Tuning chińskiego 4T

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery Tuning chińskiego 4T

Ten temat zawiera 24 odpowiedzi, ma 7 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe ZOW ZOW 1 tygodni temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 25 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #666879
    Zdjęcie profilowe MegaRysiu9
    MegaRysiu9
    Użytkownik
    • Postów: 1

    Witam, posiadam chiński skuter (baotian bt49qt-6) 4t. Planuje mały tuning a mianowicie:

    Cylinder, głowica tłok wał 72cc (47mm)
    Wariator sportowy wm motor
    Rolki 7g
    Sprzęgło sportowe
    Dzwon sprzęgła sportowy, z dodatkowym chłodzeniem
    Gaźnik odblokowany z dużą przepustnicą 18mm

    I stąd moje pytanie: jakie sprężynki sprzęgła i sprężyna centralna? Niebieska centralna (+1000obr) i żółte sprężynki (+1500obr) będzie git?

    Mati
    #666882
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 17 866

    to tylko wróżka wie. i tylko wróżka wie co sprezynie robi że jest niebieska lub żółta i w w stosunku do czego jest te +1000

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    SŁONECZNA OFERTA SUZUKI

    AdvertisementStreet czy Adventure? Teraz w tej samej cenie!
    #666886
    Zdjęcie profilowe Rider
    Rider
    Użytkownik
    • Postów: 391

    Ja też wtrącę swoje 3 grosze 😉 A więc do tej pojemności wału zmieniać nie musisz ( chyba , że jest na wykończeniu ) , bo seryjne wały w 4t spokojnie 90 cc wytrzymują. Gaźnika też nie musisz zmieniać . Wystarczy , że odblokujesz seryjny i dyszę na większą zmienisz . Już zaoszczędziłeś kilka groszy. Co do wariatora , to nie kupuj wm motor . Podobno pękają . Top racing SV1 powinien Cię zadowolić a jeżeli nie, to szukaj wariatorów malossi / s6/ polini itp. Odpowiedniej wagi rolek nie odgadniesz więc będziesz potrzebował kilka kompletów ( Do wspomnianego wyżej Top Racing dodają 3 komplety rolek , jakby co ). A w stosunku do sprężynek i sprężyny centralnej to jestem tego samego zdania co Moderator . Rozpisałem się ale mam nadzieję , że chociaż trochę pomogłem 🙂

    Gerard Furmanek
    #666905
    Zdjęcie profilowe Dziadek_z_Kielc
    Dziadek_z_Kielc
    Użytkownik
    • Postów: 175

    Wróż wie, jeżeli już. Równouprawnienie przecież mamy. Wał wystarczy seria, ważne, aby był bez luzów, rolki 5,8 grama pod taki garnek 47mm wraz z głowicą, gaźnik 18 mm z pompką przyśpieszającą, dysza #90, reszta gratów OK. WM nie jest taki zły (pochodna Koso). Pękały blachy oporowe rolek wariatora, a nie same wariatory (sic!). Wystarczyło na blachę z serii 50 ccm podmienić. Żadna filozofia. Tuleja wariatora również powinna być zapodana z serii 50 ccm. Działa to prawidłowo. I kiedy to było. Ha! Tuningowa jest krótsza o 0,5 mm i zwyczajnie mieli pasek napędowy o bendiks rozrusznika na seryjnej sprężynie centralnej, a tuż przy zamykaniu budzika na kierowniku. Centralna +1000 też ujdzie, zwłaszcza przy sprzęgle WM (Koso) z nieco większą powierzchnią okładzin względem serii 50 ccm. I wówczas rolki 7 gram mogą się przydać. Pasek napędowy seria wydoli do maksymalnie 4 tysiączków przebiegu. Moduł CDI WM, wydech tuningowy WM. I to jedzie i za tak małe pieniądze. Mnie styka. I’m happy.

    Ej, no, nie mam już do was wszystkich siły. Poważnie. 😛
    #667179
    Zdjęcie profilowe Kiler
    Kiler
    Użytkownik
    • Postów: 218

    Podepne się
    Czy do 72cc można by było zamontować jakiś większy gaźnik niż seria ?

     
    Czytaj
    REKLAMA

    UNIWERSALNE KUFRY BOCZNE. KOMPLET ZA 529,00 zł. Darmowa wysyłka

    Uniwersalne motocyklowe kufry boczne ADV wraz ze stelażami w zestawie. Wykonane z lekkiego, wytrzymałego i odpornego na uderzenia polipropylenu. Posiadają elementy odblaskowe. Zamykane na zamek. Dwa kluczyki w komplecie. Wysyłka w 24h.
    #667181
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 17 866

    przecież wyżej masz odpowiedź

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #667200
    Zdjęcie profilowe Kiler
    Kiler
    Użytkownik
    • Postów: 218

    Przecie 18mm to seria jest myślałem o gaźniku pokroju pd 24

    #667201
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 17 866

    18mm to seria w 50cm 4T???? jak 19mm to juz spory gaznik w zdrowo podkreconym 2T?

    chyba nie tu mierzysz

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #667211
    Zdjęcie profilowe Dziadek_z_Kielc
    Dziadek_z_Kielc
    Użytkownik
    • Postów: 175

    Seria małego 4T GY6 QMA/QMB 139 50 ccm, ma średnicę gardzieli gaźnika 16 lub 18 mm. No. Dysze główne odpowiednio: #72 lub #82 (warunkowo #85). Ten typ 4T tak już ma i to przy takiej zwykłej serii. Ewenement? A skąd. Można jednak pójść nieco dalej z tym. A jak. Można zastosować gaźnikowe perturbacje z gaziorem PD24J (i odpowiednią dyszą główną ku temu), ale należy dobrać ku temu odpowiedni filtr powietrza (np: przeróbka filtra powietrza z ^malara^), garnek w okolicach 47… 50 mm (72… 80 ccm), głowicę z powiększonymi zaworami (rodem z GY6 125) oraz króciec dolotu 24 mm (GY6 125). I luźny wydech wolnymi środkami finansowymi. Zatem… wszystko można. );

    Ej, no, nie mam już do was wszystkich siły. Poważnie. 😛
    #667220
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 17 866

    te co ja miałem w ręku to były 12mm gaźniki z 50cm dlatego sie tak zdziwiłem – ale fakt że to nie były membrany z 4T tylko z 2T bo tuningi małego 4T uważam za kompletny bezsens

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 25 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie