Tuning CBR 125r gaźnik

Będę tuningować swoją CBR z jakiś czas. Część rzeczy już mam ustalone co będę robił a mianowicie:
-Cylinder athena 170ccm (166.4 dokładnie)
(A może 180 malossi od wersji na wtrysku jeśli jest taki sam?)
-Przelotowy wydech akrapovic i przerobiony kolektor (już mam założony)
-Filtr stożkowy (poprzedni właściciel ch***wo “przerobił” oryginalną puszkę i nie chce jej zostawiać dlatego)

  • większy gaźnik i tu zastanawiałem się nad Mikuni bst 34 i pytanie czy warto taki gaźnik bo cena to w granicach 800zł czy coś tańszego “mniej firmowego” a może polecicie zupełnie inny gaźnik?
    Czytałem kiedyś o głowicach od CBR 150 z 4 zaworami co by mi bardzo pasowało ale jednak nie mogę nic takie znaleźć wiecie coś na ten temat?
    Macie jeszcze jakieś pomysły co w nim zrobić?
    Chce wyciągnąć jak najwięcej mocy z niej. Żywotność jeśli będzie w granicach 20tys km to mi wystarczy.
    Nad sensem nie ma co się rozwodzić bo wiem że lepiej kupić większy motocykl ale chcę mieć 125 którą będę sobie mógł też czasem pojeździć i żeby miało to jakieś sensowne odejście a będzie tym jeździć osoba na kat B która nie chce robić prawka na motocykl więc potrzebuje właśnie taki kompromis jako mój 2 motocykl.