś mnie poprawi.. jeśli tak to jest już konieczna dodatkowa wymiana wału bo seryjny nie wytrzyma… :-/ no i oczywiście trzeb doliczyć odblokowany moduł ~200zł <- jakiś konkretniejszy..
    A możesz zakładać co ci się podoba ale ja proponuje najpierw wariator potem wydech sprzęgło dzwon i na koniec cylek.. lub na początek cylek… jeśli wybierzesz T6 to musisz od razu z wałem założyć.. 😉

    #246010 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    dyszy na pewno nie masz 17,5 😀 nie ma takiej dyszy :}
    no trzeba dzwon i wał …

    więc kolejność jest taka 😛 wywal czego nie chcesz … tak daję tylko dla informacji 🙂

    1. wydech
    2. wario
    3. sprzęgło i dzwon
    4. gazior
    5. cylinder i wał
    – między każdym nowym zakupem – regulacja :}

    a gazbox ? Daje lepszą reackję na manetkę … podczas zwalniania ( puszczania gazu ) paliwo cofa się do gazboxa i przy dodaniu gazu one jest pod ciśnieniem „wpuszczane” do komory spalania przez co nie ma muła 🙂

    #246011 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    czyli sprawa cylindra rozstrzygnięta T6 odpada 🙂 Co sądzicie o takiej kolejności :
    1. Wariator :
    http://skuterdoktor.pl/product_info.php?cPath=8_108_142&products_id=3890 <– Będzie on dobry ?? czy lepiej dołożyć do tego innego
    2.Cylinder :
    http://skuterdoktor.pl/product_info.php?cPath=8_108_142&products_id=3060 <–Czy sam ten kit wystarczy czy trzeba coś dokupić ??? Wytrzyma seryjny wał ??
    3.Sprzęgło :
    http://skuterdoktor.pl/product_info.php?cPath=8_108_142&products_id=4116 <– tak jak wyżej czyli czy wystarczy samo sprzęgło czy trzeba kupić koniecznie jakiś dzwon ??

    Jak jakiś z tych podzespołów jest zły to napiszcie i na jaki go zmienić ???
    Wydechu nie mam zamiaru zmieniać bo wydałem na tego 300zł a drugiego zakupu wydechu już nie przeżyję 😛 No chyba że ten straci moc przerobową 😆

    To ten Gas Box daje mniejsze spalanie czy tylko eliminuje efekt muła ?? 😛 i czy ten był by dobry : http://skuterdoktor.pl/product_info.php?products_id=1453

    #246012 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Wariator lepiej kup multivara. do tego cylka należało by wymienić łożyska na wale, gaźnik na większy albo przynajmniej dysze w gaźniku seryjnym. Co do sprzęgło mam je w apce i spisuje się nieźle. A kwestia gasboxa to też kup malossi bo ten to tylko droga ozdoba.

    #246013 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Ten wydech się kompletnie nie nadaje pod 70ccm to jest grat.. pozbyj się go jest on tak samo dobry jak i seryjny 😆 z tego co podałeś to według mnei cyl jest tylko spoko.. bo wiesz że MotoForce to firma Chińska 😛 więc ja bym nie polecał.. weź lepiej sprzęgło Polini 2G Evo II sam je mam i jestem w 100% zadowolony gdy je będziesz miał nie potrzebujesz kolejnego wywalania kasy na sprężynki bo tutaj tylko podkręcasz 🙂 dzwon to jakiś hmm Malossi lub Stage6 wincooler 🙂 wariator jest ważny … TU JAK NAJBARDZIEJ DOKŁADAJ I KUPUJ COŚ LEPSZEGO ❗ tylko nie Hebo NG trudne do regulacji i nie za ciekawe efekty.. jak już to Multivar lub Speed Control 🙂 ja polecam Malossi 🙄 a do tego kitu musisz założyć wzmocnione łożyska wał się zostaje i jest git a łożyska to ~150zł

    #246014 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    A w czym jest lepszy ten multivar od tego motoforce ?? przy obydwóch pisze że wzrost prędkości o ~ 15km/h

    #246015 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    pisać może ale tak nie jest.. trudno to wytłumaczyć.. na pewno Multivar jest lepiej wykonany i o dużo lepszy jest.. ja sam mam Polini Speed Control czyli już dobry a już zamówiłem i czekam na nowy wariator którym jest Malossi Multivar ❗ wariator ma wielką przyczynę na v-max i przyśpieszenie ..

