Tuning i wymiana części eksploatacyjnych 2T

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #660414 Reply
    Littlespy
    Uczestnik
    • 27
    • Postów: 89
    • Postów: 116

    Witam mam skuter TGB Tryton 50, czy jak kto woli tgb 101r 50. Przykładam się do wymiany części eksploatacyjnych takich jak pasek sprzęgło i wariator. Skuter ma przejechane 10tys km a z tych 3 rzeczy wymieniałem tylko pasek. I teraz pytanie: co się oprócz tego wymienia w typ układzie? czy przeciwtalerz wariatora też wymieniać? a korektor momentu? Bo nie znam się na tym za bardzo. Przy okazji chciałem tam włożyć jakieś lepsze części tuningowe. I wiem przyrost osiągów to głównie wydech i cylinder ale jak to wymieniam to przy okazji chciałem wsadzić coś lepszego.

    #660438 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 385
    • Postów: 21 440

    wariator nie jest częścią eksploatacyjną a zużyciu w nim to ulegają głownie rolki – sam wariator raczej sie nie zużywa (nie po 10 kkm).
    W korzektorze można przegrząc sprezyna i on wtedy traci własciwości (miekknie). Ale jeżeli nic sie nie dzieje to nie ma takiej potrzeby

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

Wyświetla 1 wpisy z $
Odpowiedz na: Tuning i wymiana części eksploatacyjnych 2T
Twoje informacje:




Back to top button