Tuning keeway tx 50

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Tuning Tuning keeway tx 50

Ten temat zawiera 6 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat 6 lata, 10 miesiące temu.

Oglądasz 7 postów - 1 przez 7 (z 7 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #152497 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe belebele
    belebele
    Użytkownik
    • Postów: 258

    Hej 🙂
    Kupuje keewaya tx 50 (z kopią am6)
    Moto ma przytarty cylek, więc pomyślałem czy nie wstawić przy okazji czegoś większego zamiast robić szlif tego…
    Myślałem o tej malinie pseudo 90ccm+jakiś dobry tłok. Co o tym myślicie?
    No i co muszę wymieniać razem z tym? Martwie się głównie o wał, bo ten chciałbym zostawić w spokoju… Czy jeśli włożył bym taki cylek+ wydech spawak (ew coś innego)+gaźnik zdało by to egzamin?
    Nie chcę kręcić go do nie wiadomo jakich obrotów… Zależy mi głownie na tym, żebym mógł utrzymywać z pasażerką realną prędkość ~80km/h bez zarzynania silnika. No i jasne, że czasem fajnie było by odkręcić, ale to naprawdę okazjonalnie 🙂
    Jest szansa żebym zamknął się w kwocie 700-800zł? Części mogą być używane 🙂

    Ps. Jeśli nie ten cylek to może power force?

    #152505 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe MrBorys15
    MrBorys15
    Użytkownik
    • Postów: 86

    może ci się wał rozlecieć

    Toros Fresco
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.
    #152511 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 556

    wał i łożyska wału to ci raczej na pewno nie wytrzyma cylindra 90.

    ~80 km/h bez zarzynania silnika przy standardowych przełożeniach to będzie ci ciężko bo to prawie koniec obrotomierza.

    Przemysl sprawe bo 80km/hna czyms takim. Do tego w dwie osoby (czyli blisko dopuszczalnej granicy obciążenia ramy…i sie może okazać że to cudo nie zahamuje

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #152514 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe belebele
    belebele
    Użytkownik
    • Postów: 258

    O hamulce się nie martwcie 🙂
    To 90ccm to realne 70-parę…
    Ale tak zastanawiam się… Gdybym teraz włożył tylko cylek, powiedzmy ten power force za 400zl (może poszukam jakiejś innej 70ccm do szlifu za grosze) i resztę zostawił, zdało by to egzamin?
    Wiem, ze w wydech i tak zainwestuje po jakimś czasie… Tylko czy opłaca się robić komin pod 50ccm
    Przełożenia oczywiście zmienię 😉
    Napęd i tak jest do wymiany…
    Gdyby teraz włożyć tylko cyl nie licząc na osiągi, a po jakimś czasie włożyć komin i gaznik?
    Nie chciał bym inwestować w cylek 50ccm jesli okazało by się ze bede po jakimś czasie zmieniał go na coś większego…
    Wiem, ze am6 ma duży potencjał, ale niestety nie wiem z jakiego setupu ile można osiągnąć…
    Wiem, ze w wydech i tak zainwestuje po jakimś czasie. Tylko czy opłaca się inwestować w wydech pod 50ccm, jesli odrazu bede mógł wkładać coś do 70?

    #152531 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 556

    belebele napisał:

    O hamulce się nie martwcie 🙂

    boooo? Nie zamierzasz hamować?

    nie wiem co wymyślasz za cylinder 90 jeżeli ma realnie 70? Wiec mów o 70tce.
    Są wydechy dające rade na serii i 70tkach.
    Ja myśle tak – zaczniesz, dziadować, oszczędzać, kombinować… zapłacisz na końcu 2x.

    Przecież jak włożysz cylinder to nie ma bata – bedziesz cisnął do końca. Jak bedzie zły wydech i za mało wydajny gaźnik to szybko sobie kupisz następny cylinder, jak ci strzeli wał to sobie szukaj nowego silnika…

    Wg mnie – nie rób nic i odkładaj kase. A potem zrób kompleksowo jak należy.

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Garaż BMW pełen motocykli gotowych do odbioru.

    W ofercie Garaż BMW odnajdziesz fabrycznie nowy bądź używany motocykl w doskonałym stanie. Wejdź i sprawdź jak blisko jest Twój wymarzony motocykl BMW. Skorzystaj z atrakcyjnego finansowania w programie BMW 3asy ride
    #152537 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe belebele
    belebele
    Użytkownik
    • Postów: 258

    Czyli proponujesz najpierw zrobić to na cylindrze 50, a potem ew inwestować w 70?
    Mógłbym teraz zrobić ta 50 i wkładać czesci które zgraja się z 70 🙂
    Poprostu troche szkoda było mi wkładać te 200zl w 50ccm, jeśli mogłem dokładać i zrobić 70…
    Ale jeszcze zobaczę 🙂
    Dzięki za pomoc

    #152556 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 556

    No właśnie, szkoda kasy wkładac w 50 żeby wkładac w 70 zaraz.
    Chiński wał od 50 powinien z 70 pochodzić swobodnie (o ile zadbasz o dobre łozyska) ale na pewno nie z 80-90bo to już loteria i raczej proszenie sie o kłopoty i wydatki

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
Oglądasz 7 postów - 1 przez 7 (z 7 łącznie)
Odpowiedz do: Tuning keeway tx 50
Informacje o Tobie: