Tuning Kymco Super 8

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #277063 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    Siemka ! Jestem posiadaczem Kymco Super 8. Nie wiem co kupić, bo to jak teraz jeździ zakrawa na skandal :P. Pod górkę jedzie LEDWO 20 km/h, co jest wręcz nieprawdopodobne. Facet w serwisie mówił mi że ładne wariatory, sprzęgła i rolki mi nic nie pomogą, tylko akurat zmiana cylindra na 80. Ale słyszałem że jednak dają coś te modyfikacje. Jakbyście mogli mi podpowiedzieć co najpierw kupić. Cena żeby nie była aż taka duża, nie przesadzajmy że po 400 zł za 1 część. Zastanawiam się nad wariatorem Malossi Multivar, sprzęgłem RMS Stage Pro. I co jeszcze można kupić, aby zwiększyć wydajność ? Z góry dzięki !

    #277064 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    O jezu jak 20 pod góre czyli cos z nim nie tak. Proponuje zmień mechanika. A co do tunu to na poczatek wario, wydech a potem mysl czy dalej chcesz inwestowac

    #277065 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    Tyle że skuter mam na gwarancji. Przejechane dopiero 900 km. Jaki polecasz wariator ? Może być ten Multivar czy jakiśinny ??

    #277066 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    Polini speed control ale jezeli chcesz multiwar tez da rade.

    #277067 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    wino napisał:

    A co do tunu to na poczatek wario, wydech

    Wydech to przy bardzo mocnym tuningu bo super 8 to 4t.

    #277068 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    Nowy? Kupiony w Polsce? Może mofa? Odblokowany ? Więcej info… jak jeździć przedtem odp na te pytania to ci pomożemy.

    #277069 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    Ja mam Kymco Aglity ma taki sam silnik też mi tak jeździć ale dołożyłem kapuste Custom Tuning części na zamówienie i runner kumpla po tunie tam jakieś 70 polini pierdoły wącha. Wariator nic nie da tylko trochę przyspieszenia i v-max na początek załóż rolki o 1g lżejsze twardsze sprężynki i możesz kupić wałek rozrządu tuningowy dużo daje nawet w 50ce jeśli ci nie wyje na stopkach na maxymalnym gazie to spytaj w serwisie o moduł odblokowany dużo daje. na kolanku jest śrubka na jakąś sonde wykręć ją daje trochę mocy. Jednak najwięcej mocy daje Wymiana cylindra na większy. chcesz to pisz:GG”6051627.(mam trochę części na sprzedaż)Wariatory Mallossi Multivar i inne rzeczy. NAKED.

    #277070 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    Pietrzi najpierw to sobie atlas kup, pomachaj na nim trochę i nie będzie już 20km/h pod górkę.

    #277071 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    Boże ludzie, co wy piszecie !!!!!!!! Wydechu nie zmieniaj na poczatek kolego bo szkoda pieniedzy !, ja na seryjnym super 8 mialem 70km/h max pod gorke szedl ladnie 55-60. Wymieniłem teraz na wariator NARAKU oraz sprzęglo NARAKU. Start znakomity, v-max 75km/h na prostej natomiast jadac z gorki zamknalem licznik jednak wydaje mi się ze mam za lekkie rolki. Jaki masz w swoim v max? masz odblokowany modul? ( co daje 10km/h) nie kupuj wariatora POLINI nic Ci nie da w tym skuterze, mallosi spoko, ale daje tyle samo co NARAKU a jest trochę drozszy, NARAKU to Tajwanska firma robiaca części glownie do 4T od podstaw. Sprzeglo jakie wolisz zakladaj 🙂 ja mam NARAKU moze dlatego ze jak mam wario to zeby byla jedna firma ale jest super. Ponoć jak zmienisz sobie pasek na kevlarowy badz inny nowy PORZADNY to rowniez daje ok 10km/h ponoc sprawdzone, ale muszę SAM to sprawdźic. Napisz jakie masz teraz osiagi skutera. POZDRO DLA KUMATYCH CO ZNAJĄ KLIMATY 🙄 PS Jak zmienisz te części nacieszysz się pojezdzisz trochę będziesz mial znowu kase, to sobie wybebesz pol tłumika, ta cienka rurke co idzie z silnika zamien sobie na grubsza zaloz stozek i dobrze wyreguluj i będzie „szatan” 95 jak nic 🙂 ale te czynnosci źlecic komus kto się zna, zaplacic trochę tej kasy ale mieć pewnosc ze będzie dobrze (tłumik do spawacza, stozek do serwisu ze skuterami) oczywiscie spalanie się podniesie moze nawet o 1l ale 2t bierzesz jak chcesz 😛

    #277072 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    jak jest na gwarancji to oddaj do serwisu oni muszę ci to wszystko zrobić i nie kombinuj nic w nim bo ją stracisz

    #277073 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    Siemka ! Dzięki za tak liczne odpowiedz !

    wino napisał:

    Nowy? Kupiony w Polsce? Może mofa? Tak nowy. Kupiony w Częstochowie Odblokowany ? Więcej info… jak jeździć przedtem odp na te pytania to ci pomożemy.

    „Niby odblokowany” Tak mi powiedzieli w serwisie gwarancyjnym na 1 przeglądzie.

    puszek12-9 napisał:

    Pietrzi najpierw to sobie atlas kup, pomachaj na nim trochę i nie będzie już 20km/h pod górkę.

    Ty puszek bez ironi proszę V MAX = 60 km/h po prostej Z górki idzie 70 ale już wyrczy dziwnie 😛 ? Czemu tak wyje ? Co do modułu to nie wiem czy mam odblokowany. Jak to sprawdzić ? Bo w serwisie podczas przeglądu facet tylko się przejechać i już wiedział, że jest odblokowany 🙄

    #277074 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    Może koles mówił tak specjalnie…

    #277075 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    Nom może .Tylko jak sprawdzić czy ten moduł jest odblokowany ? I czemu skuter wyrczy jak dojdzie do 65 km/h ??

    #277076 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    Jak chcesz sprawdzić czy moduł jest zablokowany to postaw skuter na centralna, odkręć manetką na full i sprawdź czy przy bardzo wysokich obrotach odcina co zapłon.

    #277077 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    Tylko jak go postawisz na centralce to dobrze trzymaj zeby ci nie spadl – wibracje moga go bujnac i jazda

    #277078 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    puszek po chu* się wypowiadasz jak nawet nie miales do czyniena z tym skuterem 🙄 to nei jest chinski badziew ze będzie odcinać zapłon, pietruche nie sluchaj ich, jak widzisz mam ten skuter i wiem juz duzo na temat tego skutera z wlasnego doswiadczenia. Dziwne ze idzie Ci na prostej 60 a z gorki 70 bo ja mialem tak ze na prostej 60 i z gorki tez 60. Nie wiem czy wiesz gdzie jest modul? pod nogami tam gdzie akumulator. odkrecasz klapke i tam masz modol- poznasz. Odczepiasz wtyczke i masz 2 fioletowe kable jeden nad drugim. Musisz odczepic (nie ucinać-bo po co) musisz je odczpeic tam podniesc taka zapadke przy pinie i spokojnie wyjac tylko pamietaj ze tylko jeden dwoch nawet nie wyciagaj wtedy pojedziesz 70 na prostej 😉 po tym gwarancji nei stracisz. A jak się okaze ze jest kabel odczepiony to natychmiast o serwisu na gwarancje! jak cos to pisz na moje gg 3778844 I ludzie proszę was, jak nie wiecie w jakich sytuacjah jak skuter się zachowuje, to nie piszcie glupot !! 😐 POZDRO DLA KUMATYCH CO ZNAJĄ KLIMATY

    #277079 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    Zapytał się jak sprawdzić czy moduł zablokowany więc mu odpowiedziałem na temat. W mojej S9 przy 10k obrotów odcina zapłon więc moduł mam zablokowany. I nie słyszałem o sposobie ucinania kabelków z modułu, moduł się wymianie na inny z inną mapą zapłonu.

