Barton Fighter – tuning.

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Tuning Barton Fighter – tuning.

Ten temat zawiera 22 odpowiedzi, ma 5 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe reqq reqq 5 lata, 7 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 23 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #168863
    Zdjęcie profilowe reqq
    reqq
    Użytkownik
    • Postów: 45

    Witam.
    Założyłem cylinder 72ccm i co mogę jeszcze zmienić żeby w pełni wykorzystać jego moc. Czy poniesienie iglicy coś da ? I jeszcze jadąc na 4 biegu wkręca się on tylko do 9 tyś. obr. a czuje że może się jeszcze wyżej wkręcić tak jakby nie dostawał paliwa. Z góry dziękuje za pomoc i odpowiedzi.

    #168865
    Zdjęcie profilowe michalek510
    michalek510
    Użytkownik
    • Postów: 60

    Jakie masz zębatki?

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Kup motocykl Triumph i zyskaj do 25%

    Wyprzedaż Triumph w ramach akcji Używany Gwarantowany. Skontaktuj się z autoryzowanym dealerem i kup sprawdzony motocykl z niewielkim przebiegiem bez ryzyka. Skorzystaj także ze specjalnych rabatów w ramach wyprzedaży nowych motocykli z rocznika 2019.
    #168866
    Zdjęcie profilowe Kristop
    Kristop
    Użytkownik
    • Postów: 1 162

    Jak wyżej + co tam powymieniałeś?

    #168867
    Zdjęcie profilowe reqq
    reqq
    Użytkownik
    • Postów: 45

    Zębatkę na 14z no i cylinder na 72ccm i tyle wszystko inne orginalne.

    #168869
    Zdjęcie profilowe reqq
    reqq
    Użytkownik
    • Postów: 45

    A zębatka na tyle jest fabryczna chyba 48z niepamiętak ile tam było dokładnie.
    Świeca ma zabarwienie takie jakie mieć powinno zawory były regulowane przy wymianie ssący 0.05 i wydechowy 0.07

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Torba motocyklowa Junak. Kup teraz

    Jesteś fanem marki Junak i szukasz uniwersalnej torby, którą możesz zabierać ze sobą wszędzie gdzie tylko zechcesz.
    #168871
    Zdjęcie profilowe Kristop
    Kristop
    Użytkownik
    • Postów: 1 162

    Bez głowicy czy z?

    #168873
    Zdjęcie profilowe reqq
    reqq
    Użytkownik
    • Postów: 45

    Z głowicą która ma powiększone zawory.

    #168874
    Zdjęcie profilowe Kristop
    Kristop
    Użytkownik
    • Postów: 1 162

    A to spoko. Jak znaki na rozrządzie się zgadzają (czyli dobrze ustawiony) to n ic z nim nie zdziałasz więcej. Chyba że masz super ruszanie to daj jeszcze większą zębatkę na vmax;)

    #168875
    Zdjęcie profilowe reqq
    reqq
    Użytkownik
    • Postów: 45

    Rozrząd dobrze ustawiony tek korek ładnie sie pokrywa ze znakiem T i na głowicy znak zębatki z tym wyszczerbieniem długo siedzialem w necie żeby to dobrze ustawić ale jeszcze czy dać większą dysze bo teraz jest podejrzewam że 75 to tak z 80 albo 85 dam . A i czy iglice podnosić czy niema konieczności ?

    #168876
    Zdjęcie profilowe Kristop
    Kristop
    Użytkownik
    • Postów: 1 162

    No nie wiem, jak szybko się grzeje to możesz wstawić 80. Ja jeździłem na 75 ale w końcu przygrzałem go i teraz mam 80:)
    +
    To zależy od konkretnego silnika, każdy może inaczej chodzić.
    Iglicy nie podnoś jak dysze dajesz, choć na próbę możesz podnieść i wyregulować go, zobaczysz jak chodzi.
    +
    Choć tak jak ci mówię, jak wszystko dobrze ustawione to więcej nie wymodzisz;)

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 23 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie