Tuning motoroweru (Ferro 901 (50ccm))

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #46206
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 26

    Witam ! Nie orientuje się zbytnio w tych sprawach ale chciałbym się spytać czy gdzieś w Warszawie (lub za troche) mógłby mi ktoś przerobić motor na większy 80ccm ?

    #46209
    Mystek
    Użytkownik
    • Postów: 191

    Siema! Możesz wymienić sam cylek na 72ccm, a masz się o tyle fajnie z tym motórem że możesz kupić cały silnik 125ccm 4T do niego i przetniesz nim wtedy więszkość skuterów na drogach :D.

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #46233
    norbert1710
    Użytkownik
    • Postów: 347

    Jak cos pisz do mnie na pv. Dam ci gg i powiem ci co i jak zeby wymienic. 🙂

    #47618
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 26

    Przepraszam, że dopiero teraz ale nie miałem dostępu do internetu :P. A więc jak bym miał/ co bym miał dokładnie kupić by wymienić te rzeczy ? Nie będzie jakiegoś, że tak powiem ” Przypału ” że mam 125ccm :P?

    #47619
    madi
    Uczestnik
    • Postów: 5 788

    jak byś chciał mieć 125 to musisz kupić silnik i go podmienić. Jak mniejszą pojemność np. 72 to kupujesz zestaw cylindra i głowicy i zamieniasz z częściami oryginalnymi

    #47740
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 26

    A czy jak bym kupił Honda NSR 125ccm i można jakoś dać w dowód 50ccm ? – Takie nie typowe pytanie ale 50ccm jednak jest fajna ale no chciałbyś już coś mocniejszego.

    #48397
    szyszu3
    Użytkownik
    • Postów: 837

    Jak chcesz zmieniać cylek to i wał na lepszy, bo seryjny za długo nie wytrzyma.;)

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button