Tuning Keeway'a TX 50 – zmiana wydechu, pomoc z Warszawy

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Tuning Tuning Keeway'a TX 50 – zmiana wydechu, pomoc z Warszawy

Ten temat zawiera 6 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe barteklodz barteklodz 6 lata, 11 miesiące temu.

Oglądasz 7 postów - 1 przez 7 (z 7 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #68196
    Zdjęcie profilowe Zviezda
    Zviezda
    Użytkownik
    • Postów: 93

    Witam kolegów i koleżanki.

    Doszedłem do wniosku, że potrzebuję troszkę więcej zapasu mocy w moim Keeway’u TX 50. Aktualny V-max to wg. wskazań licznika 75km/h – seria, odblokowana. Nie jest to zły wynik, ale dodatkowa moc na pewno przydała by się podczas wyprzedzania(bezpieczeństwo), włączania się do ruchu itd. Poza tym w Warszawie puszki nie jeźdzą przepisowo… co nieco utrudnia mi to życie 😛 Wiadomo co innego w korku – rządzę. Chciałbym zmienić wydech na sportowy nie wiem czy tecnigas e nox będzie odpowiedni? Co jeszcze w miarę tanim kosztem mogę zrobić, aby poprawić nieco osiągi i kulturę pracy silnika? Wydech to nie tania sprawa, ale w 2T zauważalnie poprawi osiągi, zmiana przedniej zębatki również coś może dać? Może zastosowanie np. innego filtru powietrza, innej świecy np. irydowej. Wydech z tego wszystkiego będzie najdroższą sprawą, a na pozostałych elementach chcę nieco zaoszczędzić ewentualnie pozostanę przy samym wydechu. Nie chce też nadmiernie żyłować jednostki napędowej. Tuning w miarę rozsądny. A jeżeli już tnę koszta, to chciałbym prosić kolegów i koleżanki z skuterowo o pomoc przy dłubaniu w Keeway’u. Niestety jestem w tych sprawach zielony, ale odwdzięczę się! Wolę odpalić dobry $ naszych ludziom z skuterowo niż jakiś partaczom, naciągaczom, pseudo mechanikom 😉

    Zviezda
    #68202
    Zdjęcie profilowe Fubu2PL
    Fubu2PL
    Użytkownik
    • Postów: 593

    Filtr powietrza – może
    Świeca irydowa – raczej nie potrzebna
    Wydech – w 2t ooo tak ale ile masz do wydania bo na serie i pół serie i lekkie sport polecam LeoVince ZX
    Zębatka-ależ oczywiście tylko jaka 17 zębowa czy inna

    #68205
    Zdjęcie profilowe barteklodz
    barteklodz
    Użytkownik
    • Postów: 783

    dobrej klasy kompletny wydech i gaźnik 17mm wystarczą na początek.
    zębatki zostaw na później, ewentualnie przednią się dobierze jeśli będą biegi za krótkie

    Kymco B&W 170
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Odkryj Stylowe Jeansy Motocyklowe City Nomad

    Polska marka, polska produkcja! Zero kompromisów. Najwyższa jakość i zaawansowane technologie. Wykonane z użyciem włókien 100% DuPont™ Kevlar®. Komplet certyfikowanych protektorów SAS-TEC® z regulacją położenia. Dopasowany krój i nowoczesny design. Poczuj styl, bezpieczeństwo i komfort!
    #68208
    Zdjęcie profilowe Fubu2PL
    Fubu2PL
    Użytkownik
    • Postów: 593

    W Keeway-u TX na 1 biegu można jechać 20km/h więc to szybko i gaznik 12-16 wystarczy a wydech LeoVince ZX na 1/4 tuningu starczy

    #68210
    Zdjęcie profilowe Zviezda
    Zviezda
    Użytkownik
    • Postów: 93

    Ile mam do wydania? 700, 500zł nawet i 1000zł jeżeli jest sens. Ale im mniej tym lepiej! 😉 LeoVince ZX na pewno ten wydech? Trzeba było by bawić się w przerabianie go i mocowanie. Bo zupełnie inaczej jest mocowany niż oryginalny.

    Zviezda
    #68350
    Zdjęcie profilowe Zviezda
    Zviezda
    Użytkownik
    • Postów: 93

    Pomoże ktoś czy mam dać zarobić warsztatowi? 😛

    Zviezda
    #68352
    Zdjęcie profilowe barteklodz
    barteklodz
    Użytkownik
    • Postów: 783

    Fubu2PL napisał:

    gaznik 12-16 wystarczy

    …do zatarcia cylindra

    zbieraj na yasuni i większy gaźnik.

    Kymco B&W 170
Oglądasz 7 postów - 1 przez 7 (z 7 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie