Tuning Hondy

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
    Patrykolass
    Użytkownik
    • 2
    • 26Postów:

Hejka!
    Jestem tu nowy a potrzebuję pomocy. Chciałbym swoją hondę x8r-x 50ccm 2002r. troche ulepszyć wewnątrz, aby miała lepsze osiągi, przyspieszenie.Jestem mechanikiem początkującym więc jak przeczytałem IV części tuningu to zdziwiłem się że mały błąd w zmianie rolek i sprężynek może zrobić duże konsekwencje i nie chce sam do tego się zabierać.Moja laska posiada tłumik sportowy firmy Polini, nowy cylinder, pierścienie, tłok. Mam również jeszcze pytanie do innych osób które mają hondę x8r: czy wszystkie te Hondy na początku jak się rusza maja przez 2 sek. niskie obroty a potem wchodzą w wysokie??

Patrykolass
    Użytkownik
    • 2
    • 26Postów:

Chciałbym abyście powiedzieli co mam wymienić. z góry dzieki

grocik
    Użytkownik
    • 5
    • 310Postów:

Wariator masz seryjny? Czego oczekujesz od sprzętu? :mrgreen:

Vezyr
    Użytkownik
    • 18
    • 2 406Postów:

Cylinder 50ccm rozumiem?Może być tak, że już przy sportowym wydechu sprężyna centralna troszkę nie wyrabia i lekko muli start, do tego mogą być ciut źle dobrane rolki-i masz gotowego muła na starcie 😀 Poza tym, nieraz po wymianie wydechu trzeba zmienić dyszę na większą.Jeśli chcesz przyśpieszenie, to kup wario i najsłabszą np.z gamy Hebo sprężynę centralną-przy wariatorze i wydechu to już będzie konieczna.

Patrykolass
    Użytkownik
    • 2
    • 26Postów:

Mam Honde x8r-x 50ccm 2002r. tłumik sportowy polini i mam jescze pytanie do Vezyr’a o tą sprężynkę centralną to na allegro piszą +1000,2000 czy prawda jest że im większa ta liczba to większe przyspieszenie?? Czy warto wymienić sprzęgło i dzwon sprzęgła ?? co one daja?? Mam jeszcze jeden kłopot: codziennie rano jak odpalam skuter to strasznie na początku dymi?? czy to tak może być?? może to wina gaźnika

Vezyr
    Użytkownik
    • 18
    • 2 406Postów: