Tuning napędu gy6

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Tuning Tuning napędu gy6

Ten temat zawiera 53 odpowiedzi, ma 5 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Kiler Kiler 3 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 41 przez 50 (z 54 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #662566
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 206

    twardsza sprezyna centralna mocniej ściska/przyciska pasek do powierzchni korektora. Potrzebne sa wtedy cięższe rolki w wariatorze żeby go otworzyć. Stety i niestety siła działająca na pasek jest wieksza – z jednej strony to lepszy docisk i mniej poślizgu z drugiej więcej tarcia, wiecej strat w ciepło i szybsze zużycie.
    Z moich osobisty doświadczeń wynika że nawet przy 12KM i 10000 obr siła napędowa jest przekazywana bez poślizgu nawet na seryjnej lub miekkiej sprezynie (zakładając że masz przyzwoity wariator i sprawny korektor). Wiec te wszystkie twardsze to wynalazek do mocnych startów z wysokich obrotów. Na co dzień niekoniecznie. natomiast przy dziadowskich korektorach może to troche poprawiać nacisk paska na talerze wario.

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #662567
    Zdjęcie profilowe Kiler
    Kiler
    Użytkownik
    • Postów: 222

    Czyli np. zestaw wariatora malossi ma odpowiednią sprężynę dobraną do zestawu i nie trzeba kombinować ?

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 8 799 PLN.
    #662568
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 206

    zestaw malossi do seryjnego GY6 ma sprezyne i rolki dobraną do seryjnego GY6 (mniej więcej do typowych osiągów typowej sztuki).
    jeżeli coś zmieniłeś – to dopasowanie znika i regulujesz od zera

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #662575
    Zdjęcie profilowe Kiler
    Kiler
    Użytkownik
    • Postów: 222

    Pod cylinder 50cc ? Jaaa.. 😀

    #662577
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 206

    pod cokolwiek innego niż seria

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    UNIWERSALNE KUFRY BOCZNE. KOMPLET ZA 529,00 zł. Darmowa wysyłka

    Uniwersalne motocyklowe kufry boczne ADV wraz ze stelażami w zestawie. Wykonane z lekkiego, wytrzymałego i odpornego na uderzenia polipropylenu. Posiadają elementy odblaskowe. Zamykane na zamek. Dwa kluczyki w komplecie. Wysyłka w 24h.
    #662948
    Zdjęcie profilowe Kiler
    Kiler
    Użytkownik
    • Postów: 222

    a skoro już przy napędzie to jakiego smaru używacie do mechanizmu kopki i korektora ?

    #662962
    Zdjęcie profilowe Padalec
    Padalec
    Użytkownik
    • Postów: 886

    Ooooooo widzę że temat ciągle żyje a WOMBAT rozpisał się niesamowicie (szacun kilerku że Go do tego sprowokowałeś – rzadko komu się udaje) i chyba wyjaśnił w całej rozciągłości sens stosowania części „sportowych” składających się na drogę od silnika do tylnego koła , przy silniku który zyskał 1-2 KM po zabiegach „tjuningowych”.
    Od siebie dodam – ponieważ pracuję w firmie która jest częścią większej korpo. i procedury jakościowe są mi bardzo dobrze znane – u nas kontrola odbywa się na KAŻDYM etapie produkcji a kontrolerzy są z firmy ZEWNĘTRZNEJ , nie powiązanej z firmą macierzystą , o ciągłych szkoleniach nie wspominam.
    Co do NARAKU – miałem w Fiddlu zestaw tłok-cyliner , wał korbowy , wariator – spoko części , dobre zamienniki , w miarę trwałe ale słowa sport bym nie używał.
    co do smarów – do mechanizmu kopki zwykły „zielony” ŁT-43 albo cokolwiek gęstego – tłustego , do korektora raczej jakiś wysokotemperaturowy który pod wpływem temp. nie spłynie.

    #663166
    Zdjęcie profilowe Kiler
    Kiler
    Użytkownik
    • Postów: 222

    Zauważyłem jeszcze, że podczas przyspieszania skuter głośno warczy a jakby nie przenosił tej mocy na koło.Kwestia zużytego sprzęgła,doboru rolek a może coś jeszcze innego ?

    #663168
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 206

    a co ma warczenie do przenoszenia mocy? może warczy bo masz przedmuch i wtedy traci moc

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #663169
    Zdjęcie profilowe Kiler
    Kiler
    Użytkownik
    • Postów: 222

    Jaki przedmuch ? wszystko solidnie skręcone kompresje czuć na kopce.

Oglądasz 10 postów - 41 przez 50 (z 54 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie