Tuning piaggio zipa czy dirt 125ccm??

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #239829 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 504
    • Postów: 85 313
    • Postów: 89 817

    Mam taki problem. Mam 3 tys i nie wiem co lepsze na stunt psa…
    1. Opcja to kupno dirt bike 125ccm ale to jest 4-suw i nie wiem czy da się tym stuncic… Zostanie mi kolo 1 tys na np. ewentualne naprawy…
    2. Opcja to kupno zipa stara buda od kumpla za 1 tys zl i tuningowanie go. Na częściach:
    -Cylek airsal 70ccm t6 racing
    -Lozyska walu s6
    -Wydech tecnigas rs II
    -gaźnik arrache 21mm
    -air box
    Prosze wasze opinie co lepiej.
    Jeszcze jest opcja kupienia Pocketa ale nie wiem czy na nim da się stuncic

    #239830 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 504
    • Postów: 85 313
    • Postów: 89 817

    Zip i tuning. Chyba że wolisz biegówy, ale ta 4t to nie wiem czy by dobrze rwała na kolo… a ten pocket to odpada do stuntu chyba ze masz 120cm wzrostu 😆

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #239831 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 504
    • Postów: 85 313
    • Postów: 89 817

    lepiej zipa ale nie te części
    lepiej malossi albo polini sporta 70
    i wydech inny bo RS jest strasznie dlugi i będzie go latwo rozwalic…

    #239832 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 504
    • Postów: 85 313
    • Postów: 89 817

    ale widzialem na necie duzo fot jak ludzi po 170-180ccm wzrostu stuncili na pocketach… Podobno bardzo latwo się wheeli i stoppie nauczyc… I tak chyba jednak zip odpadnie i między pocketem a dirtem bede bral pod uwage… Dirt ma 125ccm 4t 4 biegi i 60kg masy wlasnej…

    #239833 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 504
    • Postów: 85 313
    • Postów: 89 817

    Dirta bierz. Zobacz na yt jak to nieźle lata

    #239834 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 504
    • Postów: 85 313
    • Postów: 89 817

    ale 125ccm da rade?? a i tak na oko cylinder na miesiąc starczy ?? Zakladajac ze ciagle stunt… I jakos tam podniesc moc się daż

    #239835 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 504
    • Postów: 85 313
    • Postów: 89 817

    Cylek starczy.

    #239836 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 504
    • Postów: 85 313
    • Postów: 89 817

    A mi się wydaje ze to nie da rady na kolo pujsc 4t do tego chinskie…

    #239837 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 504
    • Postów: 85 313
    • Postów: 89 817

    jeździłem na takim i to całkiem mocne jest i małe to do stuntu styknie
    mój kumpel kupił sobie to jako pierwszą biegówkę i jak jechał (pierwszy raz) i zmieńił z 1 na 2 (bez sprzęgła, bo jest niedoświadczony xD) to go na koło wyrwało no i trochę przejechał 😛

    #239838 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 504
    • Postów: 85 313
    • Postów: 89 817

    ja bym brał tego dirta bo da sobie tym postuntować bo kolega ma i ma to trochę mocy a na nim jak masz nawet z 170 to możesz sobie nim pojeździć bo wcale on nie jest aż tak mały jak ten mini cross 50 😛

    #239839 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 504
    • Postów: 85 313
    • Postów: 89 817

    No to ja się podlacze do tematu… Bd chcial zipa kupić za kilkaset zl do stuntu i jaki tuning polecacie do 1500-1800zl… Najlepiej cyl gaznior wydech lub na cos co jeszcze starczy;] czekam na odp ;]

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Tuning piaggio zipa czy dirt 125ccm??
Twoje informacje:




Back to top button