Tuning 50ccm
- This topic has 13 odpowiedzi, 3 głosy, and was last updated 6 years, 4 months temu by
Wombat.
- AutorWpisy
- 16 kwietnia 2017 dnia 17:18 #619853
Witam!
Posiadam skuter Yamaha Neos 2t 2005rok, troche wolno sie zbiera i nie dostarcza mi takich wrazen jak bym chcial(wiem ze to tylko skuter ale prawo jazdy tylko AM), wiec zaczalem sie zastanawiac nad tuningiem dobrym, a male koszty. Chcialbym wymienic:
-sprzeglo na Sprzęgło Tec Evo Racing d.105mm, regulowane
-wariator na Wariator Stage6 Sport Pro
-tłumik na laser x pro (uzywany)
-do tego oczywiscie rolki odpowiednia sprezyna centralna i sprezynki w sprzegle
Chcialbym poznac wasza opinie o tym zestawie, jakies rady, ewentualnie zmiany co kupic a czego nie.16 kwietnia 2017 dnia 17:22 #619855Dodam ze bardziej zalezy mi na przyspieszeniu niz na v-max 😉
16 kwietnia 2017 dnia 17:22 #619856odczuwalne zmiany będą po wymianie cylindra, wydechu i wariatora (i to dokładniej w tej kolejności) oraz innych części już zależnie od potrzeb.
A twój plan – czyli wymiana wariatora i wydechu na seryjnym silniku co ma 12 lat na karku to kosmetyka.16 kwietnia 2017 dnia 17:29 #619857No to troche lipa ;/ wymiana cylindra pewnie nie bedzie malym i przyjemnym kosztem
16 kwietnia 2017 dnia 17:36 #619858Teoretycznie najtaniej cylinder do wersji AC kupisz i za 80zł. Do LC pewnie nie wiele więcej kosztuje.
Ale ja bym nie marnował potencjału jaki masz w Neosie badziewnym cylindrem bo to pewnie nie wykrzesasz tyle ile byś mógł i może to pożyć krótko.16 kwietnia 2017 dnia 17:41 #619859Ale wymiana wariatora chociazby naprawde nic nie da? Kolega w aprili sr 50 wymienial wariator na taki jak ja chcialem (skuter rok starczy) i jest poprawa znaczna, skuter moj nie jest znacznie zużyty ma na karku 15tys ale pytalem znawcow co to nie jeden zrobili i naprawili i mowili ze dlugo pojezdzic
16 kwietnia 2017 dnia 20:06 #619861wymiana wariatora nie doda ci mocy tylko zmieni trochę sposób przekazywania jej na koło. szału nie będzie.
17 kwietnia 2017 dnia 10:28 #619881Wydaje mi się, że co do wariatora dobrym sposobem na zmianę wartości między v-max’em, a przyspieszeniem jest wymiana samych rolek wariatora względem ich wagi. Sam tak cudowałem kiedyś w zippie.
27 kwietnia 2017 dnia 20:03 #620399zrobilem po swojemu i wyminilem wariator pasek rolki i przecitalerz, startuje jak szalony <3
27 kwietnia 2017 dnia 20:55 #620400akurat to to byś zrobił samymi rolkami i ew. ciut twardszymi spreżynkami sprzęgła.
Ale ważne że jest sukces28 kwietnia 2017 dnia 13:43 #620424No nie dokonca bo zalozylem mu rolki 6 i sobie jako tako szedl potem zalozylem wariator i tez rolki 6 to lepiej idzie
28 kwietnia 2017 dnia 14:17 #620427ale wariator o innej wadze wiec inaczej reaguje na 6g rolki – przecież to nie jest tak że każdy wariator zachowa się identycznie na takich samych rolkach. Przeciez tu gramy robią różnicę. Być może do starego trzeba było dać mniej niż 6.
28 kwietnia 2017 dnia 19:15 #620433To mowisz ze wariator nie potrzebnie kupiony?
28 kwietnia 2017 dnia 19:41 #620434tak na 100% to ci nie powiem bo ten zapewne ma inną charakterystykę(kąt) niż seria i pewnie też coś zmienia ale generalnie lepszy start to lżejsze to twardsze sprężynki sprzęgła a rolkami tylko sobie optymalizujesz wariator (przełożenie przy jakim zasprzęgla)
- AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.