Tuning Aerox

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #652347 Reply
    Witek223
    Uczestnik
    • 2
    • Postów: 3
    • Postów: 5

    Witam wszystkich chciałbym chciałbym zapytać was i tuning aeroxa mam go już 6 lat i już trochę ma mało mocy czytałem o cylindrze big bore i moje pytanie kto by mógł mi ułożyć jakie czesci pod ten cylinder chodzi mi o duże przyspieszenie i w miarę v/max

    #652348 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 265
    • Postów: 21 320

    big bore?? masz 4-5 tys do położenia na to?

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #652350 Reply
    Witek223
    Uczestnik
    • 2
    • Postów: 3
    • Postów: 5

    Mam spokojnie tylko nie chce tego wydać chodzi mi o części które mogę kupić i motor pojedzie tak 110 120km/h i będę mógł m tych częściach jeździć na codzień znajdzie się coś w miarę rozsądnych cenach mianowicie tak 2k

    #652351 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 265
    • Postów: 21 320

    nie

    #652356 Reply
    Witek223
    Uczestnik
    • 2
    • Postów: 3
    • Postów: 5

    To możesz mi wypisac jakie czesci żeby osiągnąć taką prędkość i dobre przyspieszenie ?

    #652358 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 265
    • Postów: 21 320

    nie w tej kasie. szkoda czasu na bicie piany

    #652360 Reply
    Witek223
    Uczestnik
    • 2
    • Postów: 3
    • Postów: 5

    Nie chodzi o kasę już tylko zeby ten roks dobrze chodził mógłbyś mi pomóc z tym i jakie czesci mam zakupić żeby dobrze to chodziło i osiągnąć 120km roksem?

    #652361 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 265
    • Postów: 21 320

    musisz sobie samochód kupić. chłopaku. zejdź na ziemie. przestań ogladac filmiki małolatów na youtube i czytać te deklarowane przez nich bzdury.
    124km/h to chyba oficjalny rekord prędkości bardzo grubo zrobionego silnika motoroweru, za kupe kasy, zyjącego chwile i palącego tyle że 4.0 V8 pali mniej. Wiec jak łykasz to że że łebki na cylinderku za 700-900zł latają po 120km/h to gratuluje dobrego samopoczucia i mocnej wiary.
    100km/h to w zasadzie górna granica tego co można wykrzesać „domowo” z takiego silnika wydając na to kilka tys zł. I to też nie jest prędkość do „używania” a do pokazania raz-dwa razy. Ja w swój wpakowałem około 3,5tys (tak dla jasności – za 3,5 tys to było to co w nim jeździło bez zliczania tego co sie wysrało po drodze zanim doszo do takiej konfiguracji która to znosiła).
    Żeby pojechać, polizać.. dotknąć 120km/h potrzebujesz 20-25KM – czyli cylindra za 2000zł lub więcej, do tego wału który to zniesie za podobną kase, łozysk, gaźnika ze 28mm, napędu który to ogarnie i zapłonu która da rade w takich warunkach. O masie detali po drodze nie wspomnę. DO tego pony które masz kompletnie sie nie nadają do takiej prędkości. O hamulcach czy ramie czy nawet zawieszeniu nie wspomne. Uzyskanie specyfikacji High-End jeszcze bez „Big Bore” i tej klasy to KILKANASCIE tysiecy zł.
    Kup sobie gotowca
    https://sprzedajemy.pl/stage-6-high-end-r-t-70-yamaha-aerox-project-rybnik-2-6bea9f-nr49548532 kloeś twierdzi że sadził w niego 16 tys – odejmując troche za lakierowanie to kwota jest całkiem realna

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Tuning Aerox
Twoje informacje:




Back to top button