Tuning Keeway RY 6

Siemka. Nie znam się za bardzo na tuningu skuterów, więc może wy mi pomorzecie. Chciałem zapytać co mógłbym wymienić w skuterze Keeway RY6( jest jak fabryczny). Chodzi mi o wizualny i troszke mechaniczny. Tak do 700 zł :D

starczy na ładny wydech, wariator i naklejki na koła

A jest odblokowany twój skut? Jeśli założysz sportowy wydech to licz się z tym, że moment obrotowy przeniesie się na nieco wyższe obroty i od tych wyższych obrotów twój silnik będzie "ciągnął", co za tym idzie większe spalanie, będzie się mocniej nagrzewał i krótsza żywotność (nie wspominając o tym, że będzie głośniejszy^^). Proponowałbym wymienić gaźnik (choć spalanie też ciutke wzrośnie^^), cylek na troszke większy, kupić dobrą głowicę, żeby odciążyć trochę pracę łożysk no i kupić dobry tłok pod ten nieco większy cylek, żeby to miało ręce i nogi. Możesz jeszcze pobawić się z napędem, choć producent raczej wiedział co robi i tak wyregulował, żeby było perfekt. A jaki masz przebieg

1100 km mam i jest odblokowany.

@Up czyli wydechu raczej nie kupować tak?

Kupować gaźnik i większy cylinder z głowicą do seryjnego wydechu to strata kasy.Poza tym, do 2T jest kilka klas cylków (mówię o markowych częściach) Kolejność w 2T to najpierw wydech, pytanie, ile chcesz osiągnąć.Nie zapominaj, że i napęd trzeba wyregulować.Osobiście bym wziął wydeszek, wariator, twardsza sprężyna (koniecznie) i jakieś rolki.

Ok dzięki a coś z wizualnego ?

no niestety.w tej kalkulacji naklejki na koła zamienione zostały na sprężynę centralną :)

no, ale żeby kręcić cały czas w przedziale tych wyższych obrotów to wtedy cylek będzie dostawał po dupie, tak samo wał, łożyska, tłok, itd, gorsze chłodzenie, bo silnik nie będzie przystosowany do kręcenia takich wysokich obrotów non stop. Jeśli nie chcesz uzyskiwac 100% mocy z tego silnika kupujesz/zostawiasz wydech standardowy