Tuning Kymco S9

Witam. Mam do was pytanko co najlepiej za nieduże pieniądze wymienić w mojej S9. Nie zależy mi na wzroście V-max. Bardziej zależy mi na tym by był zrywniejszy z niskich obrotów no i oczywiście by szybciej dochodził do v-max.

Z góry dziękuje za wasze odpowiedź.

Podstawa to tłumik sportowy.

Jak możecie dawajcie przykłady i mniej więcej cenny.

A jakbym zmienił sprzęgło dzwony i wariator co by to dało.
lub np. tylko spregło

Jak możecie dawajcie przykłady i mniej więcej cenny.

A jakbym zmienił sprzęgło dzwony i wariator co by to dało.
lub np. tylko sprzegło

Nie musisz zmieniać całego sprzęgła, wystarczy dać twardsze sprężynki i masz start z wyższych obrotów silnika.

http://www.racing-planet.pl/tuning-skutera-wydech-c-13969_13980_14048-1.html?sessID=1446a5af7a041efa0f3ad0f22bf0a285

Pietro napisał:

Nie musisz zmieniać całego sprzęgła, wystarczy dać twardsze sprężynki i masz start z wyższych obrotów silnika.

Ale czy jak tak zrobię nie spadnie v-max, nie znam się wiec dopytuje

Wymień rolki - 120 zł
Dobry sportowy tłumik - 400 zł

Nie spadnie v-max.

Tylko musisz się liczyć ze znacznym wzrostem zużycia paliwa,nawet do 5L na 100km.

on teraz pali koło 6l na 100

Aha,to ładnie go katujesz :mrgreen:

:mrgreen: No to co mi wyjdzie naj ekonomiczniej by podnieść mu zrywność

sprężynki sprzęgła, ale jak tak go katujesz, to szybko spalisz sprzęgło i dzwon... :roll:

Pietro napisał:

sprężynki sprzęgła, ale jak tak go katujesz, to szybko spalisz sprzęgło i dzwon... :roll:

Możesz powiedzieć które sprężynki i o ile to poprawi zrywności. Czy może od razu sportowe sprzęgło

"Wymień rolki - 120 zł"
Mam nadzieję, że się pomyliłeś przy pisaniu.
Ile masz kasy?Poza tym na początek się zajmij spalaniem, bo jak 6l seria pali to coś nie halo.