Tuning napędu gy6

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #662300 Reply
    Kiler
    Uczestnik
    • 27
    • 252Postów:

    Witam.
    Czy stosowaliście jakieś sportowe korektory,wariatory,sprzęgła albo paski do tego skuterka ? Jeśli tak to prosiłbym o opinię i czy owe części dużo dały.

    #662302 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 484Postów:

    daja tym wiecej im wiecej masz mocy bo ja efektywnie przenosza. no i nie najtansze miecho z allegro

    #662363 Reply
    Kiler
    Uczestnik
    • 27
    • 252Postów:

    Znalazłem coś takiego w cenie serii 😛 https://allegro.pl/oferta/skuter-gy6-4t-korektor-momentu-obrotowego-sprzegla-7024404019 O korektorach nie mogłem znaleźć za wiele opinii ale do chińczyków znalazłem jeszcze naraku https://www.google.com/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&ved=2ahUKEwjx3cWqkpHiAhUS6KQKHXF6A78Qjhx6BAgBEAM&url=https%3A%2F%2Fsklep.mieloch.pl%2Fprodukt%2Fkorektor-momentu-obrotowego-naraku-racing-czesc-ruchoma-gy6-139qmb-139qma-kymco-peugeot.html&psig=AOvVaw0t5n0eFSpj4PRht6ObniGY&ust=1557583864413290 i motoforce https://sklep.mieloch.pl/produkt/korektor-momentu-obrotowego-motoforce-racing-czesc-ruchoma-gy6-139qmb-139qma-kymco-peugeot.html Wariator znalazłem taki „szportowy” https://allegro.pl/oferta/oryginalny-wariator-sportowy-skuter-4t-chinski-gy6-6043136057#productReviews ale trochę mi się wierzyć nie chcę czy coś daję.Wariatorów markowych jest o wiele więcej.Od malossi,polini, top racing aż po naraku i jeszcze jakieś by się znalazły.Opinie o nich na różnych forach czytałem i zazwyczaj większość była pozytywna lecz nie szukam czegoś do testu i pozbycia się pieniędzy tylko aby faktycznie podniosło coś kucy w tym bolidzie 😀

    #662364 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 484Postów:

    olej ten korektor na rzecz wariatora – bo to podstawa co musisz zmienić. I nic poniżej TopRacing SV1 + jakiś przeciwtalerz „Racing” od np Motoforce

    #662372 Reply
    Kiler
    Uczestnik
    • 27
    • 252Postów:

    Aleee.. korektor też mi chyba powinien coś dać ? A co z tym wariatorem za 40 nie tak 😀 ? i o jaki chodzi Ci przeciwtalerz bo albo nie mogę go znaleźć albo nie umiem go szukać.

    #662373 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 484Postów:

    co z tym wariatorem? jest wujowy..

    #662374 Reply
    Panuss
    Uczestnik
    • 3
    • 25Postów:

    Te wariatory za 40 zl sa z tym wujowe ze maja slaba jakosc wykonania i niedopasowane rolki polecam kupic jakim drozszy za 100 ja kupilem malossi i smigabjak marzenie

    #662375 Reply
    Panuss
    Uczestnik
    • 3
    • 25Postów:

    Pasek tez nie kupuj najtanszy bo ci sje bedzie slizgal

    #662376 Reply
    Kiler
    Uczestnik
    • 27
    • 252Postów:

    No pasek akurat mam bando nie wiem czy dobry 50 złotych polskich kosztował.Skoro te wariatory to szit… too.. dlaczego mają takie opinie na allegro ? I o jaki przeciwtalerz chodziło Wombat ?

    #662377 Reply
    Panuss
    Uczestnik
    • 3
    • 25Postów:

    Pewnie chodzilu mu o taki z jalimis lepszymi łopatkami dla lepszego chlodzenia

    #662378 Reply
    Panuss
    Uczestnik
    • 3
    • 25Postów:

    A wariatory po taniosci to taka alternatywa dla markowych wariatorow wiem bo kupilem za 60 zl wm motor i to bylo badziewie a malossi za 100 daje kopa niesowitego na starcie bo rolki 3,5g a vax 70

    #662379 Reply
    Panuss
    Uczestnik
    • 3
    • 25Postów:

    Duzo zalezy od rolek

    #662380 Reply
    Panuss
    Uczestnik
    • 3
    • 25Postów:

    Mozesz kupic tez zestaw jakis markowy pasek sprzeglo i wario

    #662381 Reply
    Kiler
    Uczestnik
    • 27
    • 252Postów:

    70 to mi ciągnie na tym seryjnym napędzie

    #662383 Reply
    Panuss
    Uczestnik
    • 3
    • 25Postów:

    To nie jest zle ale jak chcesz wiecej to jak wariator dobrze wyglada to wymien rolki na jakies lzejsze albo ciezsze jak wolisz

    #662384 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 484Postów:

    licznikowe 70. to znaczy ze wskazanie jest z Alicji w Krainie Czarów z Mleka.

    #662412 Reply
    Kiler
    Uczestnik
    • 27
    • 252Postów:

    Ale te wariatory chyba mają inny kąt itp. bo czytając opinię to czuli różnicę przechodząc z serii.Rolki mu dałem 6g te o kształcie „D” i trochę one dały a na upartego jak się pochyli to i do tych 80 dojdzie licznikowych.

    #662420 Reply
    Kiler
    Uczestnik
    • 27
    • 252Postów:

    A jakie wariatory lub korektory testowaliście i możecie spokojnie polecić ?

