Tuning napędu czy układu paliwowego?

Siemanko

Co lepiej stuningować, napęd czy układ paliwowy? Do napędu władowałbym malossi multivar i przeciwtalerz a sprzęgło już mam. Było by to ok. 350 zł. Co do układu to zawór tec racing, gaźnik 21mm arreche, króciec ssący top racing i stożek czyli też ok 350zł. Co wybrać?

kup wariator i gaźnik 19mm stożka nie zakładaj bo spalanie ci wzrośnie o kolejny 1l paliwa

martin - nie pisz że spalanie mu na 100% wzrośnie , ale jeżeli źle wyreguluje ( co jest bardzo prawdopodobne , to efekt będzie żaden, albo nawet pogorszy osiągi, zależy od poziomu zaawansowania

A zawór jest przydatny przy cylindrach o zwiększonej pojemności - poprawia pracę jednostki

Ale wariator przy dobrej regulacji powinien by dać najlepszy efekt

A co z przeciwtalerzem? poprawi coś czy nic?

Im_Jurek jak ty w swoim 4t założyłęś lub założysz stożek to spalanie nie wzrośnie ale on Ma 2t Aprila to 2sów zmieniając na stożek zmienia się spalanie o 0,5 do 1l paliwa.
Ps. Stozkowych nie kupuj kup gąbkowy coś takiego http://allegro.pl/filtr-stozek-stage6-zolty-i3524600794.html

Ale tak się zastanawiałem czy 21mm do 50 ccm nie będzie za duży( czy nie będzie się dławil ) No i co z tym przeciwtalerzem???

No napisze ktoś coś czy nie?

21 mm to zdecydowanie za duży.

Niby dlaczego, a jeśli tak to może 19?

dlatego, że dużo więcej paliwa będzie dostawał i będzie go zalewać

ja bym zrobił kompromis tz kupił jakieś sportowe wario ale tańsze od malossi i lepsze jakościowo od takiego wm, czyli top racing, tec ;)z przeciwtalerzem wydasz ze 180 zł za reszte możesz dorwać gaźnik nówke teca, stożka nie zakładaj, do gaźnika nie zapomnij ssania dokupić jak na ręczne jest wyjdzie ok tych 350 wario, przeciwtalerz i gaźnik ze ssaniem :P

Ja u Siebie w CPI mam gaźnik 19mm i skuter zalewa. Musiałem opuścić iglice na sam dół aby chodził dobrze przy pojemności 50cc.

Czyli zostaje przy 17,5 mm. A inwestycja w sportowy krociec się opłaca? Bo jak tak to stożek się kłania albo raczej gąbka...

Króciec zostaw sobie seryjny chyba że chcesz jakiegoś sporta 70cc to wtedy wymień. Jeśli chcesz spore osiągi najpierw zmień wydech, później wariator sprzęgło i cylinder i na końcu gaźnik 17,5mm. Najważniejszy wydech jeśli będzie dobry wtedy osiągi będą zadowalające. Następnie wymień wariator rolki, przeciwtalerz możesz zostawić seryjny. Sprzęgło z jakimiś sprężynkami +1000rpm i centalke troszkę twardszą ale nie bardzo. Następnie cylinder jakiegoś sporta 50 albo 70cc i gaźnik 17,5 spokojnie Ci wystarczy. Co do stożków to radził bym pozostać przy zwykłej puszce tylko wyjmij zwężke.

Ok czyli wiem juz wszystko dzieki temat uwazam za zamkniety

Pzdr