Tuning kinroad sport wind. 4t POMÓŻCIE

Witam. Sezon się zbliża, więc chciałem coś zrobić z moim skuterem.. Chciałe zmienić coś w nim za nie wielką cene.. Jak na razie kupiłem sprężyne centraalną, sprężynki sprzęgła i przewody paliwowe kolorowe. Co moge jeszcze kupić, żeby lepiej wyglądał i miał lepsze przyspieszenie, żeby było łatwiej go na koło wyrwać ?

Tak wygląda mój skuter jakby ktoś nie widział takiego.

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcST9lffGdsM6CpBsA42r9NRDh7t7NMszZ5SRnBgZNrbs3iGL3Zr6V8b4ff1

Hm, kolorowe przewody paliwowe ani trochę nie pomogą zerwać skuter na koło :). Z własnego doswiadczenia powiem ci że tanio się nie da, 4T seryjny nie posiada w ogóle mocy mówię o takim bez blokad, bo z blokadami nie da sie w ogóle jeździć, nie pakował bym kasy w modernizacje przekładni bo to nic nie da, bo ten silnik nie ciągnie. Nie kupuj markowych części bo to strata pieniędzy i to nie małych, tak czy inaczej efekt nie warty wydanej kasy. Ja bym rozważył takie możliwości jak: 1. Zamontuj cylinder WMmotor 51mm i głowicę do tego cylindra z dużymi zaworami koszt kompletu około 190zł seryjny gaźnik da radę to napędzić, a w przekładni skruć tulejke wariatora na tokarce o 1mm góra 1,5mm i to wszystko inne modyfikację nie mają sensu bo szkoda kasy, a na tym skuter będzie się rozpędzał od 0-60km/h około 7sekund i pomykał około 85km/h max. Drugie wyjście to zmiana silnika na 2T ale to juz więcej będzie kosztowało, wiadomo trzeba kupić silnik jeśli to będzie silnik z większym cylindrem to i będzie lubił wypić, seryjny będzie oszczędniejszy ale nie za bardzo chce jechać, nie wspominając o przerabianiu uchwytów itp ale w 500zł raczej byś się zmieścił. Trzecim chyba najlepszym ale i najdroższym rozwiązaniem jest swap na 200ccm 4T jest moc jest ekonomia i jest wydatek :( za 1000zł ciężko coś znaleźć bo te silniki nie są tanie a jak jest coś poniżej tysiąca to wyglada jak by sie nadawało tylko do utylizacji a napisane jest że ma przebieg 5000km tylko nikt nie dopisuje że podany przebieg jest przebiegiem do ostatecznego zgonu i to przy odrobinie szczęścia.

Taa 200ccm do chińskiej konstrukcji... podziękuje.

Włożyli do skutera 1000ccm do areoxa to czemu 200ccm nie podejdzie?? hahah

napisałem że chodzi mi też o tuning optyczny więc dlatego kupiłem wężyk. Powiem Ci, że ludzie jeżdżą na seryjnych 50cc tzn na kole i wgl. A ja chcem sobie to troche ułatwić i coś zamontować, wiem że 4t to muł z początku, ale się da. słyszałem jeszcze ze rolki też pomagają. chcem też zmienić filtr na stożek tylko nie taki ' typowo chińskiej '' produkcji.. tylko jakiś polinii. I mam jeszcze pytanie czy wariator WM czy cuga czy Polini czy Malossi coś da ? tzn. będzie lepsze przyśpieszenie ?

Ps. Nie ma szans żeby rama wytrzymała silnik chociaż 150cc.. W wakacje uczyłem się stoppie i nie dawno zobaczyłem, a rama ma takie pęknięcia. Trzeba to pospawać bo nie długo sie rozlecii.xd

elastyna napisał:

Włożyli do skutera 1000ccm do areoxa to czemu 200ccm nie podejdzie?? hahah

Hahahahahahaha. Powodzenia.

szyszu3 napisał:

W wakacje uczyłem się stoppie i nie dawno zobaczyłem, a rama ma takie pęknięcia. Trzeba to pospawać bo nie długo sie rozlecii.xd

Strach tym skuterem robić stunt :) Kiedyś zrobisz stoppie i Ci rama pęknie...

Wiem jeszcze myśle nad kupnem colibra sexa i go przerabiać, tylko bym musiał z kumplem pogadać, może za 500zł sprzeda. A ten sobie do jeżdżenia tak po mieście i wszędzie zostawie.

elastyna napisał:

Włożyli do skutera 1000ccm do areoxa to czemu 200ccm nie podejdzie?? hahah

Zapewnie bez przerobienia mocowań nie wejdzie a pozatym jeśli by nawet to strach jeździć na takim pizdziku ponad 70-80 na takich małych kółeczkach. Wyobraź sobie że jedziesz takim skuterem koło 100km/h a nagle pękła Ci rama lub coś innego i w najlepszym przypadku zostajesz kaleką do końca życia a drugiej możliwości chyba mówić nie muszę. Zamiast bawić się w swapy do takich konstrukcji lepiej sprzedać ten skuter i kupić motocykl.

Nie wiem w czym problem z ramą każdy jeden gość który się interesuje motoryzacją i ma dryg i pojęcie w kilka godzin zmodernizuje ramę która wytrzyma większe pojemności niz 200ccm. Proszę bardzo popularny filmik http://www.youtube.com/watch?v=rg-Bivt_kaA

elastyna napisał:

Włożyli do skutera 1000ccm do areoxa to czemu 200ccm nie podejdzie?? hahah

z aeeroxa to tylko owiewki i felgi zostały
http://img713.imageshack.us/img713/5330/dsc07074.jpg

Ten areox to chyba jedyny taki na świecie, pewnie gościu go robił pod jakiś rekord guinessa. To był tylko przykład, poza tym najlepiej kupić coś większego.

no no..

enter1978 napisał:

Nie wiem w czym problem z ramą każdy jeden gość który się interesuje motoryzacją i ma dryg i pojęcie w kilka godzin zmodernizuje ramę która wytrzyma większe pojemności niz 200ccm. Proszę bardzo popularny filmik http://www.youtube.com/watch?v=rg-Bivt_kaA

Ale zobacz ze to Aerox, a nie Chińskie '' gówno ''

Swapa rób na p/g 125(mocowania z kołyską pasują). Też mam 4t i planuje takie cudo zrobić.W chiński silnik 4t utopisz tyle kasy co ja... Ciągle coś się dzieje, jak nie urok to sraczka. Nie rób tego błędu co ja!

Ja za bardzo to nie chcem zmieniać silnika na większy. bo wiecie jak to jest, jakie problemy później jak policja złapie..

Problemy możesz mieć nawet jeżdżąc odblokowaną 50ccm. Według prawa jazda odblokowaną 50ccm jest tak samo nielegalna jak jazda na 125ccm. Różnica taka że 125ccm dużo szybciej można rozpoznać.

no no. Mój kumpel ma kingway street i właśnie włożył do niego 125 i go złapali to zabulił 600zł i na parking.;)

Za co niby to 600 zabulił? Jazda bez jakiejkolwiek kategorii to 500zł. Więc?

No ale już go raz złapali i tylko ostrzeżenie. i za 2 razem go złapali na 125, a on nie ma prawka na 125 i odcholowali na parking i mandat na tate poszedł chyba.