    #662422 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 484Postów:

    sv1 jak budzetowo, s6 sport pro, multivar – to klasyka

    #662423 Reply
    Kiler
    Uczestnik
    • 27
    • 252Postów:

    Co masz na myśli przez słowo klasyka 😀 ? ten s6 ma napisane, że ma jakąś specjalną powierzchnię, która daję większe osiągi ale się szybciej zużywa.Aha i podobno jeszcze przy niektórych nie można rozrusznika używać.No i co z tym przeciwtalerzem ?

    #662426 Reply
    Padalec
    Uczestnik
    • 1
    • 887Postów:

    Klasyka – sprawdzony, pewny, znany od lat, niestety nie jest tani w porównaniu do hitów z ALLEGRO
    Przeciw talerz – część taka , niezbędna do działania wariatora , Google po wpisaniu – „BUDOWA WARIATORA – SCHEMAT” – wszystko pokazuje i objaśnia.
    Specjalna powłoka – chwyt marketingowy pozwalający zachęcić potencjalnego kupującego do wywalenia dodatkowych pieniędzy w nadziei że będzie ” większy V-max ”

    #662429 Reply
    Kiler
    Uczestnik
    • 27
    • 252Postów:

    Wiem co to przeciwtalerz 😀 tylko on mówił o jakimś sportowym.A na jakim wariatorze tak mniej więcej uzyskał bym największe osiągi ?

    #662436 Reply
    Padalec
    Uczestnik
    • 1
    • 887Postów:

    A na czym polega ta „sportowość” tego przeciwtalerza. ??? tak z czystej ciekawości pytam – czyżby miał czerwony kolor ???
    Na jakim wariatorze najlepsze osiągi ? – na dobrze wyregulowanym , ustawionym , idealnie pracującym ze sprzęgłem. Testuj , próbuj – ja bym nie liczył zbytnio na efekt „ŁAŁ” po założeniu nowego „sportowego” wariatora , to system naczyń połączonych , wiele części musi idealnie współgrać ze sobą – żeby te wymarzone 5-10 km/h było szybciej.

    #662438 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 484Postów:

    „sportowość” wariatora to kilka cech.
    Materiały (powierzchnia, poslizg), jakość wykonania i wyważenie do 14-16 tys obr to część. Kąt skosu powierzchni to drugie. Zdolność odprowadzania ciepła to kolejna sprawa.
    Tylko one też są projektowsne z JAKIMIŚ załozeniami. Najcześciej z takimi że silnik nie jest seryjny – kręci sie wyżej, generuje więcej Nm..itd

    Tanie wariatory mają tylko kilka z tych cech.. lub żadnej.

    #662442 Reply
    Padalec
    Uczestnik
    • 1
    • 887Postów:

    Miśku ty mówisz o profesjonalnych częściach do „setapów” za 3000 ,4000zł – i wyżej , gdzie z orginalnego skutera zostaje tylko rama i plastiki (i to też zmodyfikowane) a tu kolega KILER chce więcej kucy na gratach z ALLEGRO za 50- 100 zł. No gdzie 15 tyś. obr. z silnika GY6 🙂

    #662446 Reply
    Kiler
    Uczestnik
    • 27
    • 252Postów:

    Mojego cylinderka nie wyzywaj od gratów z motor-x :P.Jest 72cc z głowicą 72cc zawory 18,5 16 gaźnik seria i filtr aa i moduł niby sportowy (taa pomarańczowy z allegro :D) także jeśli już mówimy o specyfikacji.A według mnie GY 6 to zajebisty motor chociaż nie jest demonem prędkości iii… jakości w sumie też mu brakuje ale za to jest tani.Padalec tobie najprawdopodobniej chodzi o wszystkie kosiary w 2t które się o wiele częściej tuninguje niż np. ćwiara w 4t lub 125 skuter gdzie zazwyczaj jeździ się na seryjnych częściach.A więc zapytam jeszcze raz-tylko nie chodzi mi o kwestię regulacji bo jak ktoś ma łep i wie jak działa przeniesienie napędu w skuterze to napęd wyreguluję.Na jakim wariatorze tak mniej więcej uzyskał bym największe osiągi ?

    #662447 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 484Postów:

    na tych co wymieniłem

    #662450 Reply
    Padalec
    Uczestnik
    • 1
    • 887Postów:

    Nie no przepraszam bardzo i w ramach zadośćuczynienia podsyłam „sznurki” do znanego już sklepu gdzie znalazłem dla szanownego trzy wariatory godne uwagi
    https://motor-x.pl/wariator-malossi-multivar-gy6-4t-139qmb-139qma-,p.html
    https://motor-x.pl/wariator-polini-speed-control-gy6-4t-139qmb-139qma-,p.html
    https://motor-x.pl/wariator-standard-top-racing-chinskie-silniki-4t,p.html
    Działaj Kilerku niech moc będzie z tobą.

    #662470 Reply
    Kiler
    Uczestnik
    • 27
    • 252Postów:

    No tak tylko te różnice cen chyba nie są przypadkowe bo sv1 na innej stronce da się kupić już za 140zł a multivar za 250zł więeeec.. ? cenowo ciężko mi określić, który da więcej mocy 😀 .A jak jest z korektorem momentu ? Znacie jakiś godny polecenia ?

    #662471 Reply
    Kiler
    Uczestnik
    • 27
    • 252Postów:

    I o co chodzi z tymi wariatorami WM ? dużo jest opinii.Niektórzy piszą, że dały dużo a niektórzy że to szit totalny.

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Tuning napędu gy6
Twoje informacje:




Back to top button