    #277080 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    dlatego powtarzam – nie wypowiadaj się jak nie wiesz. Tak jest tylko w Twojej s9 🙄

    puszek12-9 napisał:

    Zapytał się jak sprawdzić czy moduł zablokowany więc mu odpowiedziałem na temat.

    No i po co odpowiadasz jak nie wiesz? w tym skuterze tak nie jest. Ten skuter jest tak skontruowany ze on nie wejdzie na wyzsze obroty, zeby się nie rozpierdzielil jak kazdy chinczyk.

    puszek12-9 napisał:

    I nie słyszałem o sposobie ucinania kabelków z modułu, moduł się wymianie na inny z inną mapą zapłonu.

    I nawet czytać nie umiesz, wyraznie napisalem zeby odczepic kabel a nie ucinać. Nigdzie nie kupisz nowego „odblokowanego” modulu do s8 , moze gdzieś z tajwanu sprowadzisz za grube pieniadze. Chociaz tez watpie…

    #277081 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    PiastGliwice8 napisał:

    Odczepiasz wtyczke i masz 2 fioletowe kable jeden nad drugim. Musisz odczepic (nie ucinać-bo po co) musisz je odczpeic tam podniesc taka zapadke przy pinie i spokojnie wyjac tylko pamietaj ze tylko jeden dwoch nawet nie wyciagaj wtedy pojedziesz 70 na prostej 😉

    Dzięki za pomoc. Tylko który ten kabel odczepić ??

    #277082 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    A sory zapomniałem napisać, obojątnie który, lepiej ten co jest u gory bo latwiej wsadzic tam srubokret zeby podniesc ta zapadke ;pp taka mala sugestia

    #277083 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    Moduł był odblokowany już wcześniej. Bo teraz jak patrzyłem to dwa fioletowe kabelki są ucięte. No nic coś mi się chyba słaba sztuka tego skutera trafiła No to dobra, będą brać się za zbieranie kasy na sprzęgło i wariator. Bo na razie chyba tych 600 zł na cylinder 80 nie zdobędą.

    #277084 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    No to grubo jak dwa :P, ja jak dwa odczpeilem to trochę gorzej jezdzil jak na jednym, tak jak by go zatykało trochę. Pietrucha napisz na spokojnie jakie skuter ma osiagi, jaki masz przebieg, jak go docierałeś, ile ważysz i co w nim jest nie tak 🙂

    #277085 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    Skuter jedzie prostą drogą 55 – 60 km/h. Przyspieszenie normalne takie jak w innych 4t. Przebieg = ok. 1000 km. Docierałem go do 500 km (30km/h) tak jak kazali mi w serwisie. Po 1 przeglądzie mogłem już jechać max. Waż? dosyć sporo bo koło 86 kg. Jestem wysoki, mam 1 metr i 90 cm.

    PiastGliwice8 napisał:

    co w nim jest nie tak 🙂

    Jeździ bardzo wolno pod górkę (ledwo 20 km/h) to raz i przy prędkości koło 62 km/h i wzwyż zaczyna wyć i warczeć (I don’t know why ?) oraz czasami po długiej jeździe 20 km zaczyna jakby buczeć z przekładni. Help !

    #277086 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    O stary, to nic innego jak tylko na gwarancje do serwisu !!, może być że go zamuliłeś docierając, jazdą 30km/h 🙄 (trochę lipny ten serwis, bo nawet nie umią kabelkow wyczepic tylko bezczelnie ucinają 👿 ) może był również, że jakiś z przewodów ma dziure lub jest nieszczelny ( co jest prawdopodobne) – człowieku jak bys wiedział jaką miałem historie to pożal się Boże :-P. Swoją drogą jest tu an forum jakiś temat o przygodach z serwisem hehe ?.. no ale pietrucha marsz do serwisu i na gware – MUSZĄ CI TO ZROBIĆ ZA DARMO, bynajmniej mi robili za darmo skuter.

    #277087 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    No i was zadziwię….. Byłem dzisiaj w serwisie i powiedzieli mi że wszystko jest w najlepszym porządku, a jak mi nie pasuje to mogę sobie części do tuningu kupić za 700 zł. żal…… A no i jeszcze co dziwne …. Jeżeli kupić i założę sobie na własną ręke np. wariator to stracę gwarancją …. Muszę kupować tylko to, co oni mają w ofercie…..

    #277088 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    No Pietrzi bo w serwisie na Tartakowej trzeba u nich zamówić części a oni udzielą na nie gwarancję.

    #277089 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    😯 👿 ale wał, ale same części duzo Ci nie dadzą, przyspieszenie ewentualnie (chyba ze cylinder zmienisz) a sprawdzali Ci tam w serwisie wszystko? czyscili gaźnik, filtr powietrza, sprawdzali przewody? to wszystko może być przyczyną!, waga Twoja nie ma nic do rzeczy ja jechałem z pasażerem ważącym 100kg i jechałem na prostej 70 !!, sprawdzali Ci stan paska, może rolki są wytarte kurcze no !! 🙄

    #277090 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    No sprawdzali wszystko. Powiedzieli że czyścić nie muszę, bo skuter był niedawno na przeglądzie. Niby wszystko ok, ale jednak jak jeździć tak jeździ. Może trzeba trochę gaźnik wyregulować?? Tylko nie wiem jak się go reguluje w 4T. HELP

    #277091 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    regulacja gaźnika nie poprawi Ci dużo osiągów, jak masz normlanie wolne obroty i odpalasz go normalnie to tu nie ma nic do rzeczy, przeczyść filtr powietrza przede wszystkim, pojedz do wulkanizatora jakiegos albo gdziekoliwek odkrec kilka srubek wyjmij czerwony filterek i sprezonym powietrzem go wydmuchaj. A powiedz jak jedziesz na prostej i jedziesz juz te 60 to jak skuter się zachowuje? jest na najwyzszych obrotach?, wiesz trochę lipa ten serwis, ja niby mialem tez zrobione dopiero 1000km po przegladzie pierwszym a jak mi koles gaźnik wyjal to się chyba z 0,2l benzyny wylalo z niego 😯 ja na Twoim miejscu zrobilbym to na wlasna reke z kims kto się zna, chyba ze sam umiesz i wyczyścić ten gaźnik sprezonym powietrzem i filtr powietrza przede wsyzstkim wyczyść, a moze masz nie zdjeta blokade z wariatora?, a moze dyszy Ci nie wymienili na wiekszA? byles przy odblokowywaniu go? co robili, co widzialesą

    #277092 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    PiastGliwice8 napisał:

    A powiedz jak jedziesz na prostej i jedziesz juz te 60 to jak skuter się zachowuje? jest na najwyzszych obrotach?

    Mówiłem wyrczy coraz głownieej wraz ze wzrostem prędkości tak jakby dostawał za mało paliwa albo wręcz przeciwnie .

    PiastGliwice8 napisał:

    a moze masz nie zdjeta blokade z wariatora?

    No dzisiaj zobaczę jak z tą blokadą jest. Zdejme obudowę od przekładni i zobaczymy co tam w środku piszczy. Tylko słyszałem, żeby zdjąć wariator, trzeba coś przytrzymać ? Tylko co ??

    PiastGliwice8 napisał:

    a moze dyszy Ci nie wymienili na wieksza?

    Nie mam bladego pojęcia

    PiastGliwice8 napisał:

    byles przy odblokowywaniu go? co robili, co widziales?

    Nie byłem. Facet powiedział że skuter jest już odblokowany (pewnie chodziło mu tylko o moduł)

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Tuning Kymco Super 8
Twoje informacje:




Back to top button