Barton Fighter - tuning.
Tagi: barton, Barton Fighter, fighter, tuning
- This topic has 22 odpowiedzi, 5 głosów, and was last updated 6 years, 7 months temu by
reqq.
- AutorWpisy
-
- 20 czerwca 2014 dnia 12:45 #168863
Witam.
Założyłem cylinder 72ccm i co mogę jeszcze zmienić żeby w pełni wykorzystać jego moc. Czy poniesienie iglicy coś da ? I jeszcze jadąc na 4 biegu wkręca się on tylko do 9 tyś. obr. a czuje że może się jeszcze wyżej wkręcić tak jakby nie dostawał paliwa. Z góry dziękuje za pomoc i odpowiedzi. - 20 czerwca 2014 dnia 14:25 #168865
Jakie masz zębatki?
- 20 czerwca 2014 dnia 14:48 #168866
Jak wyżej + co tam powymieniałeś?
- 20 czerwca 2014 dnia 14:52 #168867
Zębatkę na 14z no i cylinder na 72ccm i tyle wszystko inne orginalne.
- 20 czerwca 2014 dnia 14:54 #168869
A zębatka na tyle jest fabryczna chyba 48z niepamiętak ile tam było dokładnie.
Świeca ma zabarwienie takie jakie mieć powinno zawory były regulowane przy wymianie ssący 0.05 i wydechowy 0.07 - 20 czerwca 2014 dnia 14:55 #168871
Bez głowicy czy z?
- 20 czerwca 2014 dnia 14:59 #168873
Z głowicą która ma powiększone zawory.
- 20 czerwca 2014 dnia 15:02 #168874
A to spoko. Jak znaki na rozrządzie się zgadzają (czyli dobrze ustawiony) to n ic z nim nie zdziałasz więcej. Chyba że masz super ruszanie to daj jeszcze większą zębatkę na vmax;)
- 20 czerwca 2014 dnia 15:06 #168875
Rozrząd dobrze ustawiony tek korek ładnie sie pokrywa ze znakiem T i na głowicy znak zębatki z tym wyszczerbieniem długo siedzialem w necie żeby to dobrze ustawić ale jeszcze czy dać większą dysze bo teraz jest podejrzewam że 75 to tak z 80 albo 85 dam . A i czy iglice podnosić czy niema konieczności ?
- 20 czerwca 2014 dnia 15:12 #168876
No nie wiem, jak szybko się grzeje to możesz wstawić 80. Ja jeździłem na 75 ale w końcu przygrzałem go i teraz mam 80:)
+
To zależy od konkretnego silnika, każdy może inaczej chodzić.
Iglicy nie podnoś jak dysze dajesz, choć na próbę możesz podnieść i wyregulować go, zobaczysz jak chodzi.
+
Choć tak jak ci mówię, jak wszystko dobrze ustawione to więcej nie wymodzisz;) - 20 czerwca 2014 dnia 15:15 #168877
No grzać to on sie dosyć szybko grzeje zakupie dysze 80 i 85 i zobaczę wkońcu to niewielki koszt. A silnik to 139fmb więc chłodzony powietrzem.
- 25 czerwca 2014 dnia 11:00 #169240
Witam. Nie chciałem zakładać już nowego tematu więc napisze tu : Otóż mam cylinder 72 zębatki 14/48 i Barton leci tylko 70km/h przy 9tyś. obr. a na 50 z tymi samymi zębatkami leciał po 75km/h i wyciagał do 10 tyś. obr. oba wyniki mierzone GPS. Teraz to on na 4 ma dużo siły i szybko osiąga te 70km/h więc w czym tkwi problem czy założyć mu zębatkę z przodu 15. Czy to może być wina że dostaje za mało paliwa przy 9tyś.obr i niechce sie dalej wkręcić
- 25 czerwca 2014 dnia 11:06 #169244
Hmm, a kranik czysty? Sprawdź, może jakiś syf się dostał na siatkę;)
Kolor świecy w porządku? Przejedź z 5km na full czwórce (chyba że na dotarciu;))
+
A właśnie, dotarty już?;)
+
Jak na wszystkie odpowiedzi odp brzmi tak, to zostaje tylko zębatka 9tylko nie szalej żebyś muła nie stworzył;)) - 25 czerwca 2014 dnia 11:14 #169245
Właśnie go docieram już prawie mam 300km więc postanowiłem go sprawdzić i przydusić, kranik jest czysty tak samo jak filtr paliwa, kolor świecy idealny.
- 25 czerwca 2014 dnia 11:15 #169246
z tą zębatką to założe tylko o 1z większą.
- 25 czerwca 2014 dnia 13:51 #169266
Ale czemu on teraz jedzie wolniej niż na serii ?
- 25 czerwca 2014 dnia 16:02 #169275
reqq, mam ten sam problem. w piatek ide wymienic dysze tylko nie mam pojecia jaki rozmiar. pod 72cm3 ?
- 25 czerwca 2014 dnia 16:08 #169277
Załóż o 5 większą od orginalnej jaką masz w gaźniku tam bedzie jej rozmiar napisany i taka powinna wystarczyć.U mnie to ja niewiem albo obrotomierz zaniża obroty bo on jak jade te 70km/h to już ryczy i chyba zmienie zębatke na 15 a ty jaką masz zębatke na przodzie?
- 25 czerwca 2014 dnia 16:09 #169279
i jaki ty masz v max ?
- 25 czerwca 2014 dnia 16:15 #169280
na seri 70-75 a teraz spadl do 60-65 a powinien zapierdalac… kupie 80 i 85 i metodą prób i błedów, tyle że ja jeszcze na dotarciu go mam bo cylek wymienilem przedwczoraj.
- 25 czerwca 2014 dnia 17:52 #169287
to jak zmienisz tą dysze to daj znać jak ci on idzie.
- 25 czerwca 2014 dnia 21:11 #169315
Anonim
Nieaktywny- Postów: 398
Na dotarciu sprawdzałeś v-max?, ciekawe ile razy jechałeś te 65-70km/h. docierasz do 500-600km a potem możesz kombinować;)
*
Ja dosłownie może dwa razy miałem 70-80km/h na 110/125 i teraz ładnie leci, dysza raczej nic dużo nieda
*
Zębatka coś daje;), sprawdź może kompresje jak będziesz miał okazje lub może ci się sprzęgło rozregulowuje i ciągle łapie na wysokich obrotach (bo spotkałem się z czymś takim, sprawdzić nie zaszkodzi;) ) - 26 czerwca 2014 dnia 06:30 #169326
Sprzęgło jest dobrze wyregulowane kompresje sprawdzałem palcem i jest dobra zajrze jeszcze raz do zaworów bo wtedy to ich ustawiałem na oko a teraz już ustawie szczelinomierzem a jak to nic nie da to tylko zębatka większa.
-
- AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.