Tuning napędu gy6

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Tuning Tuning napędu gy6

Ten temat zawiera 53 odpowiedzi, ma 5 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Kiler Kiler 5 dni, 9 godzin temu.

Oglądasz 10 postów - 41 przez 50 (z 54 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #662566
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 17 241

    twardsza sprezyna centralna mocniej ściska/przyciska pasek do powierzchni korektora. Potrzebne sa wtedy cięższe rolki w wariatorze żeby go otworzyć. Stety i niestety siła działająca na pasek jest wieksza – z jednej strony to lepszy docisk i mniej poślizgu z drugiej więcej tarcia, wiecej strat w ciepło i szybsze zużycie.
    Z moich osobisty doświadczeń wynika że nawet przy 12KM i 10000 obr siła napędowa jest przekazywana bez poślizgu nawet na seryjnej lub miekkiej sprezynie (zakładając że masz przyzwoity wariator i sprawny korektor). Wiec te wszystkie twardsze to wynalazek do mocnych startów z wysokich obrotów. Na co dzień niekoniecznie. natomiast przy dziadowskich korektorach może to troche poprawiać nacisk paska na talerze wario.

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #662567
    Zdjęcie profilowe Kiler
    Kiler
    Użytkownik
    • Postów: 158

    Czyli np. zestaw wariatora malossi ma odpowiednią sprężynę dobraną do zestawu i nie trzeba kombinować ?

    #662568
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 17 241

    zestaw malossi do seryjnego GY6 ma sprezyne i rolki dobraną do seryjnego GY6 (mniej więcej do typowych osiągów typowej sztuki).
    jeżeli coś zmieniłeś – to dopasowanie znika i regulujesz od zera

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Weź udział w konkursie Junaka. Wygraj zegarek o wartości 2000 PLN

    Chcesz zdobyć wyjątkowy zegarek Davosa z logo Junak? Nakręć film o swoim Junaku i opublikuj na Facebooku.
    #662575
    Zdjęcie profilowe Kiler
    Kiler
    Użytkownik
    • Postów: 158

    Pod cylinder 50cc ? Jaaa.. 😀

    #662577
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 17 241

    pod cokolwiek innego niż seria

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #662948
    Zdjęcie profilowe Kiler
    Kiler
    Użytkownik
    • Postów: 158

    a skoro już przy napędzie to jakiego smaru używacie do mechanizmu kopki i korektora ?

    #662962
    Zdjęcie profilowe Padalec
    Padalec
    Użytkownik
    • Postów: 873

    Ooooooo widzę że temat ciągle żyje a WOMBAT rozpisał się niesamowicie (szacun kilerku że Go do tego sprowokowałeś – rzadko komu się udaje) i chyba wyjaśnił w całej rozciągłości sens stosowania części „sportowych” składających się na drogę od silnika do tylnego koła , przy silniku który zyskał 1-2 KM po zabiegach „tjuningowych”.
    Od siebie dodam – ponieważ pracuję w firmie która jest częścią większej korpo. i procedury jakościowe są mi bardzo dobrze znane – u nas kontrola odbywa się na KAŻDYM etapie produkcji a kontrolerzy są z firmy ZEWNĘTRZNEJ , nie powiązanej z firmą macierzystą , o ciągłych szkoleniach nie wspominam.
    Co do NARAKU – miałem w Fiddlu zestaw tłok-cyliner , wał korbowy , wariator – spoko części , dobre zamienniki , w miarę trwałe ale słowa sport bym nie używał.
    co do smarów – do mechanizmu kopki zwykły „zielony” ŁT-43 albo cokolwiek gęstego – tłustego , do korektora raczej jakiś wysokotemperaturowy który pod wpływem temp. nie spłynie.

    #663166
    Zdjęcie profilowe Kiler
    Kiler
    Użytkownik
    • Postów: 158

    Zauważyłem jeszcze, że podczas przyspieszania skuter głośno warczy a jakby nie przenosił tej mocy na koło.Kwestia zużytego sprzęgła,doboru rolek a może coś jeszcze innego ?

    #663168
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 17 241

    a co ma warczenie do przenoszenia mocy? może warczy bo masz przedmuch i wtedy traci moc

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #663169
    Zdjęcie profilowe Kiler
    Kiler
    Użytkownik
    • Postów: 158

    Jaki przedmuch ? wszystko solidnie skręcone kompresje czuć na kopce.

Oglądasz 10 postów - 41 przez 50 (z 54 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie