Tuning mojego 4T?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #277306 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 315
    • Postów: 89 821

    Witam! Jakie części z mechaniki kupić do mojego sqta? 4T MOTOBI ORLIK. Posiadam: – Wariator NARAKU [HS-High Speed-Racing] – Odblokowany moduł zapłonowy – Stożkowy filtr powietrza ( ale jeszcze nie zamontowany ) ____ ??

    #277307 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 315
    • Postów: 89 821

    Po pierwsze ostatnio taki temat był więc dostajesz warna. Co do tematu to pozostał Ci jeszcze w przypadku 4T większy cylinder(polecam firme Naraku) i jakieś sprzęgło no i może większy gaźnik ,ale zależy jaki cylinder wstawisz. Sport wydechu nie ma sensu wstawiać bo nic nie da.No chyba ,że wstawisz dla optyki 😆 .

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #277308 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 315
    • Postów: 89 821

    Przepraszam za 2 te same tematy ale coś mi się komp zablokować…. A co do odpowiedzi to jaki najlepiej cylinder? Jakie sprzęgło? A może coś jeszcze pomoże? Proszę pomagać!

    #277309 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 315
    • Postów: 89 821

    http://skuterdoktor.pl/product_info.php?cPath=8_738_881&products_id=3680&topSsid=d5c1b90f52bc2d77d49413ec6108dca7 Możesz dać takie sprzęgło. Cylek naraku pojemność myślę, że dobierzesz sam do swoich wymagań, jednakże nie radzę przesadzać, bo 4t nie wytrzyma długo na zbyt dużej mocy…. :-/

    #277310 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 315
    • Postów: 89 821

    Nitro jaką pojemność mi radzisz wsadzić do mojego sqta?

    #277311 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 315
    • Postów: 89 821

    http://skuterdoktor.pl/product_info.php?cPath=8_883_894&products_id=4430 Ja bym ten dał na twoim miejscu, gdyż: Po 1 nie potrzeba zmiany wału. Po 2 moc jest dość przyzwoita dla ciebie i twój skuter może ją przeżyć 😉 Poczekaj jeszcze na wypowiedzi bardziej doświadczonych userów może cos lepszego poradzę 🙂 Edit: Te części oczywiście będą pasować tylko wtedy jeśli masz w tym orliku silnik 139QMB-4T. Bo inaczej to lipa

    #277312 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 315
    • Postów: 89 821
    #277313 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 315
    • Postów: 89 821

    No, niby może być. Piszę, że nie wymaga żadnych modyfikacji, ale z seryjnym gaźnikiem to nie wiem jak to będzie. Wału też piszą, że nie trzeba zmieniać (co dziwne) można z tego wnioskować, że stosunkowo mało mocy można z niego wykrzesać skoro pojemność wzrasta o 60% w stosunku do serii i seryjny wał to wytrzymuje(chyba, że chińczycy bardzo dobry wał zrobili). I już przy takiej mocy to stanąć na koło i inny stunt będzie możliwym, a rama w 4 t długo tego nie wytrzyma. Niby się mówi: Ja nie będą na kole jeździć, ale to kusi jak….. Przynajmniej w moim przypadku tak było. Już burnoutów miałem nie robić 😆 Ale sporo ludzi chyba na nim jeździ i chyba są zadowoleni więc decyduj 😉

    #277314 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 315
    • Postów: 89 821

    Wiec jak kupić ten cylinder i dysze do tego? Będzie git? :mrgreen:

    #277315 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 315
    • Postów: 89 821

    Pojęcie git jest pojęciem względnym. Jedni widzą to jako potężną maszynę i tylko (ramą dosłownie pier****) inni to większe osiągi znośne dla ramy, czyli dłuższa żywotność skutera. Cóż tu więcej pisać, sam decyduj, żeby potem nie zwalać winy na forum, że ci taki kazali a tu rama pękła. Zależy co lubisz. Popytaj się też tych co mają te cylki to powinni ci ostatecznie poradzić co wybrać, bo ja go nie mając sypią teorię a nie praktykę…

    #277316 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 315
    • Postów: 89 821

    A może ktoś jeszcze coś napisze pomoże???

    #277317 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 315
    • Postów: 89 821

    A zapomniałbym: Ludzie, którzy macie to sprzęgło(albo w ogóle jak ktoś zna się na rzeczy) to napiszcie, czy konieczna jest zmiana dzwonu na lepszy, bo chyba sama nazwa mówi za siebie i możliwe, że mu dzwon seryjny powygina.

    #277318 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 315
    • Postów: 89 821

    Nitro napisał:

    Piszę, że nie wymaga żadnych modyfikacji, ale z seryjnym gaźnikiem to nie wiem jak to będzie. Wału też piszą, że nie trzeba zmieniać (co dziwne) można z tego wnioskować, że stosunkowo mało mocy można z niego wykrzesać skoro pojemność wzrasta o 60% w stosunku do serii i seryjny wał to wytrzymuje(chyba, że chińczycy bardzo dobry wał zrobili).

    Owszem, chińczycy zrobili dobry wał z góry przystosowany na modyfikacje, poza tym jeśli chodzi o gaźnik to naraku POLECA do cylindra 80cc ich gaźnik sportowy 19mm, więc możesz od razu kupić Naraku Power Pack 1–> http://www.skuterdoktor.pl/product_info.php?products_id=3926&topSsid=07c9f3cf9e86a25a30ceedc627ea5686 coprawda nie ma tam tego gaźnika, ale możesz go dokupić osobno 🙂

    #277319 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 315
    • Postów: 89 821

    OK! Ale mam pytanko czy mogę kupić ten cylinder – http://skuterdoktor.pl/product_info.php?products_id=2940 Do tego ta dysze- http://skuterdoktor.pl/product_info.php?products_id=2298I I zamontować to bez żadnego stresu? Czy na pewno nic się nie stanie ze sqtem?

    [ Dodano: 2008-07-02, 22:46 ]
    Wiec jak pomożecie?

    #277320 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 315
    • Postów: 89 821

    tak, bo to jest dysza #86, którą zaleca się do tego cylindra

    #277321 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 315
    • Postów: 89 821

    Mam pytanko. Czy ten cylinder – http://www.allegro.pl/item390816155_cylinder_80_ccm_skuter_tuning_chinskie_4t_dysza_.html Będzie odpowiedni? Ponieważ ten NARAKU jest trochę drogi i nie mam w tej chwili funduszy?

    #277322 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 315
    • Postów: 89 821

    Qr… to nie kupuj nic to jakiś gówniany cylinder w cenie prawie samego tłoka… z pierścieniami Będzie ci puchł tłok, i szybko się zatrze zbieraj na naraku.

    #277323 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 315
    • Postów: 89 821

    A ile mogę spokojnie przejechać na seryjnym wale? Jak będą miał założony nowy cylinder 80cmm, nowe sprzęgło RMS oraz dzwon sprzęgła?

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Tuning mojego 4T?
Twoje informacje:




Back to top button