Tuning napędu czy układu paliwowego?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #145890 Reply
    lufka080
    Użytkownik
    • 13
    • Postów: 29
    • Postów: 42

    Siemanko

    Co lepiej stuningować, napęd czy układ paliwowy? Do napędu władowałbym malossi multivar i przeciwtalerz a sprzęgło już mam. Było by to ok. 350 zł. Co do układu to zawór tec racing, gaźnik 21mm arreche, króciec ssący top racing i stożek czyli też ok 350zł. Co wybrać?

    #145892 Reply
    martin1996a
    Użytkownik
    • 47
    • Postów: 499
    • Postów: 546

    kup wariator i gaźnik 19mm stożka nie zakładaj bo spalanie ci wzrośnie o kolejny 1l paliwa

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #145894 Reply
    Im_Jurek
    Użytkownik
    • 4
    • Postów: 480
    • Postów: 484

    martin – nie pisz że spalanie mu na 100% wzrośnie , ale jeżeli źle wyreguluje ( co jest bardzo prawdopodobne , to efekt będzie żaden, albo nawet pogorszy osiągi, zależy od poziomu zaawansowania

    A zawór jest przydatny przy cylindrach o zwiększonej pojemności – poprawia pracę jednostki

    Ale wariator przy dobrej regulacji powinien by dać najlepszy efekt

    #145898 Reply
    lufka080
    Użytkownik
    • 13
    • Postów: 29
    • Postów: 42

    A co z przeciwtalerzem? poprawi coś czy nic?

    #145900 Reply
    martin1996a
    Użytkownik
    • 47
    • Postów: 499
    • Postów: 546

    Im_Jurek jak ty w swoim 4t założyłęś lub założysz stożek to spalanie nie wzrośnie ale on Ma 2t Aprila to 2sów zmieniając na stożek zmienia się spalanie o 0,5 do 1l paliwa.
    Ps. Stozkowych nie kupuj kup gąbkowy coś takiego http://allegro.pl/filtr-stozek-stage6-zolty-i3524600794.html

    #145963 Reply
    lufka080
    Użytkownik
    • 13
    • Postów: 29
    • Postów: 42

    Ale tak się zastanawiałem czy 21mm do 50 ccm nie będzie za duży( czy nie będzie się dławil ) No i co z tym przeciwtalerzem???

    #146366 Reply
    lufka080
    Użytkownik
    • 13
    • Postów: 29
    • Postów: 42

    No napisze ktoś coś czy nie?

    #146367 Reply
    kuba90876
    Użytkownik
    • 30
    • Postów: 1 073
    • Postów: 1 103

    21 mm to zdecydowanie za duży.

    #146399 Reply
    lufka080
    Użytkownik
    • 13
    • Postów: 29
    • Postów: 42

    Niby dlaczego, a jeśli tak to może 19?

    #146404 Reply
    BTSJakub
    Użytkownik
    • 6
    • Postów: 41
    • Postów: 47

    dlatego, że dużo więcej paliwa będzie dostawał i będzie go zalewać

    #146440 Reply
    Wojteck
    Użytkownik
    • 3
    • Postów: 29
    • Postów: 32

    ja bym zrobił kompromis tz kupił jakieś sportowe wario ale tańsze od malossi i lepsze jakościowo od takiego wm, czyli top racing, tec ;)z przeciwtalerzem wydasz ze 180 zł za reszte możesz dorwać gaźnik nówke teca, stożka nie zakładaj, do gaźnika nie zapomnij ssania dokupić jak na ręczne jest wyjdzie ok tych 350 wario, przeciwtalerz i gaźnik ze ssaniem 😛

    #146441 Reply
    pawelek1991
    Użytkownik
    • 20
    • Postów: 104
    • Postów: 124

    Ja u Siebie w CPI mam gaźnik 19mm i skuter zalewa. Musiałem opuścić iglice na sam dół aby chodził dobrze przy pojemności 50cc.

    #146452 Reply
    lufka080
    Użytkownik
    • 13
    • Postów: 29
    • Postów: 42

    Czyli zostaje przy 17,5 mm. A inwestycja w sportowy krociec się opłaca? Bo jak tak to stożek się kłania albo raczej gąbka…

    #146484 Reply
    pawelek1991
    Użytkownik
    • 20
    • Postów: 104
    • Postów: 124

    Króciec zostaw sobie seryjny chyba że chcesz jakiegoś sporta 70cc to wtedy wymień. Jeśli chcesz spore osiągi najpierw zmień wydech, później wariator sprzęgło i cylinder i na końcu gaźnik 17,5mm. Najważniejszy wydech jeśli będzie dobry wtedy osiągi będą zadowalające. Następnie wymień wariator rolki, przeciwtalerz możesz zostawić seryjny. Sprzęgło z jakimiś sprężynkami +1000rpm i centalke troszkę twardszą ale nie bardzo. Następnie cylinder jakiegoś sporta 50 albo 70cc i gaźnik 17,5 spokojnie Ci wystarczy. Co do stożków to radził bym pozostać przy zwykłej puszce tylko wyjmij zwężke.

    #146522 Reply
    lufka080
    Użytkownik
    • 13
    • Postów: 29
    • Postów: 42

    Ok czyli wiem juz wszystko dzieki temat uwazam za zamkniety

    Pzdr

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Tuning napędu czy układu paliwowego?
Twoje informacje:




Back to top button