Tuning skutera 2t 50ccm

Chciałbym zacząć tuning mojego skutera , mam zdjete blokady i chinski sportowy wydech lecz dla mnie nie wystarczy jak narazie v max 75km/h z gorki . jestem gotowy wydac 3000zl skuter to
Zipp Quantum GT5 50ccm 2t rok 2008

wał motoforce evolution, łożyska NTN, cylinder klasy Malossi Sport 70 albo jak chcesz bardziej hardkorowo ale krócej pożyje to S6 Racing MK2, dobry gaźnik 19mm, lepszy wydech (next-r, s6 proreplica), wariator multivar albo s6 sportpro, lepszy dzwon sprzęgła typu WingCooler, lepsze sprzęgło, lepszy pasek, moduł, obudowa wentylatora z wyższym (wydajniejszym) wentylatorem. Jak się wyrobisz w kasie to inne przełożenie główne. Koniecznie lepsze opony.

U mnie taki zestaw (z cylinderm S6 Streetrace 70) wyregulowany na trwałość a nie maksymalne osiągi jeździł 90km/h wg GPS a nie prędkościomierza. Tyle że to dla tej ramy i jej hamulców już gigantyczne wyzwania… tzn pływa to po drodze jak głupie, zawieszenie sobie nie radzi a hamulce zaczynają być skuteczne jak prędkość spadnie poniżej 75km/h bo wyżej to raczej mało wydajny zwalniacz nie hamulec. Do tego dysze, sprezyny centralne i rolki do regulacji

Wydech, wariator na wał 16mm z rolkami i regulowane sprzęgło z dzwonem to jeszcze mam praktycznie bez śladów zużycia. Bo swojego rozłożyłem częściowo. Moge za połowe sklepowej puścić

Mallosi bedzie pasowal do mojego zippa ?

I chcialbym zeby byl zarowno szybki i zeby palil w granicach 4-5l

Nie mam zbyt duzo czasu aby przejrzec te wszystkie propozycje poniewaz pracuje moglbyc wyslac mi linki zbtymi czesciami będę bardzo wdzięczny

zapomnj. przy takim gaźniku 6 litrów to wynik przy delikatnej jeździe. Raczej 7 na co dzień a jak bedziesz pałował to mój do 8.8 dochodził.
Masz spalanie w raportach przez 53 kolejne tankowania
http://www.motostat.pl/member/vehicles/stats/id/58197