tuning keeway focus… wydech kupiony ale…

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #274575
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Mam Keeway’a już kilka lat ale dopiero teraz zainteresowałem się tuningiem… nie wiem kompletnie od czego zacząć… Chciałbym żeby ktoś napisał mi jakie części najlepiej kupić żeby razem dobrze chodziły, żeby go dobrze podrasować:-D i prosiłbym żeby ktoś napisać kolejność kupowania tych części… Z GÓRY DZIĘKI…

    #274576
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Ile masz na to kasy? Wsadź wydech (około 500zł) i wariator (ok. 300zł) Wydech yasuni z. laser x-pro, tecnigas next-r. Wariator malossi multiwar, malossi mhr, hebo ng.

    #274577
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    A jeśli chciałbym dokupić później jakiś cylinder 70cc np: polini sport to na tych częściach będzie wszystko grało czy wydech i wariatora trzeba będzie zmienić??

    #274578
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    yyy Najpierw kup Laser Xpro i wariator jaki chcesz 🙂 Któryś z trójcy 😛 Jak będziesz miał te 2 części i wyregulowany skuter to później jak dasz cylinder 70ccm to będzie wszystko dobrze:)

    #274579
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    A jeśli chodzi o wał… jak kupie cylinder 70cc to co z wałem?? ❓

    #274580
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Jeżeli kupisz 70cm Sporta to wystarczy wymienić łożyska na wale… najlepiej te najlepsze (ok.100zł)

    #274581
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Słusznie wał wymienia się na końcu co zresztą jest niekonieczne. Prędzej łożyska co powiedział przedmowca 🙂

    #274582
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    ok… dzięki.. 🙂 A jeszcze jedno… Czy jest różnica czy kupie tani filtr stożkowy czy drogi? Jaki polecacie??

    #274583
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Różnica jest i to spora. Polecałbym raczej dobry filtr gąbkowy z osłoną typu Polini Air Box.Dużo lepszy dla silnika niż normalny stożek ,bo nie zbiera tyle syfu. Podsumowując o ile chcesz dobry stożek bierz droższy model dobrych firm tuningowych.Te kilkadziesiąt złotych różnicy w cenie zwróci Ci się w niedługim czasie. 😉

    #274584
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Na twoim miejscu bym nie myślał teraz o filtrze stożkowym poniewaz on ci tera nic nie da. Filtr kupuje się wtedy gdy trzeba więcej powietrza na przykład przy nowym cylku. Biedzie ci więcej tylko pali i będzie ci go ciężko wyregulować. Odpuść sobie teraz stożek. Najpierw wydech i wariator 🙂

    #274585
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    ok dzięki… a jeśli chodzi o sprzęgło?? Czasem nie muszę go kupić jak wymienić wydech i wariator??

    #274586
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Sprzęgło nie jest na razie obowiązkowe. Wymień je na samym końcu, kiedy będziesz miał cylinder, wariator i wydech.

    #274587
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    wariator trzeba jakoś docierać czy można od razy maksa daważ??

    [ Dodano: 2008-07-27, 14:01 ]
    napiszcie jaki jest najlepszy wario i wydech…

    #274588
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    wariatora się nie dociera 🙂

    najlepsze części przecież już ci Podly napisać

    #274589
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    No tak… ale które z nich są najlepsze??

    #274590
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Kolejno??? Kup ksiłęke o 2T tuning itp.
    Tu jest dobry artykuł http://www.zipp.pl/klub.php?cat=47&dokument=73

    #274591
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    ja mam na razie wariator speed control i lasera x-pro po dobrej regulacji powinien ci koło 85km/h latać spokojnie

    #274592
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    to mi teraz bez żadnego tuningu tylko bez blokad jedzie 70-75 km/h… to ile ci dało km/h??

    #274593
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    mój jeździć 65 realne nie licznikowe czyli 20km/h

    #274594
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    a licznikowe ile było??
    licznik analogowy czy cyfrowy?

    #274595
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    licznikowe 66km/h
    cyfrowy, ale różnie mają te liczniki

    #274596
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Kupiłem już tłumik tecnigas next r, założyłem go zmieniłem rolki na te które były razem z nim bo na moich starych wluk? się gorzej niż na starym tłumiku i mam problem… od 0-ok 20km/h motorek wychodzi na obroty, ale żeby ruszyć trzeba chwile poczekaż :-/ … od 20- ok 45km/h nie słychać wzrostu obrotów i motorek strasznie długo dochodzi do tej prędkości 👿 … od 50- 75km/h czuć zajebiste przyśpieszenie i wzrost obrotów i dostaje kopa jak nigdy wcześniej. :mrgreen: .. co jest grane?? proszę o propozycje…

    #274597
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Lopez napisał:

    Kupiłem już tłumik tecnigas next r, założyłem go zmieniłem rolki na te które były razem z nim bo na moich starych wlukł się gorzej niż na starym tłumiku i mam problem… od 0-ok 20km/h motorek wychodzi na obroty, ale żeby ruszyć trzeba chwile poczekać :-/ … od 20- ok 45km/h nie słychać wzrostu obrotów i motorek strasznie długo dochodzi do tej prędkości 👿 … od 50- 75km/h czuć zajebiste przyśpieszenie i wzrost obrotów i dostaje kopa jak nigdy wcześniej. :mrgreen: .. co jest grane?? proszę o propozycje…

    Wymień rolki, w??? o jakieś 1gr lżejsze od starych bo te w zestawie nie zawsze są takie. Wymień sprężynę centralną nie będziesz miał muła przy starcie pierwsze 2 sekundy i powinno był ok, może jeszcze sprężynki sprzęgła coś pomogę.

    #274598
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    ok ale teraz doradę jaką tą sprężynę centralną, sprężynki sprzęgła i rolki… sprzęgło mam jeszcze seryjne i wariator ale za jakie 2 tygodnie zmieńie wario… doradę coś

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button