    #246016 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    czyli tak wariator zmieniamy na http://skuterdoktor.pl/product_info.php?cPath=8_108_142&products_id=4583 wraz z paskiem który jak rozumiem jest jakiś wzmacniany tak ? Sprzęgło to http://skuterdoktor.pl/product_info.php?cPath=8_108_142&products_id=3179 bo wydaje mi się że prawie 200zł dać za to że nie muszę zmieniać sprężynek żeby wyregulować to bezsens. Jaki dokładnie ten dzwon proponujesz mógł byś podać link do tego dzwonu ?? I te łożyska mają być zwykłe czy jakieś specjalne ?? 😛

    A ta dysza to jaka ma być ?? Bo już pokapowałem że 17,5mm do jest gaźnik nie dysza dysza to chyba coś ~ 80 albo 90 dobrze to interpretuję czy się znów mylę 😛 no i ile by mi skuterek po tych modyfikacjach wyciągną i ile palił zakładając że teraz mi pali 3 litry na 100km

    I czy ten http://skuterdoktor.pl/product_info.php?products_id=1455 gasbox by dawał taki efekt jak malossi czy by go wcale nie dawał

    Do tych modyfikacji przydało by się coś takiego http://skuterdoktor.pl/product_info.php?cPath=386_1011&products_id=3614 😛

    #246017 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    wario – good
    sprzęgło – yyy… musisz mieć sprężynki do regulowania >_<
    dzwon – http://skuterdoktor.pl/product_info.php?products_id=3674 <- chyba o to chodzi ale nie jestem pewien … i zwróć uwagę na ilość mm ! Bo jak będzie inakszejsze to nie podejdzie ;}
    łożyska – nie wiem
    dysza – o 20 większa niż seryjna ( chyba )
    wyciągnie – koło 70-80 realnego = 90-95 licznikowe
    spali – koło 4-5litrów ( aby Cię uspokoić to powiem że mój przy spokojnej jeździ pali 6-8 🙂 )
    gasbox – jak już koniecznie musisz go mieć to tylko ten http://skuterdoktor.pl/product_info.php?products_id=1456 … daje NAJ efekty 🙂

    #246018 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Tam nie dopłacasz za to że sprężynki można podkręcać tylko za jakość wiesz o ty może polini 2G evo II jest jak do tej pory najlepszym sprzęgłem? 😛 najwięcej daje i ta niesamowita regulacja po przez podkręcanie … bajecznie 😉
    Aha i GazBox malossi daje coś a nie że najwięcej.. bo to jest tak że wszystkie gazboxy nic nie dają jedynie malossi coś daje 😉

    #246019 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    sprzęgło w każdym bądź razie do squta wędruje jako ostatnie najpierw wariator, następnie cylinder. Czy gaźnik muszę od razu jak kupie wario regulować czy mogę zaczekać do zakupu cylindra, i dysza to chyba dopiero do wymiany przy cylindrze tak ?? A gasboxa kupie jak wygram w lotka czyli nie prędko ;]

    #246020 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    tak gaźnik możesz wyregulować po wymianie cylka.. i dysze tez możesz dać po.. ale mile widziana byłą by regulacja .. bo teoretycnie gaźnik się reguluje po wymianie jakiej kolwiek części ja wcale nie regulwałem i było dobrze bo nie wiem jakim cudem ale dobrze był wyregulowany pod tuning.. i jako seryjny 😉 a gazbox nie jest przecież taki drogi.. zresztą te części teraz tak zdrożały przez ten kryzys że masakra :-/

    #246021 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Tzn. ceny już spadają miesiąc temu to była kompletna masakra …
    Po każdym tunie trzeba regulować skuter … bo zmienia się charakterystyka pracy silnika bla bla 😛

    Jeszcze jakieś pytanka ?

    #246022 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Jak to po każdym ?? Jak zmieńiłem sprężynki sprzęgła, rolki i wydech to też trzeba regulować ?? Nie znam się na regulacji a każda regulacja to 50zł :/ a za 3 regulacje bym sobie kupił gasboxa. Po wymianie wariatora też potrzebna regulacja ??? I kiedy tak mniej więcej ceny by mogły spaść ?? I tak jeszcze patrze czy nie lepszy by był ten wariator Polini Speed Control od tego malossi ??? Bo cenowo są takie same.

    #246023 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    sprężynki i rolki to jest regulacja ;}
    jeszcze dochodzi gazior …

    #246024 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    No a jak bym założył wariator to bym tylko rolkami regulował tak ?? Czy gaźnik też muszę bo sprężyki to chyba przy sprzęgle tylko

    #246025 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Tzn. przy każdej wymianie części trzeba regulować obojętnie jaką część włożysz …

    Niektórym wystarczy wymienić tylko rolki/tylko sprężynki
    A niektórzy muszą wymienić rolki, sprężynki i regulować gaźnik 😛

    #246026 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Regulujesz rolkami, sprężynkami sprzęgła, sprężyną centralną, ewentualnie jeszcze w sprzęgle Stage 6 ciężarkami a i w nim i w Polinim 2 G jeszcze naciąg sprężynek no i gazior xP czyli mieszanka, obroty, dysze, iglica…

    Jak załozysz wario to spróbuj najpierw 1 g lżejsze rolki i zobaczysz. Gaźnik na obrotach i mieszance wyreguluj, ewentualnie możesz siępokusić o dysze większą o jakieś 10-15-20 rozmiarów. Jak samymi rolkami nie da rady to jeszcze centralna, ale do Multivara dają żółtą centralkę Mallosi więc ją założysz, dobierzesz rolki i powinno być dobrze 🙂

    #246027 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    ta sprężyna centralna jest na sprzęgle tak ??
    Więc jednak wario malossi jest lepszy od speed control od polini ???

    #246028 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Tak na chłopski rozum to jest za/pod sprzęgłem xD
    http://www.youtube.com/watch?v=ksihIxLShic
    Masz nawet zobrazowane ^^

    Nie mi oceniać który lepszy. Sam mam Multivara i jestem bardzo zadowolony 🙂

    #246029 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Eh nie łap mnie za słówka 😛 no to zrobię tak :
    1. Zakup wariatora malossi multivar 2000, regulacja rolkami i założenie nowej sprężyny centralnej która mam nadzieje że jest w zestawie
    2. Zakup cylindra 70cc Stage6 Sport Pro Keeway i regulacja gaźnika, zamontowanie większej dyszy o 10,15, lub 20 rozmiarów w porównaniu do standardowej. I tak się zastanawiam czy nie lepiej by było kupić taki cylinder http://skuterdoktor.pl/product_info.php?cPath=8_108_142&products_id=2351 ??? wystarczył by przy nim zwykły wał ??
    3. Zakup sportowego sprzęgła Polini 2G Evo II i regulacja.
    4. GasBox być możę będzie wcześniej niż cylinder 😛 (razem z wariatorem)

    Oceńcie czy tak będzie dobrze czy może coś zmienić, albo napiszcie jeśli zapomniałem o regulacji jakiegoś podzespołu.
    I mam takie pytanko czy do tego sprzęgła jest już dzwon czy muszę jakiś kupić dodatkowo ??
    Po zakupie wydechu nie regulowałem gaźnika czy trzeba to koniecznie zrobić ?? Jak tak to może macie jakiś przystępnie napisany poradnik jak regulować gaźnik w skuterze ?? 😛

    A to http://skuterdoktor.pl/product_info.php?cPath=8_108_142&products_id=4840 by mi coś dało ???

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Tuning skutera Keeway Focus 2T
Twoje informacje:




Back to top button